מיזוג חדש: קבוצת התקשורת G רכשה 50% ממניותיו של משרד היח"צ MAP

עד כה היווה המשרד, שבבעלות יגאל ריינגברץ, מחלקה מגזרית אצל מוטי מורל. במסגרת החדשה הוא יספק שרות ללקוחות G כמו גם ללקוחות חיצוניים
דפנה פלס | (5)

לאחר המיזוג שעשתה עם משרדי היח"צ wow ו-GZ, רכשה קבוצת התקשורת G חמישים אחוז ממניותיו של משרד MAP שמתמקד במגזר הרוסי. במסגרת המהלך, המשרד מתעתד להציע שירותים ללקוחות הקבוצה כמו גם ללקוחות חיצוניים.

MAP הוקם בשנת 2008 ועד כה היווה מחלקה מגזרית במשרד יחסי הציבור של מוטי מורל. כעת המשרד שייך ליגאל ריינגברץ ועל לקוחותיו נמנים, בין היתר, משרד החוץ, בית הספר לשפות וול-סטריט, המועצה לאתרי מורשת ישראל, סוזוקי, פוליטיקאים דוגמת עמיר פרץ וד"ר אפרים סנה, מסעדת כתית.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    לא ,התגובות הקודמות בכלל לא של עובדי המשרד (ל"ת)
    שולי 09/05/2012 21:20
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    תמשיכו כך! תותחים אחד אחד (ל"ת)
    מוטי 09/05/2012 20:46
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אירנה 09/05/2012 16:18
    הגב לתגובה זו
    בהחלט משרד ראוי
  • 2.
    מורית 09/05/2012 16:18
    הגב לתגובה זו
    יישר כוח ! וכן ירבו
  • 1.
    ניקול 09/05/2012 15:30
    הגב לתגובה זו
    תותחים!!
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.