נעילה בת"א: מניה אחת גרמה לטלטלה תוך יומית במדד ת"א 75, טאואר צללה בסיום

מדד המעו"ף עלה ב-1.2%. מניית עזריאלי זינקה ב-4.5% על רקע הצטרפות למדד MSCI
 | 
(77)
מסכים ירוקים
המסחר בבורסה ננעל במגמה חיובית - מדד המעו"ף רשם עליות שהלכו והתחזקו עד לסגירה בעלייה של 1.25%. מדד ת"א-75 שנסחר מוקדם יותר בעליות של עד 1.7%, חטף מכה חזקה מטה ברגע שהמסחר במניית {איזיצ'יפ} חודש לאחר פרסום הדו"חות. המניה צללה 26% ומחקה כ-1% מעליית המדד בו היא נסחרת. לכתבה על דוחות איזיצ'יפ - לחץ כאן
באירופה מדד ה DAX 30 +0.08% DAX 30 12,468.01 +0.08% DAX 30 סגירה:12,457.7 פתיחה:12,462.57 גבוה:12,490.84 נמוך:12,418.5 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  הגרמני עבר לירידות של 0.8% אחרי נפילה של 1.7% אתמול. הסיבה המרכזית היא הראלי התוך יומי באירו מול הדולר, לאחר נתון המכירות הקמעונאיות בארה"ב. לכתבה המלאה - לחץ כאן
מניית טאואר +1.01% טאואר 7,180 +1.01% טאואר בסיס:7,108 פתיחה:7,101 גבוה:7,180 נמוך:7,072 תמורה:14,242,926 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שכבר עלתה מוקדם יותר עד 6% לאחר פרסום הדו"חות, סגרה בנפילה של 2.5% כאשר הנפילות החלו לאחר פתיחת המסחר בוול סטריט.
שוק האג"ח העולמי ממשיך לרעוד: אתמול עוד נרשמה רגיעה בגיזרת שוק האג"ח העולמי אבל בשעה זו שוב התשואות מתחילות לטפס כאשר התשואה בגרמניה שכבר ירדה מוקדם יותר היום ל-0.6%, נסחרת כעת ב-0.66%. המהלך לוחץ מטה גם את שוק המניות. 
המפולת באיזיצ'יפ: אחרי הנפילה, החברה נסחרת בשווי של 1.67 מיליארד שקלים ומשקלה במדד מניות השורה השניה עומד על 3.3%. צפו בגרף מדד ת"א-75 במסחר התוך יומי: 
מניית בזק מרכזת את מחזור המסחר בגבוה בבורסה ויורדת ב-1.5% לאחר הפחתת המלצה מצד פסגות, מנגד, טאואר פרסמה את התוצאות הכספיות ומזנקת ב-6%, גם כיל פרסמה דוחות טובים מן הצפוי והמניה מוסיפה 1.5% לערכה. עוד נציין במסחר את אלון רבוע כחול שטסה ב-12% בעקבות דיווחים על אפשרות לעסקה למכירת מגה.
מדד ת"א 35 +0.3% מדד ת"א 35 1,621.49 +0.3% מדד ת"א 35 בסיס:1,616.59 פתיחה:1,616.81 גבוה:1,625.47 נמוך:1,613.5 תמורה:944,910,177 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  עלה ב-1.2% לרמה של 1,659.22 נק'
מדד ת"א 90 +0.46% מדד ת"א 90 1,333.2 +0.46% מדד ת"א 90 בסיס:1,327.12 פתיחה:1,328.47 גבוה:1,334.01 נמוך:1,327.45 תמורה:324,662,213 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: ,
מדד ת"א בנקים-5 -0.03% מדד ת"א בנק 2,448.19 -0.03% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,448.92 פתיחה:2,446.89 גבוה:2,461.76 נמוך:2,440.12 תמורה:262,191,585 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-1.2 מיליארד שקל.
בין מניות המעו"ף נציין את מניית אופקו הלת' -5.95% אופקו הלת' 725.8 -5.95% אופקו הלת' בסיס:771.7 פתיחה:743 גבוה:745.4 נמוך:725.3 תמורה:5,222,045 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שזינקה ב-7.2%.
בעולם - נתוני הצמיחה נותנים את הטון בבורסות אירופה
בבורסות המזרח הרחוק ננעל המסחר במגמה מעורבת עם נטייה לעליות שערים. מדד הניקיי התחזק ב-0.7% והקוספי ב-0.7% גם כן. הבורסה בשנאחי ירדה ב-0.6% ומדד ההאנג-סנג ירד בשיעור דומה.
אתמול ננעל המסחר בארה"ב בירידות שערים מתונות. המדדים המובילים שפתחו את המסחר בירידות של כ-1% ננעלו בירידות שערים של 0.2%-0.35% בלבד.
מניות במרכז
חברת נובה -0.98% נובה 11,140 -0.98% נובה בסיס:11,250 פתיחה:11,250 גבוה:11,190 נמוך:11,050 תמורה:3,225,126 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה את דוחות הרבעון הראשון שהצביעו על עלייה של 6% במכירות מרבעון לרבעון לרמה של 27.5 מיליון דולר. הרווח הנקי המתואם הסתכם ב-4 מיליון דולר. הרבעון השני של השנה יושפע מהרכישה שביצעה נובה של חברת ReVera אשר תתרום לשורת המכירות. 
מניית {ביונדווקס} צללה 35%. חברת הביומד גייסה 9.5 מיליון דולר ואתמול החלו להיסחר המניות בארה"ב. מניית החברה צפויה לצנוח בעקבות הדיסקאונט שניתן למשקיעים בהנפקה.
המדינה העבירה לידי קבוצת דלק, רציו ונובל אנרג'י הצעה מרוככת שתאפשר את פיתוח מאגר "לוויתן":
רציו יהש -0.53% רציו יהש 223.9 -0.53% רציו יהש בסיס:225.1 פתיחה:225.1 גבוה:227 נמוך:223.9 תמורה:4,500,966 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: {אבנר יהש}
דלק קידוחים יהש +0.65% דלק קידוחים 818.8 +0.65% דלק קידוחים יהש בסיס:813.5 פתיחה:820 גבוה:824 נמוך:813 תמורה:7,573,912 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:
חברת אנדימד +1.21% אנדימד 234.5 +1.21% אנדימד בסיס:231.7 פתיחה:231.7 גבוה:248.9 נמוך:222.7 תמורה:65,012 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , העוסקת בפיתוח וייצור מכשור מבוסס אנרגיה להצערת עור, הצרת היקפים והסרת שיער, דיווחה כי המשקיע הסיני בחברה מימש אופציות ועלה להחזקה של 32.8%.
חברת סומוטו -0.41% סומוטו 145.6 -0.41% סומוטו בסיס:146.2 פתיחה:147.9 גבוה:147.9 נמוך:144.1 תמורה:115,234 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה היום כי מכירותיה ברבעון הראשון זינקו ב-32% לרמה של 9.8 מיליון דולר. הרווח התפעולי של החברה לפני הפחתות עמד על 3.4 מיליון דולר, זאת לעומת 513 אלף דולר ברבעון המקביל.
תגובות לכתבה(77):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 46.
    שאלת מליון הדולר היא
    לסוחר חתוך 13/05/2015 18:59
    הגב לתגובה זו
    5 1
    האם המאות אלפים שאתה מרוויח כוללים את בונוס וטאואר שדחפת כאן.?מה אתה אומר בונבון? וכבר כתבתי כאן לפני מספר ימים שבאמצעים פשוטים אספתי את כל תגובותיך מאז היתחלת לכתוב כאן. עשיתי מיש מש ועירבוב וסלט טונה והוספתי שום ויצא...מה יצא..?שאתה מחרבש לנו את התחת..ואוכל לנו ת'מוח..ואתה ועילעי וירון החתול ועוד אי אלו פוחלצים משגעים את עצמם ואותנו..אה שכחתי ..אז יצא לי שאתה עובד בפריילוף והיפסדת את הבייצים..אז בבקשה דחליל הפסק להתעלק על בחורינו ובנותינו שכותבים כאן ואוכלים את שטויוטיך..מה עםטאואר..לקנות?
    סגור
  • 45.
    טאואר
    jony 13/05/2015 18:50
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מישהו יודע מה קרה בטאואר מה פשר הצלילה אחרי דוחות טובים יש משהו שהגדולים יודעים ואנחנו לא ממש מוזר
    סגור
  • כן הרצת מניה ע"י טאואר עצמם
    קובי 13/05/2015 20:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שקנה היום קיבל ז אבל מי שיקנה מתחת ל 5900 ירוויח בעתיד הקרוב
    סגור
  • 44.
    האם כדאי להשקיע בה בשערים אלו (ל"ת)
    ננו 13/05/2015 18:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • תוך זמן קצר שווי שוק יהיה מעל מיליארד דולר
    ננה 13/05/2015 19:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עכשיו תעשה חשבון אם כדאי
    סגור
  • 43.
    מניות הגז חוזרות לככב ובגדול! (ל"ת)
    יעקב 13/05/2015 17:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    כגודל הציפיות כך גודל האכזבות
    אחת שמבינה א 13/05/2015 17:53
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כמה חיכינו לדוחות של טאואר ציפינו לחגיגה וזה פשוט לא קרה, אבל אל דאגה, כל עוד שהדוחות שלה מצויינים אנחנו נדע עוד הרבה ימים יפים, שיהיה לכם ערב טוב ומהנה!
    סגור
  • 41.
    גורביץ , אם היה לך מעט כבוד עצמי היית מתפטר , מזל שאני
    דוד מ , 13/05/2015 17:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מקשיב להמלצותיך ובהרבה מקרים אני פועל הפוך לגמרי , לראיה ולהזכירך איזיציפ
    סגור
  • 40.
    טאואר-זבלה...
    רמי 13/05/2015 17:09
    הגב לתגובה זו
    8 1
    רציתם טאואר קיבלתם
    סגור
  • 39.
    המשכון..הודעה קטנה שנידחקה משום מה לעמודים אחוריים...
    א וגם א 13/05/2015 17:06
    הגב לתגובה זו
    30 6
    ראינו אמש והבוקר באקונומיסט ווול סטריט ז'ורנל שארה"ב שוקדת במרץ על הכנת תוכנית פעולה אסטרטגית רחבת היקף למקרה של חדלות פרעון. אבירם שלנו טוען זה זמן רב..שהישענותה של ארצות הברית על כרעי תרנגולת..תיפול לפיתחנו ותיתברר כאחד מהכשלונות הגדולים בהסטוריה...
    סגור
  • 38.
    אדם קטן
    אסף 13/05/2015 16:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חבריים החודש השוק יגיע ל-1694 וחודש הבאה המדד ירד ל- 1620 אני יכתוב לכם בסוף החודש יום טוב
    סגור
  • 1690
    לינדה 13/05/2015 17:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהפה שלך לאלוהים מושקעת הרבה ב-1660
    סגור
  • 37.
    יש מישהו ספק שהשוק נשלט ע"י שרלטנים
    לא משתתף משחק מכור 13/05/2015 16:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא משנה מה העולם כאן שולטי השוק החליטו ככל העולה על רוחם
    סגור
  • 36.
    כיטוב התחילה את העליה הגדולה
    marcel 13/05/2015 16:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמו שכמה אמרו פה בימים האחרונים כיטוב באמת נראת מבטיחה יום מעולה שלה זה הזמן להשקיע
    סגור
  • 35.
    אחרונה...למבינים..וגם למי שקצת פחות..
    א וגם א 13/05/2015 16:11
    הגב לתגובה זו
    59 3
    1. שימו לב היטב למלחמת מטבעות אכזרית שמתבצעת בגלובוס בשעות אלו. 2.כמה מילים על משהו שאנו לא כה מבינים ולבטח לא עוסקים...אבל..נראה שהפוקעים של מחר בבוקר נילחמים במה שכנראה ניכפה עליהם ושיבש תוכניותיהם. 3.ובכלל..שוק הניגזרים העולמי רועד ויצא משליטה..גודלו ..מספר עם הרבה מאד אפסים( 0 )אחריו.
    סגור
  • 34.
    אני מוסיף וחוזר ואומר
    א וגם א 13/05/2015 15:58
    הגב לתגובה זו
    48 3
    החוזים ואירופה משייטים גם היום ואף כרגע בענן הליום..אך מחשבות ארוכות טווח יבוצעו כבר היום. אין במה שכתבנו המלצה ואפילו לא אזהרה. סתם כך..רצינו לשתף ואף לצרכים פנימיים. מי שקורא אתרי יוקרה בחו"ל יוכל לפגוש את ההודעות ששיגרנו גם שם במספר מדינות וכמובן מספר שפות.
