פרסום ראשון

לאחר שההנהלה עקפה אותם: העיתונאים צפויים לפגוע בשידור יומן 'בחצי היום'

העיתונאים זועמים על הנחתת מגישים מערוץ 1 והחליטו להשבית את 'הכל דיבורים' הבוקר. ההנהלה העבירה את התכנית לירושלים, והציבה מאבטחים
אלכסנדר כץ | (6)

עיתונאי הרדיו בתל אביב ובירושלים שוקלים בשעה זו (יום ד') להשבית את שידורו של יומן הצהריים בחצי היום ברשת ב', וזאת לאחר שהנהלת רשות השידור עקפה אותם הבוקר, ותחת אבטחה כבדה, מקיימת את שידור הכל דיבורים.

כזכור, אתמול בערב הכריז ועד העיתונאים על החלטתו להשבית את התכנית מאחר ואת התכנית לא מגישים עובדי הרדיו, אלא עובדים שהובאו מערוץ 1. הוועד הודיע אתמול למנהל קול ישראל מיקי מירו כי הוא מתואם עם העיתונאים החברים בוועד העיתונאים הירושלמי. יש לציין כי את 'הכל דיבורים' משדרים מאולפני קול ישראל בתל אביב, ובוועד רצו לוודא שההנהלה לא "תעקוף" אותם ותשדר את התכנית מירושלים.

ולמרות זאת, התכנית הבוקר משודרת מהאולפן בירושלים על ידי אמיר איבגי, כשסביבו הוצבו מספר מאבטחים. גם בכניסה לאולפן בתל אביב הוצבו 3 מאבטחים.

במקביל, לטובת התכנית שונה הצוות הקבוע שלו, והוא כולל מפיקות שמיוצגות על ידי ההיסתדרות ולא על ידי ועדי העיתונאים ברשות השידור.

בעקבות כך שוקלים העיתונאים לפגוע בשידורי יומן הצהריים, שבמהותו מתבסס על דיווחי הכתבים, בעיקר לטובת דיווחי תוצאות הבחירות המקומיות.

יו"ר אגודת אגודת העיתונאים בירושלים, אחיה גינוסר, מגנה את מה שהוא מכנה, "הביריוניות של הנהלת רשות השידור שהעבירה את שידור 'הכל דיבורים' לאולפן החוטים בירושלים". לדבריו, "החבורה שהשתלטה של רשות השידור וקוראת לעצמה הנהלה - הורסת כל חלקה טובה, הובילה לירידת הרייטינג של 'הכל דיבורים' ולפגיעה קשה בספינת הדגל של השידור הציבורי".

מרשות השידור נמסר: "הנהלת הרדיו תמשיך לשבץ את מגישי התכניות לפי שיקולים מקצועיים בלבד כפי שעשתה עד כה ועל פי המנדט שניתן לה בחוק.

המנכ"ל וההנהלה הבכירה לא תשלים עם לקיחת החוק לידיים, אנרכיה והשתלטות על השידור של ועד העיתונאים שמוציא את תסכולו ומובל על ידי גורמים אינטרסנטים, שכל רצונם הוא להביא לכאוס עד סגירת הרדיו והטלוויזיה".

עוד נמסר כי "הנהלת הרשות מקווה שהקול השפוי והמקצועי ברשות יגבר על אותם קולות מתוסכלים מחרחרי ריב ומדון. הנהלת הרשות תפעל כנגד אותם גורמים אנרכיסטים אשר מביאים את המקום לידי סגירה".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    אמיר 23/10/2013 21:13
    הגב לתגובה זו
    מספר 5 הסוף מתקרב ,לא?עוד מעט יכניסו חיילים לשדר?
  • 5.
    קיקי ומיקי שני לצים 23/10/2013 19:20
    הגב לתגובה זו
    הלוזרים הגדולים זה אתם. חיקה ומיקי, בכל פעם שיש ריב ומדון אתם ועוד כמה בודדים יוצאים ללבות את האש כי שעון החול האישי של חיקה תכף נגמר ותודה לאל שהוא עוזב, יוצא לפנסיה. אז אתה לוחץ על הרפורמה כדי שתקבל את מלוא סל השחיתות. רוב העובדים עם הנהלה ולראיה אתם לא יכולים להשבית כלום גם לא מבט ויומן כי ישבצו עובדים שעברו להסתדרות אז מה נשאר רק לכשכש בזנב . הנהלה מצוינת.
  • 4.
    יויו 23/10/2013 15:35
    הגב לתגובה זו
    מה עשה להם אמיר אבגי ? מה זאת הכוחניות הזאת ?
  • 3.
    בושה של ועד! תתביישו לכם!!! (ל"ת)
    מיכל 23/10/2013 15:01
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    נשמע שיומן הצהרים משודר כרגיל.. (ל"ת)
    רן 23/10/2013 13:42
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בושה של הנהלה (ל"ת)
    עובד 23/10/2013 10:44
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.