21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
טירטס לוו רודמ

מדור וול סטריט

מדור וול סטריט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הלחץ החריף בסיום: מדדי וול סטריט סגרו בנפילות של 2.5% לשפל של חודשיים

הנפט צלל מעל 4% והעיב. רצף הימי הארוך ללא תנודה של מעל 1% נופץ בעוצמה מטה
 |  56
סוף שבוע
Share
המדדים המובילים בבורסות וול סטריט סגרו את יום המסחר האחרון לשבוע זה בנפילה חופשית ורשמו בכך את היום הגרוע ביותר מאז אירוע ה'ברקזיט. ה-S&P500 צלל 2.45% לשפל של חודשיים והנאסד"ק נפל 2.55%. ברקע ללחץ המכירות הכבד עמדו חששות לגבי האפשרות כי הריבית בארה"ב תעלה מוקדם מהצפוי.


עוד נציין כי הנפילה היומית שברה רצף של 43 ימים בהם המדד לא רשם תנודה של מעל 1% (מעלה או מטה). מחיר הנפט שצלל מעל 4% לחץ את סקטור האנרגיה והעיב אף הוא על המדדים. מדד ה-VIX ('הפחד') זינק 40% ורשם בכך את הקפיצה היומית החדה מאז ה'ברקזיט' (כלומר ה-24 ביוני). מניית אפל שנפלה היום 2.25% השלימה נפילה דו יומית של כמעט 5% מאז השקת האייפון 7 וגם היום ריכזה מחזורים גבוהים מאוד.

טרם פתיחת המסחר היה זה נציג הפד', אריק רוזנגרן, טען שזה לא פחות ממסוכן להמשיך ולהשהות את ההחלטה להעלות את הריבית ונתן את האות לירידות. לדבריו, החסרונות והיתרונות כרגע מאוזנים והכלכלה האמריקנית חסינה מספיק בכדי לספוג העלאות ריבית. לקריאה מלאה. נציג הפד' קפלן טואור שנאם עם פתיחת המסחר, טען כי יבקש לראות סימנים נוספים לעלייה באינפלציה בטרם יחליט על גובה הריבית. אם כי האחרון כשל מלהשיב את האופטימיות לשווקים.  

מדדי וול סטריט

דאו ג'ונס (+0.71%) דאו ג'ונס 23,328.63 +0.71% 00:02 20/10/2017 הוסף לתיק האישי דאו ג´ונס סגירה:23,163.04 פתיחה:23,205.18 גבוה:23,328.84 נמוך:23,201.78 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים נאסד"ק (+0.36%) נאסד"ק 6,629.05 +0.36% 00:15 20/10/2017 הוסף לתיק האישי נאסד"ק סגירה:6,605.07 פתיחה:6,633.37 גבוה:6,640.03 נמוך:6,622.92 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים S&P 500 (+0.51%) S&P 500 2,575.21 +0.51% 00:02 20/10/2017 הוסף לתיק האישי S&P 500 סגירה:2,562.1 פתיחה:2,567.56 גבוה:2,575.44 נמוך:2,567.56 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים

תוך כדי המסחר התפרסם מניין אסדות הקידוח המפיקות בארה"ב אשר כמותן עלתה בשבוע האחרון ב-7. אתמול, דו"ח המלאים הציג ירידה חדה מאוד במלאים האמריקנים בסך של 14 מיליון חביות נפט גולמי. מתוך כך, מחיר הנפט סיים את היום בעליות של כמעט 5%.

מניות בכותרות 

ג'י פי מורגן (סימול: JPM) - חברת מקיוואיר הורידה את הדירוג של המניה לכדי דירוג "ניטרלי" לעומת הדירוג הקודם של "תשואת עודפת". הסיבות נוגעות לדרישה מהבנק להגדיל את הונו העצמי, סביבת ריבית נמוכה ותנודתיות בשווקים. 

טוויטר (סימול: TWTR) - השוק עדיין מנסה להבין מהו עתידה של רשת המיקרו בלוגים. הניו יורק פוסט דיווח היום כי למרות השמועות בשוק, המשקיע המליארדר, קרול אייקן אינו מתעניין ברשת.  נזכיר כי הערכות האחרונות היו כי מנכ"ל מיקרוסופט בעבר סטיב באלמר והנסיך הסעודי אל-וליד בן טלאל יחברו ביחד כדי לרכוש את החברה. 

צ'יפוטלה (סימול: CMG) - רשת המסעדות הגיעה להסכמים עם 100 סועדים שונים משנה שעברה שחלו לאחר שאכלו בסניפיה. פרטי הסכם הפיצויים חסויים. 

דויטשה בנק (סימול: DB) - הבנק הגרמני אמור להגיע לידי פשרה בנוגע לאישומים מהמשבר הכלכלי בעשור הקודם עת מכר "משכתנאות רעילות". שווי הפיצויים יהיה ככל הנראה 2.4 מיליארד דולר. 

אפל APPLE (+0.17%) APPLE 156.25 +0.17% 02:59 20/10/2017 הוסף לתיק האישי APPLE סגירה:0 פתיחה:156.61 גבוה:157.75 נמוך:155.96 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות  - לאחר שהמניה צנחה אתמול בשיעור של 2.6%, המניה המשיכה לרדת גם היום בשיעור של 2.2%. נזכיר כי אתמול הובעו חששות בשוק הנוגעות לכך שהאייפון 7 לא יצליח לשחזר את ההצלחה של הדגמים הקודמים.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

56 תגובות ב-32 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
32 מני 10/09/2016 18:42 מימוש בריא לאחר מכן יחזור לעלות
לנצל את הירידות בשביל להגדיל אחזקה.
31 אמיר 10/09/2016 17:38 שינוי תחזית
נראה שמר גורביץ יצתרך לשנות תחזיתיו - מתנודה מהותית למעלה לתנודה מהותית למטה , דבר קטן בסך הכל !
30 חדש 10/09/2016 16:05 ראינו את הדב הזה כבר 60 פעמים , שימו משהו אחר (ל"ת)
29 לימור 10/09/2016 16:04 מה כל הזמן יעלו? אז יורדים קצת מה קרה (ל"ת)
28 המדדים ירדו 10 אחוז 10/09/2016 14:02 המדדים ירדו 10 אחוז ואז יעלו בחזרה
לנצל ירידות ואז עליות
27 שמחה 10/09/2016 10:54 אללה ירחמו
לברוח!!!!!!!
26 אדי 10/09/2016 10:49 הכלכלה בארה"ב טובה מאוד לפי כל אינדיקציה
בסך הכל מימושים ותיקון לטווח ארוך נראה עליות עובדה שמספר המשרות הפנויות בשיא והדיבורים על העלאת הריבית רק מחזקות את הטענה.מן הסתם שאם הכלכלה לא היתה טובה אז לא היה עולה על דעתו של איש להעלות ריבית.
יוסי 10/09/2016 15:06 באיזה סרט אתה חי ?
מחירי המניות מנופחים הכל בגלל ריבית 0 , כל נתוני מאקרו שמפורסמים זה מכור ולא אמיתי , יש שם קליקה של בתי השקעות ופוליטיקאים ש״משחקים בנתוני מאקרו לפי רצונם ״ - תתעורר
אבי 10/09/2016 18:41 המחירים לא מנופחים
ריבית נמוכה מניות עולות
25 ושבו בנים 10/09/2016 09:52 לגבולם (ל"ת)
24 רואה בקפה 10/09/2016 09:19 לא להילחץ
בסוף ספטמבר תועלה הריבית באמריקה ברבע אחוז . חלק מהמשקיעים כבר לוקחים זאת ללב והחלו למכור את המניות . למי שיש לב חלש שימכור כי המדדים עומדים לרדת בעוד 10- 15 אחוז גם בגלל הסיכוי שהולך וגובר שטראמפ ינצח בבחירות בכל מקרה כדאי להכין כסף מזומן לרכישות של מניות של חברות איתנות שמחיריהן יהיו בשפל זמני כתוצאה משני האירועים שלעייל . הכלכלה האמריקאית איתנה מתמיד והכל יעלה מחדש תוך תקופה קצרה . זאת הזדמנות פז להרוויח . אחרי שקראתי בקפה אני הולך עכשיו לשתות אותו . לבריאות לכולם !
23 יובל 10/09/2016 09:00 סוף סוף הגיע המימוש שמחכה לו (ל"ת)
22 לירן 10/09/2016 07:36 וואוו סגרו במנוך היומי. מעניין אם המעוף יירד יותר מחצי (ל"ת)
21 דוד 10/09/2016 01:21 זה בסה"כ תיקון ואחרי זה ימשיך לעלות (ל"ת)
20 ירוק 10/09/2016 00:30 לא נורא יום שני יעלה ויהי התמונה של החץ למעלה
ירוק
19 עדי 10/09/2016 00:28 איפה משקיע מתמיד?
חחח
המשקיע המתמיד 10/09/2016 21:38 שמח שיש משהו שזוכר (ל"ת)
18 YL 09/09/2016 23:57 יש לי רק תקווה אחת ש שמעתם לעצתי לשבת על מזומן
מה שחמור בעיניי זה המלצות האנליסטים ורודי הידיים ש פעם אחר פעם עובדים על הציבור ו פוסלים תגובות בהם אני מזהיר את הציבור בניגוד לכתבות שלהם .וחובה להזכיר את המשקיעים הכבדים שגם ב 2008 לא האמינו לי האמת יושב על מזומנים ולא קניתי פוטים כי קשה לדעת את הרגע הריסוק אבל לפחות לא להפסיד את המכנסים
17 ערמות ערמות 09/09/2016 23:18 מונחים לפני (ל"ת)
16 אדי 09/09/2016 22:11 תיקון (ל"ת)
15 אחד העם 09/09/2016 21:58 אני רגוע. גורביץ אמר שה- SaP יעלה. אין כמו גורביץ ! (ל"ת)
KP 10/09/2016 07:43 גוריביץ אמר שרצועות הבולינגר התכווצו ובקרוב נראה
גוריביץ אמר בקרוב נראה תנועה חדה. הוא רק טעה בכיוון כי הוא אמר נראה תנועה חדה למעלה וכאן קיבלנו תנועה חדה למטה. רק טעות של הכיוון. מה לא בסדר ?
גוטה הפוך גוטה 09/09/2016 23:38 כל מה שגורביץ אומר תעשה הפוך ותרויח מניסיון (ל"ת)
אורן 09/09/2016 23:20 חחחחהההחחחחה תמשיך להאמין לגורביץ!! (ל"ת)
14 למה 09/09/2016 21:54 מומחים בתמונות של ירידות כל הכבוד!!!
בעליות זה רק החץ למעלה
13 רק למעלה 09/09/2016 21:53 אותם תמונות כל הזמן והשוק בשיא, רק למעלה (ל"ת)
12 משקיע וותיק 09/09/2016 21:36 הפד לא יעלה ריבית בזמן הקרוב
הוא רוצה אבל לא מסוגל. הנתונים לא תומכים בעליית ריבית , יש צמיחה נמוכה ואינפלציה נמוכה, לפחות שוק בעבודה מציג נתונים טובים ואבטלה נמוכה , אבל אם הוא מעלה ריבית הוא דופק את עצמו. העלת ריבית תחזק לו את המטבע , תפגע ביצוא וברווחי החברות וביכולתן להתחרות בעולם , פגיעה במיסי חברות , בעוד שבכמעט כל העולם יש ריביות אפסיות לשליליות. הם הסתמכו יותר מידי על הריבית שתציל אותם אבל זה לא עובד להם , הם צריכים להזיז את הכלכלה ע"י שימת דגש על המדיניות הפיסקלית , פיתוח תשתיות , השקעות ענק בארה"ב , החזרת מפעלים הבייתה , מענקים למי שפותח חברות בארה"ב , הורדת מס חברות משיעור 35 אחוז מטורף לפחות שיעור 20 אחוז , הורדת מיסים כדי שיהיה לאזרח יותר כסף בכיס לבזבז ולהניע את הכלכלה. יש כל כך הרבה דברים לעשות אבל הממשל של אובאמה אנאמי לחלוטין. בקשר לשוק ההון , הכסף תמיד יזרום להיכן שאפשר להשיג תשואה , כמו בכל מקרי העבר בסופו של דבר הכסף יחזור לשוק ההון והנדלן כאשר אנשים יגלו שאין להם אלטרנטיבות אחרות.
זקן חכם 10/09/2016 09:28 אתה שוכח את הגירעון והחוב אשר מונעים הרחבה פסקאלית
כל השהיה בהעלאת הריבית היא כמו להציא את הנצרה מהרימון ולהחזיק את המנוף ביד קפוצה בתקווה שהכוח ביד ישאר והמנוף לא ישתחרר ויגרום לפיצוץ אדיר.... לכן כתבתי על המילכוד של הפד. כך או כך ניכנס לתקופה של אינפלציה שתזחל מעלה, ריבית שתזחל מעלה, אבטלה שתזחל מעלה...כל הסימנים לשוק דובי ארוך טווח שלמעה התחיל כבר ב2015. העליות האחרונות מאז היו רק תיקון טכני ותו לא.
11 רק למעלה 09/09/2016 21:15 מימוש טבעי לאסוף סחורה, רק למעלה (ל"ת)
10 דודי 09/09/2016 21:04 הוצאתם את התמונה מהבוידם, (ל"ת)
9 רמי 09/09/2016 20:40 מימוש בריא לאסוף סחורה (ל"ת)
8 המתחזה 09/09/2016 20:37 שאלה למבינים מתי מתבצעת סליקה לאופ
שבועיות מעוף במידה ופקעתי כיוון שאני רואה בתיק את האופציות אבל עדין לא בחשבון, מתי הכסף עובר לחשבון?
אמנון 09/09/2016 21:13 יום ראשון תראה את הכסף בחשבון (ל"ת)
המתחזה 09/09/2016 23:05 תודה אמנון, שיגיע כבר :) התחלתי להילחץ (ל"ת)
וורן באפט 09/09/2016 21:02 סליקה
אם אתה מתכוון לאופ מעוף אז הסליקה היא ביום שישי. אם מדובר באופ חודשית אז הסליקה היא ביום שישי האחרון של החודש.
המתחזה 09/09/2016 21:15 תודה באפט ! מתכנן על הבוחטה שלי בראשון ?? (ל"ת)
7 הגנבים הכי טובים בעו 09/09/2016 20:22 אופקו מצילת המעוף
כל המניות כולל הכי טובות בארהב יורדות למעט אופקו שהרימה ראש בירוק חזק כדי להציל את הארביטראז והמעוף ביום ראשון. יחי לגנבי המעוף שתמיד יהיו שם כדי לא לתת למעוף ליפול.
