לאחר שההנהלה עקפה אותם: העיתונאים צפויים לפגוע בשידור יומן 'בחצי היום'
עיתונאי הרדיו בתל אביב ובירושלים שוקלים בשעה זו (יום ד') להשבית את שידורו של יומן הצהריים בחצי היום ברשת ב', וזאת לאחר שהנהלת רשות השידור עקפה אותם הבוקר, ותחת אבטחה כבדה, מקיימת את שידור הכל דיבורים.
כזכור, אתמול בערב
ולמרות זאת, התכנית הבוקר משודרת מהאולפן בירושלים על ידי אמיר איבגי, כשסביבו הוצבו מספר מאבטחים. גם בכניסה לאולפן בתל אביב הוצבו 3 מאבטחים.
במקביל, לטובת התכנית שונה הצוות הקבוע שלו, והוא כולל מפיקות שמיוצגות על ידי ההיסתדרות ולא על ידי ועדי העיתונאים ברשות השידור.
בעקבות כך שוקלים העיתונאים לפגוע בשידורי יומן הצהריים, שבמהותו מתבסס על דיווחי הכתבים, בעיקר לטובת דיווחי תוצאות הבחירות המקומיות.
יו"ר אגודת אגודת העיתונאים בירושלים, אחיה גינוסר, מגנה את מה שהוא מכנה, "הביריוניות של הנהלת רשות השידור שהעבירה את שידור 'הכל דיבורים' לאולפן החוטים בירושלים". לדבריו, "החבורה שהשתלטה של רשות השידור וקוראת לעצמה הנהלה - הורסת כל חלקה טובה, הובילה לירידת הרייטינג של 'הכל דיבורים' ולפגיעה קשה בספינת הדגל של השידור הציבורי".
מרשות השידור נמסר: "הנהלת הרדיו תמשיך לשבץ את מגישי התכניות לפי שיקולים מקצועיים בלבד כפי שעשתה עד כה ועל פי המנדט שניתן לה בחוק.
המנכ"ל וההנהלה הבכירה לא תשלים עם לקיחת החוק לידיים, אנרכיה והשתלטות על השידור של ועד העיתונאים שמוציא את תסכולו ומובל על ידי גורמים אינטרסנטים, שכל רצונם הוא להביא לכאוס עד סגירת הרדיו והטלוויזיה".
עוד נמסר כי "הנהלת הרשות מקווה שהקול השפוי והמקצועי ברשות יגבר על אותם קולות מתוסכלים מחרחרי ריב ומדון. הנהלת הרשות תפעל כנגד אותם גורמים אנרכיסטים אשר מביאים את המקום לידי סגירה".
- 6.אמיר 23/10/2013 21:13הגב לתגובה זומספר 5 הסוף מתקרב ,לא?עוד מעט יכניסו חיילים לשדר?
- 5.קיקי ומיקי שני לצים 23/10/2013 19:20הגב לתגובה זוהלוזרים הגדולים זה אתם. חיקה ומיקי, בכל פעם שיש ריב ומדון אתם ועוד כמה בודדים יוצאים ללבות את האש כי שעון החול האישי של חיקה תכף נגמר ותודה לאל שהוא עוזב, יוצא לפנסיה. אז אתה לוחץ על הרפורמה כדי שתקבל את מלוא סל השחיתות. רוב העובדים עם הנהלה ולראיה אתם לא יכולים להשבית כלום גם לא מבט ויומן כי ישבצו עובדים שעברו להסתדרות אז מה נשאר רק לכשכש בזנב . הנהלה מצוינת.
- 4.יויו 23/10/2013 15:35הגב לתגובה זומה עשה להם אמיר אבגי ? מה זאת הכוחניות הזאת ?
- 3.בושה של ועד! תתביישו לכם!!! (ל"ת)מיכל 23/10/2013 15:01הגב לתגובה זו
- 2.נשמע שיומן הצהרים משודר כרגיל.. (ל"ת)רן 23/10/2013 13:42הגב לתגובה זו
- 1.בושה של הנהלה (ל"ת)עובד 23/10/2013 10:44הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
