מדד ה-S&P500 בדרך לגל ירידות נוסף

גורביץ' על המדד האמריקאי: "לא אחת זינק מדד אס.אנד.פי בחדות. בפעמיים הקודמות נגדעה העליה בגסות וההערכה היא שגם הפעם לא ירחיק לכת"

|
(46)
אייל גורביץ'

לא אחת זינק מדד אס.אנד.פי בחדות כל אימת שהגיע לרמת 2,600 הנקודות. בפעמיים הקודמות נגדעה העליה בגסות וההערכה היא שגם הפעם לא ירחיק לכת.

S&P 500 +0.39% S&P 500 3,329.62 +0.39% S&P 500 סגירה:3,316.81 פתיחה:3,323.66 גבוה:3,329.88 נמוך:3,318.86 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  

בגרף החודשי

  1. בגרף החודשי אפשר לראות את שבירת הרצף העולה. שבירת רצף עולה בגרף החודשי היא סימן ליציאה מהשוק. 
  2. לעניות דעתי כל ניסיון עליות יהווה הזדמנות לכך. 
  3. בנוסף אפשר לראות את ספירת חמשת הגלים שהחלו בתחילת 2016. חמישה גלים אלו אמורים לסכם את הגל החמישי והאחרון בסדרה שראשיתה ב-2009 ועליה כתבתי לא מעט. 
  4. המשמעות הפשוטה היא שירידות משמעותיות בדרך. 
  5. האס.אנד.פי מתקן לפחות את גל העליות שהחל בתחילת 2016, וזו לא תהיה הפתעה עם מהלך הירידות שהחל יתייחס לכל הגל שהחל ב-2009. 
  6. ההערכה הראשונית של מדברת על ירידה לרמות שבין 2,400 – 2,500 הנקודות. 
  7. בתחתית הגרף אפשר לראות את מדדי העוצמה הבסיסיים. הללו מצויים במגמת ירידה והמשמעות היא שזו שאלה של זמן עד שמדד אס.אנד.פי יגיע או אף יחצה מטה את רמת 2,600 הנקודות.

הממוצעים הארוכים

  1. בניגוד לירידות של תחילת השנה הרי שהפעם נסחר המדד מתחת לממוצעים הארוכים 100 ו-200. 
  2. הם אינם משופעים עוד מעלה אלא אופקיים לחלוטין דבר המעיד, יחד עם לא מעט מרכיבים נוספים על ירידה במומנטום החיובי. 
  3. אפשר לראות את רמת ההתנגדות המצויה בין 2,750 – 2,800 הנקודות ושם צפוי המדד להיבלם פעם נוספת.

הערה: כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
 
אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.

