כיף לעשות עסקים: פורטל 'כיפכף' במו"מ למכירה - לפי שווי של 2 מיליון ש'
פורטל האירועים לילדים
אתר כיפכף הוקם בשנת 2004 על ידי שי קליימן, מפיק אירועים ויזם אינטרנט. מדובר באתר ותיק בתחום האירועים והימי הולדת לילדים, שוק המגלגל מיליוני שקלים בשנה. הפורטל פועל בשיתוף פעולה עם מספר גורמים מוכרים בתעשיית האירועים לילדים, בהם יובל המבולבל, יניב המגניב ואסף אשתר.
קליימן מתעסק בקידום מכירות עם החברות מהגדולות במשק - רמי לוי שיווק השקמה, מרכזי קניות ביג, משביר לצרכן, סופר פארם ועוד. האתר מרכז בתוכו אינדקס עסקים בתחום הילדים, כגון קוסמים, ליצנים, להטוטנים, טיפים לאירועים, חנות מוצרים וירטואלית ועוד.
האתר זכה לחשיפות באמצעי התקשורת השונים, בין היתר בתכניות הבוקר 'המקצוענים' בערוץ 10, בערוץ 24, בערוץ הילדים, בתכניות רדיו שונות, ועוד. בין השאר לקח האתר חסות בכנס אמני הילדים הגדול בארץ, אגודת הקוסמים ועוד.
מנכ"ל 'כיפכף', שי קליימן, אישר כי מתקיימים מגעים.
- 3.מוכן להציע 5 מיליון 28/10/2013 11:37הגב לתגובה זו.
- 2.יבגני 27/10/2013 13:22הגב לתגובה זושי אל תיהיה פרייר לפחות 4 מליון שקל. עלה לך בדם להקים את האימפריה הזו שמגלגלת רבבות גולשים כל יום.
- 1.לימור 27/10/2013 11:50הגב לתגובה זואתר מעולה ומלא בתוכן
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
