
צילום: Istock
תמריץ לואו-קוסט: אל על מודיעה על שינוי במדיניות התגמול לסוכנים
לאחר פרסום הדו"ח הרבעוני שחשף הפסד של 44 מיליון דולר, באל על מחפשים איפה לחסוך ומשנים את תמהיל התגמולים של סוכני הנסיעות
אל על 1.94% מודיעה על שינוי במודל התגמול לסוכני הנסיעות בארץ ובעולם, השינוי ייכנס לתוקף ב- 1 ביוני 2019 ובמסגרתו החברה תחדל לשלם עמלת בסיס בגין מכירת כרטיסי טיסה ותמשיך להציע תכניות תמריץ מבוססות יעדים, כך נמסר בהודעה של אל על.
אל על פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות העגומות לרבעון הראשון של השנה ונראה כי בחברה מנסים לחסוך איפה שאפשר ומתחילים בשינוי התמריץ לסוכנים.
במקביל, נמשכת המגמה העולמית בענף התעופה של שינוי מודל התגמול שבין חברות התעופה וסוכני הנסיעות.
לאור השינויים, נאלצת החברה לשנות את מתכונת התקשרותה עם סוכני הנסיעות וסיטונאי התיירות הכוללת כיום תשלום עמלת בסיס של 5% בישראל ובאחוז משתנה במדינות בהן פועלת החברה בחו"ל. כמו כן, תמשיך החברה להציע תכניות תמריץ מבוססות יעדים לסוכני הנסיעות וסיטונאי התיירות על פי שיקוליה המסחריים.
- 2.טייס במיל 29/05/2018 10:15הגב לתגובה זובמקום להתנכל לסוכני הנסיעות שגם כך עובדים תמורת עמלה מגוחכת, שיבצעו תהליכי ייעול בדגש על הפחתת שכר ותנאים לטייסים הבעייתיים שלהם...
- 1.פחות גרוע מהצפוי (ל"ת)שי 29/05/2018 10:05הגב לתגובה זו