תגובות לכתבה(46):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    יואל (ל"ת)
    שיחקת אותה שאפו 22/12/2018 23:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    ניתוח טכני
    ROSEN 09/12/2018 17:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ניתוח טכני הוא רק כלי אחד מתוך סל של מספר כלים , ומשקלו 20-25% מסה"כ הכלים אשר משמשים לקבלת החלטות קנייה/מכירה של מניות . על כן ,צריך לקחת מאד בחשבון גם את ה 75% לצורך קבלת ההחלטות .
    סגור
  • 15.
    מלך האגחים אמר
    גפריי גונדלך 09/12/2018 16:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ב16 מערכת הבנקאות באירופה תתמוטט באין רווחיות תשואה נמוכה 1.7% ובאגח מונפקים עי הבנקים בריבית 6% אגח הוני . אין חדש תחת השמש באירופה 2012 כעת 2018 אין חדש תחת השמש אז בנקים כעת הנקים
    סגור
  • 14.
    באירופה בקריסה
    המערכת הבנקאית באירו 09/12/2018 15:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו ב2012 הפעם עוצמתי יותר הבנקים באירופה בחובות ענק הנפקות אגח שלהם coco הורסים כל חלקה טובה רביות רצח משלמים הבנקים על האגח הללו התשואה 1.7% אשראי רב ניתן לחברות אנרגיה מחיר הנפט קרס נוסו
    סגור
  • 13.
    מעניין אם אפל עלולה להגיע משיאה לשמינית שוויה? (ל"ת)
    איש התפוחים והאושר 09/12/2018 15:43
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • טען עוד
  • 12.
    זה לא מגמת ירידה, אלא מגמת הצידה...
    עמי 09/12/2018 15:38
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הגרף לא נראה כך...מה מצב המחזורים באמת? האם זה מצוי בתקופה הזו כל שנה? ועוד שלל משתנים שיכולים לשנות את התמונה...
    סגור
  • 11.
    אין כיוון ברור. גלים גבוהים .צריך להמשיך ולהזהר (ל"ת)
    מצב השוק.חוסר יציבות 09/12/2018 13:01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • הצונמי מאירופהחכו
    מניות הfang 09/12/2018 16:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהומות בצרפת סופת הוריקן מתקרבת לחופי אירופה חוסו חוסו
    סגור
  • דרגי הפלצן
    מניות הfang 09/12/2018 16:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גמר את התחמושת הבנקים באירופה גמורים הלך עליהם אין מה לעשות ישחטו נשחטים עי השורטיסטים בעיקר בנק דויטשה ים שורטיסטים עליו גורלו נחרץ אין מה לעשות חזר המשבר
    סגור
  • דראעאק
    מניות הfang 09/12/2018 16:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסוכנות נחתכות וויסתו אותן הנוכלים מכרו ברחו נוכלים
    סגור
  • גלים יש ביים או בהזיות של המאמינים בשיטה
    לגולשי הגלים 09/12/2018 15:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כאילו זה מראה משהוא לעתיד ניתוח טכני זה שיטה שמראה מה קרה בעבר ואין לה שום יכולת לחזות יותר מהמטבע מה התרחש בעתיד
    סגור
  • 10.
    יש ירידות הוא אדום וההפך.הוא לא יודע כלום (ל"ת)
    גורביץ עובד לפי ההווה 09/12/2018 12:58
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • אני עוקב שנים אחרי הקורא בקפה גורביץ
    אשרי המאמין 09/12/2018 15:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וכל פעם קם לו גולם גולם חדש שמאמין שהוא יודע טוב והוא מפסיד שהפסיד לאחר שחשב שהוא יודע טוב ממנו והולך וחוזר חלילה כבר שנים
    סגור
  • 9.
    ומה יצא לי מר איצ 100 .תמונה של הימלר.כל הכבוד (ל"ת)
    רשמתי שיטת s/s 09/12/2018 12:57
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • מצידי תמותו ותיתאבדו עם או בלי כדורים שהצעתי (ל"ת)
    שושנת יריחו גמד 17.8 09/12/2018 15:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בהתייחס לתגובה 8 שכתבתי את כולה. אני מודע למחלתי הקשה. (ל"ת)
    שושנת יריחו גמד 17.8 09/12/2018 15:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    גורביץ צדק. תברחו ותחזרו שהירידות יגמרו.
    אלי 09/12/2018 12:20
    הגב לתגובה זו
    8 4
    זה עדיין לא מאוחר.
    סגור
  • לא חייבים לברוח. אפשר לאסוף פוטים. (ל"ת)
    קארין A 09/12/2018 14:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • תכלס הוא אומר הכל ולא אומר כלום (ל"ת)
    גורביץ מעולם לא צדק טעה 09/12/2018 13:01
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • זה חלק מהשיטה ויש גלמים פו כמו אש שקונים את החרטא הזו (ל"ת)
    1 09/12/2018 15:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • יש פו עוד כמה גלמים שחושבים שהוא יודע לנחש טוב מהם (ל"ת)
    33 09/12/2018 15:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הוא פשוט מחליף דיעה בהתאם למסכים בניויורק (ל"ת)
