אולימפיאדת לונדון  2012 אולימפיאדה
צילום: Getty images Israel
פרסום ראשון

לקראת המשחקים: רשות השידור תציע חבילות תקצירים ב-100-150 אלף שקל

ברשות ניסו להשיג 1.6 מ' ש' לחבילת שידורים אולם ערוץ הספורט הציע פחות. כעת ישווקו תקצירים עד 15 ד' מהאולימיפאדה למהדורות החדשות ולאינטרנט
אלכסנדר כץ | (1)

רשות השידור תעביר את כלל השידורים מהאולימפיאדה בפלטפורמות הטלוויזיה שלה, לאחר שמגעים עם ערוץ הספורט לגבי רכישת חלק מהם, הגיעו למבוא סתום - כך נודע לאייס.

הרשות ניסתה פעמיים בחודשים האחרונים לשווק חבילה, ובמקביל לשמור בידיה את שידור ענפי הספורט האטרקטיביים ביותר - אתלטיקה קלה, שחייה והתעמלות, לצד ענפים בהם לישראלים יש סיכוי לזכות במדליה, כגון גלישת גלים וג'ודו.

* לעמוד הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

מאידך הרשות הציעה חבילה בת 18 ענפים מתוך 26 ענפים בהם מתמודדים האתלטים במשחקים האולימפיים. החבילה שהוצעה כללה בין היתר את משחקי הכדורגל והכדורסל, הכדוריד, הכדורעף ועוד. תג המחיר שביקשה הרשות, עמד על לפחות 1.6 מיליון שקלים לחבילה.

בתקופה האחרונה התנהלו מגעים בין הרשות לערוץ הספורט שהיה מוכן לשלם 1.3 מיליון שקל. בשל כך החליטו השבוע ברשות לוותר על האופציה למכירת חלק מזכויות השידור, ולשמור על בלעדיות בשידור המשחקים.

בעקבות כך, צוות שכלל את מנכ"ל הרשות יוני בן-מנחם, ונציגים ממחלקת הספורט של ערוץ 1 ומחלקת הכספים של רשות השידור, גיבש 2 מסלולי חבילות שיוצאו לערוצים השונים, לשידור תקצירים מהמשחקים האולימפיים. על השיווק תהיה אחראית שפ"מ (שירות הפרסום הממשלתי), שמשמשת כזכיין של קול ישראל למכירת פרסום ברדיו, שגם תציע חבילות חסויות לשידור במשחקים האולימפיים. הייעוץ המשפטי של הרשות אישר את ההתקשרות עם שפ"מ, שמנכ"לה החדש רונן ברקה, גיבש יחד עם סמנכ"ל הרשות ערן הורן את המתווה שיוצא לגופי השידור השונים.

אז על אילו חבילות מדובר? חבילה אחת מתייחסת לשידור תקצירים בטלוויזיה. לערוצים השונים יוצעו חבילות על בסיס לא בלעדי שיכללו שידור יומי ב-2 מהדורות מרכזיות ביום בגוף המשדר, עד 5 דקות בסך הכל בכל יום ועד 60 שניות מכל אירוע, במחיר של 100 אלף שקלים.

החבילה השנייה מתייחסת לאינטרנט. הרשות תאפשר גישה לתכנים המורשים באינטרנט, כאשר הגוף שירצה לשדר, יוכל "לגזור" עד 15 דקות בכל יום לתכנים מורשים, במחיר של 150 אלף שקלים.

המשחקים יתקיימו ב-27 ביולי ויישכו 16 ימים. ברשות יעברו עם תחילת המשחקים לשידור מלא בפורמט HD. המשחקים ישודרו מדי יום מ-11:00 בבוקר עד 23:00 בערוץ 1, ויועברו גם שידורים בקול ישראל, בסלולר ובאתר האינטרנט שישנה את פניו לפני המשחקים. כמו כן תושק גם אפליקציה ייעודית של הרשות לסמארטפונים שתשמש אחרי המשחקים כפורטל לתכנים ועדכונים נוספים מערוץ 1 ומקול ישראל.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    יהיה צחוקים (ל"ת)
    אייל 16/05/2012 10:29
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״