זוכרים את הפיצוי לדרעי על התפטרותו? יעביר כעת 20 מ' שקל לפיתוח קברי צדיקים

 | 
(14)
אריה מכלוף דרעי, צילום: משרד הכלכלה
"המשרד לפיתוח הנגב והגליל הוקם במטרה לקדם ולפתח את הנגב והגליל ולהציבם בראש סדרי העדיפויות של מדינת ישראל". זהו המשפט שפותח את דף ה"אודות" באתר הממשלתי של המשרד לפיתוח הנגב והגליל. עם או בלי קשר, אריה דרעי, השר לפיתוח הפריפריה (שם המשרד שונה עם התפטרותו ממשרד הכלכלה), בחר היום להעביר 20 מיליון שקל לפיתוח אתרי דת ובכללם קברי צדיקים. לטענת השר, ההשקעה באתרי הדת, בהם מבקרים לטענתו מיליוני ישראלים ויהודים מהעולם מדי שנה, תייצר מקומות עבודה ותתרום לכלכלה.
קשה להתעלם מהעובדה כי לאור התפטרותו ממשרד הכלכלה, לצורך העברת מתווה הגז, זכה דרעי לקבל 300 מיליון שקל למשרדו החדש-ישן. כעת, אנו עדים לחלק מהשימוש באותם כספים, שאמורים, כשמו של המשרד, לפתח את הפריפריה.
ממשרדו של דרעי נמסר כי "מיליוני אנשים מהארץ ומחו"ל מבקרים מדי שנה בקברי צדיקים בגליל. כעת מוביל השר אריה דרעי תכנית שתאושר הבוקר בוועדת שרים נגב גליל ולפיה המדינה תשקיע 20 מיליון שקל בבניית מסלולי תיירות חדשים ופיתוח תשתיות תיירות, אתרים היסטוריים ודתיים והקמת מרחבים תיירותיים בין רשויות שבשטחם נמצאים אתרי תיירות דתיים של כל הדתות בגליל".
דרעי עצמו הוסיף כי "אנחנו גאים במורשת שלנו. יש מיליוני ישראלים ויהודים שנוהגים להתפלל בקברי צדיקים לפחות פעם בשנה והתכנית תייצר מקורות משיכה למטיילים ומקומות תעסוקה לתושבי הגליל".
תגובות לכתבה(14):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    מנסים לעשות דה- לגיטימציה
    מה הבעיה??? 09/11/2015 21:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל מה שדרעי יעשה אתם תתקפו, למה? למה הדה- לגיטמציה לבנ"א שמסמל את המזרחיות? ואתם הספרדים שהולכים כמו טיפשים אחרי הכתבים הבורגנים טיפשים כי תכלס הם רק רוכבים עליכם לעולם הם לא העלו לסדר היום את אפליית המזרחיים אני מדבר גם על קום המדינה שהאפלייה היתה בוטה
    סגור
  • 12.
    עכשיו כולם מבינים שהוא חכם
    צודק!!! 09/11/2015 21:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו שרואים את הבלגן שעושים לביבי על חתימה על סעיף 72 [52] אומרים דרעי חכם שהוא לא חתם אז הפופוליסטים תוקפים ומנסים לעשות דה- לגיטימציה לכל מהלך ש דרעי אבל תכסלס הבנ"א גאון ומבריק במהלכים שהוא עושה
    סגור
  • 11.
    דרעי והקבריםת ,שחיתות פושעת!
    דב בירן 09/11/2015 12:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין בושה ומי שמוביל לפוליטיקה מושחתת ביבי העיקר השילטון והעם לא חכם" הגיע הזמן שהעם יבין שכל מי שיעלה יהיה הרבה יותר טוב מהקים, מטאטא חדש עובד טוב יותר.
    סגור
  • 10.
    התכוון ש3 מליון לפיתוח והשאר למושחתים
    תום 09/11/2015 12:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הגנבים
    סגור
  • 9.
    כפי שזכור לי הקדוש ברוך הוא קבר את משה במקום לא ידוע
    אסף 09/11/2015 12:31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כדי שלא יעלו אליו לרגל , ז"א להפריע לנשמה , מה פתאום התפתח פה פולחן אלילים סביב קברים , דרעי הזה יותר אדיוט מאשר איש דת!
    סגור
  • לקברי צדיקים בגליל מגיעים הרבה שאינם דתיים
    שקט בבקשה 09/11/2015 12:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אז תפסיק לכתוב בשפה רדודה , יהודים בכל שנות קיומם הגיעו להתפלל על קברי צדיקים לבקש על מצב בריאות , פרנסה , זוגיות, הצלחה בעסקים ונחת מילדים , ללא הבדל וזה עוזר יותר מכל דבר. אל תקרא לזה עבודת אלילים.
    סגור
  • 8.
    מדינת ישראל משקיעה בתיירות מליונים רבים.
    תתביישו. 09/11/2015 12:27
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מזניחים אתרים קדושים כמו קברי הצדיקים בגליל עד כדי זוועה.הייתי השבוע במירון שבכל יום מגיעים אלפים למקום וישנם תקופות שרבבות מגיעים מחו"ל וזה מביא הרבה כסף לישראל , אז עיניכם צרה שהגיע שר שמבין שכדאי למדינה להשקיע במקומות אלה .
    סגור
  • 7.
    טינופת זה שם המשחק
    א.ב. 09/11/2015 12:20
    הגב לתגובה זו
    2 2
    גועל נפש בהתגלמותו, הרס החברה ע"ח צביעות ושוחד פוליטי בשוק של ז..... אתרי עובדי אלילים וגנבים שנתמכים ע"י גנב שישב ...... ובחסות שקרניהו שמשחד את הגנב בכסף שמאתנו נגנב על מנת להעביר הון לגנבי השלטון..... שבסופו של יום, אותו או את קרוביו "יפצו" בבוא היום.
    סגור
  • 6.
    הנה, החגיגה מתחילה..... (ל"ת)
    בני-נהריה 09/11/2015 11:56
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 5.
    מצויין ולכל המגיבים המטומטמים הכסף
    יוסי 09/11/2015 11:48
    הגב לתגובה זו
    2 3
    יצור מקומות תעסוקה חדשים לתשתיות לכבישים המובילים לקברים לתיירות מסביב וכו כך שהעניים דווקא כן יהנו מהעניין כל סכום שהממשלה נותנת ופזרת מגיע למטה למי שקצת מבין בכלכלה ולא בדמגוגיה זולה.
    סגור
  • 4.
    ואם לא נצא להפגין אנחנו הטיפשים!!!
    בושה! למדינה נאורה!! 09/11/2015 11:26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אסור לתת לדבר כזה לקרות. לזרוק מליוני שקלים על קבר כשיש עניים שלא יכולים להרשות לעצמם אוכל!!!
    סגור
  • 3.
    הכסף הזה מיועד לשקופים וחלקו הגדול יהיה שקוף עד שיעלם (ל"ת)
    דוד מ 09/11/2015 11:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    זוכרים את הדמגוג הלאומי "הערבים באים בהמוניהם" ? (ל"ת)
    אריק 09/11/2015 11:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    אחרי שהוא יבזבז את כספי התמלוגים מהגז וכיל על הקברים
    קברי צדיקים 09/11/2015 11:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יבואו נהעזתים וישלחו לו כמה רקטות ויהרסו לו הכל חכו ותראו.
    סגור