    הוא לא צדק ולא טעה 09/12/2018 12:59
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 7.
    מר איצ 100 .תעשה כסף ושתוק.למה אתה פה? (ל"ת)
    מלך האגחים אמר 09/12/2018 12:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • עשה ולא תעשה. 10 מליארד שקל נקרא כסף היום?
    היי בונגו 09/12/2018 16:21
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בנוסף לכל השאר.
    סגור
  • 6.
    שפו לאייל גורביץ- לאחר החלקה- עליה על הגל הנכון
    כ,ת 09/12/2018 11:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גרף הגירעון- פלוס =גרף הנוצץ= - יעצים הנושא
    סגור
  • 5.
    המניות נעשו
    הסנטמנט שלילי 09/12/2018 11:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משהו מאוס גורם הפסדים חותך חותך בבשר החי משהו מאוס דראעאק מביא הפסדים
    סגור
  • שושנת יריחו אשם בכל. אמר רק לקנות ואכלנו אותה. (ל"ת)
    המודיע 09/12/2018 16:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • זה טראמפ, הוא רוצה "תיקון עכשיו", עליות לבחירות הנשיאות (ל"ת)
    Sassi6 10/12/2018 01:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    תתחילו לקנות במנות קטנות לתוך הירידות
    אלי 09/12/2018 10:16
    הגב לתגובה זו
    5 7
    לא תשלום על ייעוץ ולא קשקושביץ', מי שיעשה ככה בשנה הקרובה בעוד 3 שנים יוציא תשואה טובה יותר מכל המנחשים. בשוק יורד ובשוק עולה...
    סגור
  • לא קטנות ולא גדולות. לברוח מהאש ומהטייפון. (ל"ת)
    לאלי 09/12/2018 16:23
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • האם לקנות כיל במנות קטנות לתוך הירידות? ...כיל לא נותנת (ל"ת)
    Sassi6 10/12/2018 01:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תתחיל למצע ותפשוט את הרגל
    עמך 09/12/2018 15:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לנסדאק לכך 15 שנה לחזור לאותה נקודה. בהצלחה
    סגור
  • 3.
    החכמים קונים עכשיו לטווח ארוך...............
    עמית 09/12/2018 09:51
    הגב לתגובה זו
    7 9
    הטיפשטים כל הזמן מהמרים כמוך עם הגרפים ולא נכנסים ואז נכנסים לקראת שיא חדש.
    סגור
  • לא אקנה גם עוד שמונה שנים. רק למטה. (ל"ת)
    ג'אנגץ הטיפש לעמית 09/12/2018 16:24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • עמית קונה דגים מתים, האם שמר מעט כסף לפנינים בקרקעית? (ל"ת)
    Sassi6 10/12/2018 01:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כל מחזור נולד דור חדש של טמבלים שחושב שהשווקים רק עולים
    מחזור של 7-9 שנים 09/12/2018 12:49
    הגב לתגובה זו
    6 3
    ואז מגיע הבום,והם נמחקים.טמבלים שחושבים שכל ירידה זה הזדמנות קניה.אבל יש תקופות שירידה זה לצורך ירידה.
    סגור
  • תפוא לוהט (ל"ת)
    נכון חלון 09/12/2018 17:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לתפוס סכין נופלת (ל"ת)
    Sassi6 10/12/2018 01:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • סעיף א צודק סעיף ב אתה טעה בגדול
    מחזורים 09/12/2018 15:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שנכנס במנות קטנות לתוך הירידות הוא זה שירוויח בסוף בהסתברות כמעט וודאית למעשה זה ההזדמנויות הטובות ביותר למשקעים לטווחים הארוכים
    סגור
  • חכם. יגמר לך הכסף ואז ?? אבא יתן לך כסף ???? (ל"ת)
    אלי 09/12/2018 12:18
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • היחיד שירוץ לאבא לבקש כסף זה אחד כמוך שלא מבין דבר
    לאלי 09/12/2018 15:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בבורסה
    סגור
  • אתה מהמר
    אש 09/12/2018 11:55
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לפחות כמו מי שנכנס לקראת השיא.
    סגור
  • 2.
    מלך האגחים אמר
    גפריי גונדלך 09/12/2018 09:21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ירידות בשווקים הם הרסניים ירידות משמעותיות חברות רבות קנו מניות בשווקים במסגרת buy back מחזיקות בשיא מניות אף באשראי רווחים נעשו תוך תרגיל חשבונאי קניית מניות מה יקרה כאשר ערך המניות יורד? ראה גנרל אלקטריק תסריט אימים
    סגור
  • 100 (ל"ת)
    זה לא איציק 09/12/2018 16:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    קנו מניות בכל הזדמנותתתת!!!! (ל"ת)
    ותיק בנחמות 09/12/2018 09:20
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • עד מתי תקנה? עד שנגמר הכסף, חפש ת'פנינים, בהצלחה בצלילה (ל"ת)
    Sassi6 10/12/2018 00:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות