יו"ר ההסתדרות: "ועדי העובדים ברשות השידור יימנעו מפגיעה בשידור המונדיאל"
יו ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, הודיע הבוקר (יום ה) כי ועדי העובדים ברשות השידור יימנעו מפגיעה בשידורי המונדיאל. לדבריו "כל הציבור בישראל זכאי ליהנות מחוויית ספורט עולמית שנערכת אחת לארבע שנים".
כזכור, בשבועות האחרונים, כחלק ממאבקם של עובדי רשות השידור בהשלכות הרפורמה ברשות השידור שעתידה להביא לקיצוץ של 2,000 משרות, הודיע ועד העובדים כי יפגע בשידור התקין של משחקי המונדיאל בערוץ 1. לדברי ניסנקורן: "גם ברגעים הקשים, כאשר חרב הפיטורים מונפת מעל צווארם של אלפי עובדים ברשות השידור, העובדים בחרו לנהוג בצורה ערכית, כאשר העקרונות שמנחים אותם הם תחושה של אחריות לאומית וסולידריות חברתית".
יו"ר ההסתדרות התייחס לחלקם של משרדי האוצר והתקשורת בהחלטות הנוגעות לעתיד רשות השידור ואמר: "התנהגותם הכוחנית כלפי העובדים ברשות השידור, תואמת במידה רבה את הגישה הכלכלית שמנהיגה הממשלה הנוכחית. לא עוד מדינת רווחה שפועלת למען אזרחיה אלא מדינה אשר מוכנה לזרוק ברגע אחד 2,000 עובדים אל מעגל האבטלה".
עם זאת הוא הוסיף, כי "חשוב לשוב ולהדגיש כי ההסתדרות אינה מתנגדת לרפורמות אבל רפורמה צריכה להיות מבוססת על תוכנית מסודרת שכוללת הסכמות. אני מבקש לנצל את היום הזה בין החג לבין השבת, ולקרוא לשרי האוצר והתקשורת, לחשוב שוב על 2,000 המשפחות שגורלן נמצא בידיהם".
- אושר בממשלה: הגדלת מכסת העובדים הזרים העובדים בענף המלונאות
- מי המועמדים להיות שר האוצר הבא ומהם הבעיות הדחופות שצריך לטפל בהן?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 1.הניה ברג 05/06/2014 12:45הגב לתגובה זוזו נפילה נוספת (מי סופר?) בהרפתקאותיו של השר גלעד ארדן בממשלת ביבי הנוכחית. סתם, חשבתי שתרצו לדעת ולזכור. אה, כן, וגם שר האוצר לפיד, חשוב לזכור גם את זה. וגם - שלא נשכח - פקידי האוצר נזכרו הבוקר כי אי אפשר להימנע מענין האגרה. סתם, פתאום התברר להם שזה יותר זול ויותר מעשי. בכל אופן, ארדן יצא שוב - על הפנים, למרות כל הרעש והצלצולים.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
