עדיין תשלמו על תיקים: אל על מבטלת את מותג הלואו קוסט UP

החברה תציע חבילות טיסה שונות ליעדים באירופה שמחירן ייקבע בהתאם למודל כרטיסים חדש

|
בואינג 787, צילום: יח"צ
חברת התעופה אל על מודיעה היום על כוונתה לבטל את מותג הלואו קוסט UP במטרה לייצר מוצר אחיד תחת מותג החברה. בתוך כך, אל על תשיק מודל חדש לרכישת כרטיסים במחלקת תיירים ליעדים באירופה במחירים משתנים.
המודל החדש כולל גם את חמשת יעדי UP - לרנקה, קייב, בודפשט, פראג וברלין ומתבסס על 3 משפחות מחיר שונות:
1. כרטיס Lite - כרטיס בסיסי הכולל תיק יד, ארוחה ושתיה. תינתן אפשרות תשלום עבור שירותים נוספים כגון שליחת מזוודה לבטן המטוס והושבה. 
2. כרטיס Classic - כרטיס הכולל תיק יד, הושבה מראש, ארוחה, שתיה ושליחת מזוודה לבטן המטוס. תינתן אפשרות לשינוי וביטול בתוספת תשלום. 
3. כרטיס Flex - הכרטיס הכולל 2 תיקי יד, אפשרות מורחבת להושבה, ארוחה ושתיה, שליחת מזוודה לבטן המטוס ושירותים נוספים שיעודכנו בהמשך.
כמו כן, בהמשך להרחבת רשת הנתיבים ליעדים אסטרטגיים בצפון אמריקה, מכריזה החברה על פתיחת קו טיסות ישירות לסן פרנסיסקו המתוכננות לצאת במטוסי הדרימליינר החדשים שלוש פעמים בשבוע החל מהרבעון הרביעי של  2018.
בנוסף, מטוסי אל על מדגם 737-800 הטסים לאירופה, ישודרגו בהדרגה כאשר במסגרת השינוי יוחלפו מושבי התיירים והעסקים ויותקן בהם שקע USB. 
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות