ערוץ 10 מחזיר פייט אמיתי: 'הישרדות' והסרט על טופז זוכים לרייטינג גבוהה במיוחד
יום שבת היה סוער לערוץ 10, רגע לפני החלטת גורליות לגבי קיום הערוץ מושקת העונה ה-3 של הישרדות ומחזירה את הערוץ לרייטינג גבוהה במיוחד ביחס לתקופה האחרונה. ממוצע השידור של 'הישרדות - הפיליפינים' עומד על 20.4% שיעורי צפייה(נתונים לא סופיים).
נזכיר כי העונה ה-2 הסתיימה ברייטינג שעמד על ערוץ 10 סיים את העונה, עם ממוצע של 25% רייטינג. ממוצע הרייטינג של גמר 'הישרדות' היה גבוה ב-50% בדיוק מהרייטינג הממוצע שהשיגה התוכנית במהלך 6 חודשי שידורה, רייטינג ממוצע של % 23.7 (ללא שידור פרק הגמר). הרייטיג הממוצע לאורך העונה השנייה, להוציא את התוכניות האחרונות עמד על כ-17% בקרב האוכלוסייה היהודית.
דודו טופז ממשיך לעניין את קהל הצופים כך שהייתה בחירה נכונה של ערוץ 10 לשדר את התוכנית אודות השתלשלות הסיפור עד להתאבדות הבדרן (לפני יותר משבוע), אחרי החדשות ולפני פרק הפתיחה של הישרדות. הסרט על טופז זוכה ל-18.3% שיעורי צפייה.
לעומתה זוכות התוכניות של הזכיינית 'רשת' לירידה משמעותית ברייטינג כאשר שעשועון הטלוויזיה, 'אחד נגד 100' יורדת ל-14.8 שיעורי צפייה, אשר בדרך כלל זוכה ליותר מ-20% צפייה. התוכנית שבוע סוף, גם כן סופגת ירידה ועומדת על כ-13% שיעורי צפייה בלבד.
כוכב נולד - הציפיות לגמר שיתקיים היום
גמר העונה ה-7 של 'כוכב נולד' יתקיים היום באילת. בגמר על תואר 'הכוכב הנולד' יתחרו שלושת הפיינליסטים: מיי פיינגולד, ולדי בלייברג ורוני דלומי. לפי הערכות, הרייטינג הממוצע של תוכנית הגמר, בדומה לשנים קודמות, יעמוד על כ-31%. תוכנית הגמר של "כוכב נולד 6" נצפתה על-ידי 29.6% ממשקי הבית בכלל האוכלוסיה - 1.2 מיליון בתי אב.
את הפרסומת היחידה המשודרת בדקה שלפני ההכרזה על הזוכה בגמר, 'ברייק הזהב', רכש בנק דיסקונט תמורת 200 אלף שקל. בפרסומת יככב הפרזנטור מודי בר-און. עלות המהלך גבוהה מעלות פרסומת רגילה, בשל הרייטינג הגבוה שצפוי בתוכנית הגמר, ובמיוחד ברגעי הסיום שלה.
נזכיר כי בזק שילמה כ-250 אלף שקל ל'ברייק הזהב' בתוכנית הגמר של ה'אח הגדול VIP' וחברת הלוויין, yes, שילמה לזכיינית 'רשת' על 'ברייק הזה'ב בגמר ה'מירוץ למיליון', 150 אלף שקל.
*הנתונים מתייחסים למשקי בית יהודיים ואינם סופיים.