6 רק למעלה 09/09/2016 20:12 מה זה הברקזיט? חחחחח (ל"ת)
5 מפולת 09/09/2016 20:11 ניראה כאילו מתחיל מימוש. הדב ניראה מאוד יפה
זה לא ירידות חדות זה מימוש טבעי
4 תסירו דאגה מליבכם 09/09/2016 19:50 לא לחשוש , המוסדיים מאורגנים ליום ראשון לעליות
הגלום 1.5 נקודות למעלה סטיית תקן של קולים גבוהה יותר מפוטים וקניות הקולים גדול ב30% לעומת הפוטים. מסקנה לא משנה מה יהיה בארהב ביום ראשון לא נראה ירידה מעבר 0.2-0.4 אחוז.
אתה תמים 10/09/2016 09:33 שכחת שמישהו כתב את הקולים..והוא גדול חזק ומבין עניין
רמז...הוא לא מתכונן להפסד והקולים האלו יהיו שווים אבק בפקיעה...חחחחחחחחח
המתחזה 10/09/2016 00:13 אתה הולך ליפול חזק כנראה לצערי ואני אולי אקנה את הקולים (ל"ת)
עוקב אחרי הזקן חכם 09/09/2016 21:19 חחחח...הצחקת אותי...תראה אדום (ל"ת)
3 זקן חכם 09/09/2016 19:39 הפדרל ריזרב נכנס למלכוד
הפדרל ריזרב שגה מתחילת השנה כשנמנע מלהעלות את הרבית בפעם השניה אחרי דצמבר 2015. המשקיעים פרשו את ההיסוס כחשש שהכלכלה האמרקאית והעולמית לא תעמוד בכך ורצו לאגחי"ם של ממשלת ארה"ב שהגיעו למחיר שיא המשקף 1.5% תשואה ל- 10 שנים. זהו מצב שמעיד על חוסר שיווי משקל או בלשון העם בועה. הריצה לנכסים חסרי סיכון , הביאה לעליית מחיר האגחי"ם ולחצה מטה את הריבית, כנגד שאיפתו של הפד. עתה הוא יאלץ להעלות את הריבית למרות שהצמיחה בארה"ב בשפל. זה ודאי יביא פחות רווחים לחברות ולא במקרה הבורסות מגיבות מטה. כמו שהזהרתי את המשקיע הקטן החודשים הקרובים יהיו עם תנודות משמעותיות והכיוון הדובי יחזור לשוק למרות שלא אתפלה אם שוב תמנע ילן מלעלות את הרבית בספטמבר, וזו תהיה החלטה אומללה אף יותר. שבת שלום
משקיע וותיק 09/09/2016 22:27 לא יעלו את הריבית
הם לא מסוגלים לזה , גם אם הם רוצים הנתונים פשוט לא תומכים בעלית ריבית.
מוטי החיפאי 11/09/2016 01:25 הלעת נעליים ולא ריבית
תרשמו לכם QE4 בדרך לאחר תיקון בסנופי.
2 דני 09/09/2016 19:31 כיטוב יורדת בחול פחחחח
ידעתי שהיה צריך למכור אתמול :(
יואב 09/09/2016 21:52 מימושון ולא יותר
המימוש בגלל הסנטימנט ולא בגלל המניה. תמתין ליום שני למצגת או לאישור עד סוף השנה. הפוטנציאל גדול ורק עניין של זמן שתעוף למעלה. חוץ מזה מימוש במחזור כזה מול עליות במחזור פי כמה מה אומר משהו על המימושון.
1 איציק 100 09/09/2016 17:25 הלוואי כולכם תפסידו כסף ! (ל"ת)
פרופ' א100 09/09/2016 22:15 אני רושם איציק100 ולא איציק 100
תודה למנוול. אוהב אותך.
בלעדיך.... 09/09/2016 19:27 הלוואי שתמות! העולם יראה טוב יותר (ל"ת)
פרופ' איצ100 09/09/2016 22:37 אחר כך שואלים אותי הסטודנטים
או הלוחמים בחטיבה שלי..מדוע הצעירים כה שטוחים ולא יודעים בין שמאל לימין ושחור ולבן. לשונם קלה ורמיה שולטת בגופם ונפשם. ועל הדרך מפילים זקנה עיוורת לפסי הרכבת. מאחל לכולכם כל טוב ופנו לשמיים לתת לכם בינה ודעת. הבדילו בין אמת לשקר ובין מתחזה לסתם איש..
פרופ' א100 09/09/2016 22:17 אני מת מזמן טמבל. בגלל העדרי
עולם נראה כך. אוהב אותך.
רני 09/09/2016 19:08 כניראה עשתה אותך מוסלמית שרמוטה (ל"ת)
יואב 09/09/2016 17:40 איזה מתוקי אתה....
ממש נשמה טהורה