העובדים מחריפים מאבקם ברשות השידור: ישביתו חלק מ'יומן הצהריים'
אגודת העיתונאים בירושלים, תכריז היום (יום ג') בשעה 13:00, הפסקת עבודה חלקית של עובדים עיתונאיים ברשות. במסגרת זו, תופסק שידורה של מהדורת 'יומן הצהריים' ברשת ב' של קול ישראל. הפסקת העבודה תתרחש במהלך ישיבה של ועדת הכלכלה בכנסת העוסקת בחוק רשות השידור, בה יוצגו נתונים ולפיהם עשרות עובדים ברשות יוצאים לגמלאות עם קצבה נמוכה לכאורה של 2,000-3,000 שקלים.
במכתב ששלח למנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם, כתב יו"ר האגודה דני זקן כי "במסגרת הצעדים הארגוניים שבהם אנו נוקטים בשל דרישותינו לקבלת פיצוי השחיקה במשק, אי יישום הסכמי הרפורמה ונושאים רבים נוספים, הריני להודיעך, שהיום בשעה 13:00 נכריז על הפסקת עבודה חלקית".
בנוסף להשבתת השידור ביומן הצהריים, גם עיתונאי הטלוויזיה יפסיקו את עבודתם למשך שעה, אולם יש לציין כי בשעה זו ערוץ 1 של רשות השידור לא משדר (אלא החינוכית באפיק 11) ולכן לא תהיה השפעה ישירה של הפסקת עבודתם על תפקודו של הערוץ.
זקן ציין עוד כי "הצעד נועד להתריע על אי קידומם של פתרונות לשורת בעיות ובהן כאמור: אי קבלת פיצויי השחיקה של המגזר הציבורי, עיוותים בפנסיה הצוברת לעובדים ותיקים, נוהל עבודה פרטית, שעות נוספות מקוצצות ובעיקר לעובדי הרדיו והטלוויזיה בערבית ובעיקר העיכוב המתמשך ביישומם של הסכמי הרפורמה שנחתמו לפני שנה".
העובדים דורשים לקבל את פיצוי השחיקה שניתן לכל המגזר הציבורי במשק בשנים קודמות בסך של 5% בעבר ו-7.25% לאחרונה וכן אישורי תקנים לעיתונאי הרשות. לפני כ-3 חודשים פנו נציגי העובדים ליו"ר הרשות אמיר גילת בדרישה להסדרת הנושא. ועדי העיתונאים הנחו את העיתונאים ברשות שלא לעבוד בשעות עבודה מעבר למכסת השעות הנוספות המוגדרות, וזאת לאחור קיצוצים בהיקף של 15% בהיקף השעות הנוספות לעיתונאים מחודש ספטמבר.
- 4.עובדת אובדת 07/02/2012 12:49הגב לתגובה זובדרך כלל מסתכלים על ה"טלנטים" אלא שהעובדים שקולם אינו נשמע - נשחקים ונרמסים ומי שלא קרוב לצלחת מקבל קדחת
- 3.דניאל 07/02/2012 11:05הגב לתגובה זוהרפורמה שגובשה בידי ההנהלה הקודמת ונערי האוצר רעה ותחסל את עובדי הרשות .זה היה מרוץ של כמה אינטרסנטים כדי לקדם את עצמם על גב עובדי הרשות. גם המניעה של תוספות השחיקה באה מתוך רצון להפעיל לחץ על העובדים כדי שיתרצו ויהיו מוכנים לקבל את הרפורמה ההרסנית..
- 2.אז יהיה סוף-סוף קצת שקט מהקשקשת (ל"ת)אחד 07/02/2012 09:59הגב לתגובה זו
- ציבלה 07/02/2012 11:15הגב לתגובה זורוצה קצת שקט?? סגור את הרדיו !!!
- 1.מזקני היישוב 07/02/2012 09:54הגב לתגובה זואסור לוותר על הפיצויים והתוספות הנ"ל, וזה חשוב במיוחד לגימלאים - ולגימלאים-לעתיד. מי שמוותר או מתפשר על התיקונים הנ"ל היום - עתיד לבכות על זה מחר-מחרתיים. בנשק השביתה ראוי להשתמש בחסכנות; יש פטנטים יותר אפקטיביים בשלבי הביניים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.62% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.62% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
