אילון זרמון
צילום: משה עיוואן

תקציב הפרסום של EPILADY יטופל בזרמון DDB: יעמוד על 7 מיליון שקל

בחברה שמשווקת מוצרים להסרת שיער מציינים כי זרמון נבחר לאחר מכרז סגור שנערך בחודשים האחרונים בין מספר משרדים. היח"צ יטופל ב'דני לוי'
משה בנימין | (9)

משרד הפרסום זרמון DDB עושה קולות של חזרה לתמונה עם תקציב פרסום שני תוך שבוע. לאחר שקיבל לידיו את תקציב הפרסום של רשת 'קפה-קפה' יטפל המשרד בבעלותו של אילון זרמון בתקציב EPILADY.

החברה שמתמחה במוצרים להסרת שיער מציינת כי בחודשים האחרונים נערך מכרז סגור בין מספר משרדים ובסופו נבחר זרמון DDB לטיפול בתקציב שצפוי לעמוד על כ-7 מיליון שקלים בשנה הקרובה. תקציב יחסי הציבור של החברה מנוהל על ידי משרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת.

החבירה לזרמון DDB היא לקראת השקת מוצר חדש בשוק הסרת השיער הבינלאומי על ידי חברת EPILADY. זרמון יופקד על קמפיין ההשקה שיעלה בטלוויזיה ובדיגיטל.

מחברת EPILADY נמסר: "לאחר מכרז סגור שקיימנו בחודשים האחרונים הוחלט על בחירת זרמון DDB כמשרד הפרסום של החברה. התרשמנו מאד לטובה מאילון זרמון וצוות משרדו, אשר הציגו פתרונות אסטרטגיים וקריאטיביים חדשניים ופורצי דרך, המתאימים ביותר לחברה ולרוח התקופה".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    אורן 29/08/2014 00:22
    הגב לתגובה זו
    אילון התבגר ובנה משרד שמתחיל לתת עבודה בכיוון הנכון
  • 8.
    אליאן 21/08/2014 00:36
    הגב לתגובה זו
    בחירה מעולה אמינות ואיכות בחבילה אחת
  • 7.
    21/08/2014 00:34
    הגב לתגובה זו
    בחירה מעולה!!!
  • 6.
    מ שייוק 20/08/2014 19:01
    הגב לתגובה זו
    על ההחלטה התמוהה הזו
  • 5.
    שוב דני לוי - המשרד הזה הוא דאעש (ל"ת)
    יהודי 20/08/2014 15:14
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    זה מתאים לזרמון הוא בן אדם חלקלק (ל"ת)
    חיליק 20/08/2014 10:41
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    איתמר 20/08/2014 10:29
    הגב לתגובה זו
    מקווה שהלקוח החדש ישפר את זה.
  • 2.
    כל הכבוד!!! (ל"ת)
    מיכאל 20/08/2014 10:22
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    עמיחי קופי/מקור 20/08/2014 10:15
    הגב לתגובה זו
    מחפשים במקרה או שלא במקרה קופירייטרים אצלכם?!
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.