אילון זרמון
צילום: משה עיוואן

תקציב הפרסום של EPILADY יטופל בזרמון DDB: יעמוד על 7 מיליון שקל

בחברה שמשווקת מוצרים להסרת שיער מציינים כי זרמון נבחר לאחר מכרז סגור שנערך בחודשים האחרונים בין מספר משרדים. היח"צ יטופל ב'דני לוי'
משה בנימין | (9)

משרד הפרסום זרמון DDB עושה קולות של חזרה לתמונה עם תקציב פרסום שני תוך שבוע. לאחר שקיבל לידיו את תקציב הפרסום של רשת 'קפה-קפה' יטפל המשרד בבעלותו של אילון זרמון בתקציב EPILADY.

החברה שמתמחה במוצרים להסרת שיער מציינת כי בחודשים האחרונים נערך מכרז סגור בין מספר משרדים ובסופו נבחר זרמון DDB לטיפול בתקציב שצפוי לעמוד על כ-7 מיליון שקלים בשנה הקרובה. תקציב יחסי הציבור של החברה מנוהל על ידי משרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת.

החבירה לזרמון DDB היא לקראת השקת מוצר חדש בשוק הסרת השיער הבינלאומי על ידי חברת EPILADY. זרמון יופקד על קמפיין ההשקה שיעלה בטלוויזיה ובדיגיטל.

מחברת EPILADY נמסר: "לאחר מכרז סגור שקיימנו בחודשים האחרונים הוחלט על בחירת זרמון DDB כמשרד הפרסום של החברה. התרשמנו מאד לטובה מאילון זרמון וצוות משרדו, אשר הציגו פתרונות אסטרטגיים וקריאטיביים חדשניים ופורצי דרך, המתאימים ביותר לחברה ולרוח התקופה".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    אורן 29/08/2014 00:22
    הגב לתגובה זו
    אילון התבגר ובנה משרד שמתחיל לתת עבודה בכיוון הנכון
  • 8.
    אליאן 21/08/2014 00:36
    הגב לתגובה זו
    בחירה מעולה אמינות ואיכות בחבילה אחת
  • 7.
    21/08/2014 00:34
    הגב לתגובה זו
    בחירה מעולה!!!
  • 6.
    מ שייוק 20/08/2014 19:01
    הגב לתגובה זו
    על ההחלטה התמוהה הזו
  • 5.
    שוב דני לוי - המשרד הזה הוא דאעש (ל"ת)
    יהודי 20/08/2014 15:14
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    זה מתאים לזרמון הוא בן אדם חלקלק (ל"ת)
    חיליק 20/08/2014 10:41
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    איתמר 20/08/2014 10:29
    הגב לתגובה זו
    מקווה שהלקוח החדש ישפר את זה.
  • 2.
    כל הכבוד!!! (ל"ת)
    מיכאל 20/08/2014 10:22
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    עמיחי קופי/מקור 20/08/2014 10:15
    הגב לתגובה זו
    מחפשים במקרה או שלא במקרה קופירייטרים אצלכם?!
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.