תקציב הפרסום של EPILADY יטופל בזרמון DDB: יעמוד על 7 מיליון שקל
משרד הפרסום זרמון DDB עושה קולות של חזרה לתמונה עם תקציב פרסום שני תוך שבוע. לאחר שקיבל לידיו את תקציב הפרסום של רשת 'קפה-קפה' יטפל המשרד בבעלותו של אילון זרמון בתקציב EPILADY.
החברה שמתמחה במוצרים להסרת שיער מציינת כי בחודשים האחרונים נערך מכרז סגור בין מספר משרדים ובסופו נבחר זרמון DDB לטיפול בתקציב שצפוי לעמוד על כ-7 מיליון שקלים בשנה הקרובה. תקציב יחסי הציבור של החברה מנוהל על ידי משרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת.
החבירה לזרמון DDB היא לקראת השקת מוצר חדש בשוק הסרת השיער הבינלאומי על ידי חברת EPILADY. זרמון יופקד על קמפיין ההשקה שיעלה בטלוויזיה ובדיגיטל.
מחברת EPILADY נמסר: "לאחר מכרז סגור שקיימנו בחודשים האחרונים הוחלט על בחירת זרמון DDB כמשרד הפרסום של החברה. התרשמנו מאד לטובה מאילון זרמון וצוות משרדו, אשר הציגו פתרונות אסטרטגיים וקריאטיביים חדשניים ופורצי דרך, המתאימים ביותר לחברה ולרוח התקופה".
- 9.אורן 29/08/2014 00:22הגב לתגובה זואילון התבגר ובנה משרד שמתחיל לתת עבודה בכיוון הנכון
- 8.אליאן 21/08/2014 00:36הגב לתגובה זובחירה מעולה אמינות ואיכות בחבילה אחת
- 7.21/08/2014 00:34הגב לתגובה זובחירה מעולה!!!
- 6.מ שייוק 20/08/2014 19:01הגב לתגובה זועל ההחלטה התמוהה הזו
- 5.שוב דני לוי - המשרד הזה הוא דאעש (ל"ת)יהודי 20/08/2014 15:14הגב לתגובה זו
- 4.זה מתאים לזרמון הוא בן אדם חלקלק (ל"ת)חיליק 20/08/2014 10:41הגב לתגובה זו
- 3.איתמר 20/08/2014 10:29הגב לתגובה זומקווה שהלקוח החדש ישפר את זה.
- 2.כל הכבוד!!! (ל"ת)מיכאל 20/08/2014 10:22הגב לתגובה זו
- 1.עמיחי קופי/מקור 20/08/2014 10:15הגב לתגובה זומחפשים במקרה או שלא במקרה קופירייטרים אצלכם?!
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקובראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.
