לקראת המשחקים: רשות השידור תציע חבילות תקצירים ב-100-150 אלף שקל
רשות השידור תעביר את כלל השידורים מהאולימפיאדה בפלטפורמות הטלוויזיה שלה, לאחר שמגעים עם ערוץ הספורט לגבי רכישת חלק מהם, הגיעו למבוא סתום - כך נודע לאייס.
הרשות ניסתה פעמיים בחודשים האחרונים לשווק חבילה, ובמקביל לשמור בידיה את שידור ענפי הספורט האטרקטיביים ביותר - אתלטיקה קלה, שחייה והתעמלות, לצד ענפים בהם לישראלים יש סיכוי לזכות במדליה, כגון גלישת גלים וג'ודו.
מאידך הרשות הציעה חבילה בת 18 ענפים מתוך 26 ענפים בהם מתמודדים האתלטים במשחקים האולימפיים. החבילה שהוצעה כללה בין היתר את משחקי הכדורגל והכדורסל, הכדוריד, הכדורעף ועוד. תג המחיר שביקשה הרשות, עמד על לפחות 1.6 מיליון שקלים לחבילה.
בתקופה האחרונה התנהלו מגעים בין הרשות לערוץ הספורט שהיה מוכן לשלם 1.3 מיליון שקל. בשל כך החליטו השבוע ברשות לוותר על האופציה למכירת חלק מזכויות השידור, ולשמור על בלעדיות בשידור המשחקים.
בעקבות כך, צוות שכלל את מנכ"ל הרשות יוני בן-מנחם, ונציגים ממחלקת הספורט של ערוץ 1 ומחלקת הכספים של רשות השידור, גיבש 2 מסלולי חבילות שיוצאו לערוצים השונים, לשידור תקצירים מהמשחקים האולימפיים. על השיווק תהיה אחראית שפ"מ (שירות הפרסום הממשלתי), שמשמשת כזכיין של קול ישראל למכירת פרסום ברדיו, שגם תציע חבילות חסויות לשידור במשחקים האולימפיים. הייעוץ המשפטי של הרשות אישר את ההתקשרות עם שפ"מ, שמנכ"לה החדש רונן ברקה, גיבש יחד עם סמנכ"ל הרשות ערן הורן את המתווה שיוצא לגופי השידור השונים.
אז על אילו חבילות מדובר? חבילה אחת מתייחסת לשידור תקצירים בטלוויזיה. לערוצים השונים יוצעו חבילות על בסיס לא בלעדי שיכללו שידור יומי ב-2 מהדורות מרכזיות ביום בגוף המשדר, עד 5 דקות בסך הכל בכל יום ועד 60 שניות מכל אירוע, במחיר של 100 אלף שקלים.
החבילה השנייה מתייחסת לאינטרנט. הרשות תאפשר גישה לתכנים המורשים באינטרנט, כאשר הגוף שירצה לשדר, יוכל "לגזור" עד 15 דקות בכל יום לתכנים מורשים, במחיר של 150 אלף שקלים.
המשחקים יתקיימו ב-27 ביולי ויישכו 16 ימים. ברשות יעברו עם תחילת המשחקים לשידור מלא בפורמט HD. המשחקים ישודרו מדי יום מ-11:00 בבוקר עד 23:00 בערוץ 1, ויועברו גם שידורים בקול ישראל, בסלולר ובאתר האינטרנט שישנה את פניו לפני המשחקים. כמו כן תושק גם אפליקציה ייעודית של הרשות לסמארטפונים שתשמש אחרי המשחקים כפורטל לתכנים ועדכונים נוספים מערוץ 1 ומקול ישראל.
- 1.יהיה צחוקים (ל"ת)אייל 16/05/2012 10:29הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
