תקציב הפרסום של EPILADY יטופל בזרמון DDB: יעמוד על 7 מיליון שקל
משרד הפרסום זרמון DDB עושה קולות של חזרה לתמונה עם תקציב פרסום שני תוך שבוע. לאחר שקיבל לידיו את תקציב הפרסום של רשת 'קפה-קפה' יטפל המשרד בבעלותו של אילון זרמון בתקציב EPILADY.
החברה שמתמחה במוצרים להסרת שיער מציינת כי בחודשים האחרונים נערך מכרז סגור בין מספר משרדים ובסופו נבחר זרמון DDB לטיפול בתקציב שצפוי לעמוד על כ-7 מיליון שקלים בשנה הקרובה. תקציב יחסי הציבור של החברה מנוהל על ידי משרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת.
החבירה לזרמון DDB היא לקראת השקת מוצר חדש בשוק הסרת השיער הבינלאומי על ידי חברת EPILADY. זרמון יופקד על קמפיין ההשקה שיעלה בטלוויזיה ובדיגיטל.
מחברת EPILADY נמסר: "לאחר מכרז סגור שקיימנו בחודשים האחרונים הוחלט על בחירת זרמון DDB כמשרד הפרסום של החברה. התרשמנו מאד לטובה מאילון זרמון וצוות משרדו, אשר הציגו פתרונות אסטרטגיים וקריאטיביים חדשניים ופורצי דרך, המתאימים ביותר לחברה ולרוח התקופה".
- 9.אורן 29/08/2014 00:22הגב לתגובה זואילון התבגר ובנה משרד שמתחיל לתת עבודה בכיוון הנכון
- 8.אליאן 21/08/2014 00:36הגב לתגובה זובחירה מעולה אמינות ואיכות בחבילה אחת
- 7.21/08/2014 00:34הגב לתגובה זובחירה מעולה!!!
- 6.מ שייוק 20/08/2014 19:01הגב לתגובה זועל ההחלטה התמוהה הזו
- 5.שוב דני לוי - המשרד הזה הוא דאעש (ל"ת)יהודי 20/08/2014 15:14הגב לתגובה זו
- 4.זה מתאים לזרמון הוא בן אדם חלקלק (ל"ת)חיליק 20/08/2014 10:41הגב לתגובה זו
- 3.איתמר 20/08/2014 10:29הגב לתגובה זומקווה שהלקוח החדש ישפר את זה.
- 2.כל הכבוד!!! (ל"ת)מיכאל 20/08/2014 10:22הגב לתגובה זו
- 1.עמיחי קופי/מקור 20/08/2014 10:15הגב לתגובה זומחפשים במקרה או שלא במקרה קופירייטרים אצלכם?!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
