הפוליטיקאים רוצים לסגור את רשות השידור: ומה ברחוב אומרים על ערוץ 1?
אגרת הטלוויזיה היא אחד המסים השנואים בישראל, במיוחד כאשר בתמורה אנחנו מקבלים... בעצם לא מקבלים הרבה. עכשיו, כששרי האוצר והתקשורת החליטו להקפיא את הרפורמה, ועולים הקולות לסגור את רשות השידור, צוות אייס, סיגל נפתלי-קסל והצלם גילי מייזלר, יצאו למרכז תל אביב, לבדוק מה הציבור חושב על השידורים והאגרה, וגם - על הטלוויזיה בכלל.
- 17.חיים אטיאס 13/08/2013 07:23הגב לתגובה זולי לא ברור מדוע האזרח צריך לשלם אגרת טלוויזיה . בעיקר שיש את כול כול הטלוויזיה בכבלים. כמו הוט. ויס. אני שנים לא יודע איך נראה הערוץ הראשון. שנית המדינה רוצה עמלות עבור הערוץ שלה שתפנה ליס. ולהוט ושם תגבה את מה שהיא רוצה. אני כאזרח משלם ליס קרוב ל-400שח. סכום נאה ויפה שהמדינה יכולה לגזור ממנו את העמלה שלה עבור השירותים של הערוץ שלה. שלשית ניתן ואפשר לגבות כסף על פי צפייה ני שצופה בערוץ אחד שישלם. נקודה . שהמדינה תבחר מה מתאים לה. הערוץ אחד עבר עליו הקלח והוא פסה ממש. תפטרו את האזרח מהאגרה המטופש בימינו.
- 16.ל 11: רק חבל שהוא שופר תעמולה של שרה נתניהו (ל"ת)כבר עדיפים טייקונים 03/08/2013 20:50הגב לתגובה זו
- 15.מובטל 03/08/2013 16:36הגב לתגובה זוצופה לעיתים בערוצי הממיר. לא יס ולא כבלים. אמנם אני לא אוהב פרסומות, אבל אני יכול לוותר בקלות על הערוץ.
- 14.ירושלמית ממורמרת 03/08/2013 11:15הגב לתגובה זואם יסגרו או יפסיקו לחייב אותנו זה הנס הגדול שקרה לעם ישראל. שמחת בית השואבה אפס לעומת הבשורה על ביטול האגרה לאזרח לא חצי ולא רבע שני אמא אמא שלהם.
- 13.שימי 03/08/2013 10:44הגב לתגובה זוהסיבה שנושא האגרה לא עולה לדיון . הרשות לא תיתקוף את שתי המפלגות ,והמפלגות לא יעלו לדיון במליאה את נושא האגרה והכל בתמיכה של.......
- 12.ערוץ 1 = ערוץ הפרזיטים !!! (ל"ת)אבי 03/08/2013 10:09הגב לתגובה זו
- 11.ערוץ 1 זה הערוץ היחיד שלא מקבל כספו מטייקונים (ל"ת)יונה 03/08/2013 07:48הגב לתגובה זו
- נוימרק מאשה 03/08/2013 13:53הגב לתגובה זוזהנו הערוץ הראוי הערוץ בה' הידיעה ! תרבות ראויה - חדשות חשובות ולא צהובות--- אין תוכניות ריאליטי -אלא חומר דוקומנטרי באיכות--- קריינים משכמם ומעלה - ולגבי ? הערוץ היחיד שאני רואה -- אפילו ערוץ 8 שהערצתי פסול כעת בעיני---מגיש דברים חוזרים תוצרת חו''ל לא לענין בישראל.
- 10.די לפוליטיזציה 02/08/2013 23:50הגב לתגובה זוזה הפך להיות הערוץ של שרה
- 9.אני רואה ערוץ 1 יותר מערוץ 10 בערך כמו ערוץ 2 (ל"ת)רגוע ותרבותי 02/08/2013 08:31הגב לתגובה זו
- (ל"ת)ערוץ 1 אוכלי חינם גו 03/08/2013 18:43הגב לתגובה זו
- 8.אני רוצה תקשורת שאיננה בבעלות טייקונים (ל"ת)ומוכן לשלם על כך 02/08/2013 08:29הגב לתגובה זו
- מסכים עם 8 (ל"ת)כן 03/08/2013 07:46הגב לתגובה זו
- 7.דוד 02/08/2013 07:02הגב לתגובה זובהיצע הקיים קרי ערוץ 2 ו 10 האינפנטיליים ותתי הרמה ,ערוץ אחד הממלכתי הוא הראוי ,המקיף, והאינטילגטי ביותר בסביבה. הערוצים המסחריים תרמו רבות להיתבהמות בחברה הישראלית שהחלה ביתר שאת ב-20 השנים האחרונים.
- 6.צביקי 01/08/2013 17:28הגב לתגובה זורשות השידור הפכה לשופר התעמולה העיקרי של הממשלה, בעיקר של הליכוד, ובעיקר של ביבי נתניהו. הציבור לא מרגיש כל צורך או צידוק לממן את התעמולה של ביבי ושל מפלגת השלטון, מעין מיסוי-חובה למימון תעמולת הבחירות המתמדת של נתניהו. מכאן - יוזמת ארדן ושות' לאיים בסגירת הרשות היא בעצם מסר סמוי לחבר'ה במערכות החדשות ברדיו ובערוץ הראשון:- חברה, יופי שאת מפרגנים לביבי ולשרה - אבל גם אנחנו בשטח, הדור הבא, תנו גם לנו חשיפת-יתר מפרגנת, ואז אולי-אולי לא נדבר על סגירת "רשות השידור היום". אתה הבנת את זה, זליג? ברור לך מיקי? יוני עוד לא הלך הביתה??
- 5.דן 01/08/2013 16:01הגב לתגובה זומנצלים אותנו
- 4.ישראל, מדינת של גנבים עם הכשר (ל"ת)רני 01/08/2013 15:25הגב לתגובה זו
- 3.בתאל 01/08/2013 12:27הגב לתגובה זולא מבינה למה צריך לשלם לערוץ פח
- 2.עם ישראל חי 01/08/2013 12:01הגב לתגובה זואוכלי חינם נבלות,ששודדים את כספו של הציבור הישראלי בחסות החוק!
- 1.גנבים שודדים (ל"ת)דנה 01/08/2013 11:46הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