    סגור
  • טען עוד
  • 33.
    הודעה סתמית...לצרכים פנימיים.
    א וגם א 13/05/2015 15:45
    הגב לתגובה זו
    45 4
    (החוזים ואירופה כרגע בשיא האופוריה) היום ..אנו ועוד אי אלו אנשים טובים ביבשת הישנה ובחדשה..עומדים להחזיר/להשיב לבעליהם החוקיים או לקונים שאננים..כמויות גדולות ואפילו מאד של סחורת חברות שמוצתה על ידינו עד סופה..מבחינתנו כרגע אין טעם ורצון לאחוז בסחורה"המשובחת"..נקווה שהמכירות יתקלו בחומת קונים נחושים..אבל ..אם לא..גם זו לטובה..
    סגור
  • 32.
    מה הולך בדי רום מישהו יכול להסביר? (ל"ת)
    סוחר 13/05/2015 15:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    בןנוס קיבלנו בונוס ירידה של 20 אחוז בייים
    שירי 13/05/2015 14:40
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ביומיים מה קרה?
    סגור
  • סך הכל היבטחנו טיסות המראות בתי השקעות קונים..
    מה הבעיה 13/05/2015 15:24
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אז היבטחנו..איפו כתוב שצריך לקיים. אנו המבטיחים אנו חבורת קקות וזבלות לא מבינים כלום מהחיים אנו משקיעים לפי השם אם מוצא חן בעיניינו ראינו בונוס וזה דומה לקונוס וזה מצה ומרור חן בעיניינו אז הימלצנו אז מה אנו תקועים אם כולם בחברה ששווה כמה אלפי שקלים והולכת לזבל
    סגור
  • תיקון נדרש.. מחר היא תעלה שוב יחד עם ננו (ל"ת)
    סוחר ותיק 13/05/2015 15:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 30.
    לקנות עכשיו
    יוניטרוניקס 13/05/2015 14:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חברה רצינית שעובדת ומועמדת להיכנס למדד היתר (כמו ננו אגב) כבר יומיים בירידה ולדעתי עומדת שוב להתפוצץ כמו שעשתה עד עכשיו כמה פעמים.ירידה של 2 3 אחוזים עלייה של 10.תסתכלו בגרפים שלה.יש לה עוד להגיע לשיא שלה והיא גם תעבור בענק.מומלץ.
    סגור
  • 29.
    לא מצליחה לעבור את 40 (ל"ת)
    רציו 13/05/2015 14:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 28.
    רווח יומי 25k בתיק מניות
    סוחר חתיך 13/05/2015 14:16
    הגב לתגובה זו
    4 7
    אתם תמשיכו למכור ולהריץ ואני אמשיך לספר לכם כמה רווח יומי יש לי חחחחחחחח אל תירא ישראל אל תירא כי גור אריה הלא אתה ושהסוחר החתיך ישאג מי לא ירעד מי לא ירעד
    סגור
  • שתתבכיין שאתה הולך
    ידעתי ואף כתבתי 13/05/2015 15:13
    הגב לתגובה זו
    8 1
    ואף ציינתי שתחזור כמו גדול..בעצם קטן..במקום לחרבש לעצמך את ההנפצות ..אתה מעלה אותם כאן. וחוץ מיזה מזה 25 אלף. לא כדאי לקום מהמיטה בשביל זה. וחוץ מיזה אמרת שהתיק שלך הוא ענק ונקבת 360000 שקל זה אומר שהיום הבאת איזה שמונה אחוז מעניין מאד
    סגור
  • גם אני עם רווח יומי 75k
    טוביה 13/05/2015 14:55
    הגב לתגובה זו
    4 3
    קל לחרטט בטוקבק חחחחחחח
    סגור
  • כמה כסף אתה מושקע ?
    ארז 13/05/2015 14:44
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני שמעתי על בלונים שהתפוצצו .ואתה? בונוס מממשת את עצמה יפה ולהערכתי בימים הקרובים תתיצב למעלה (המשקיע קנה ב 60 והוא לא יפסיד) קולפלנט לקראת פרסום תוצאות מחזיק לה ידיים ורגליים .מה דעתך ?
    סגור
  • אחי תודה על טאואר בזכותך אני ברווח 9% (ל"ת)
    מוטי 13/05/2015 14:33
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • מה ההמלצות שלך למניות? (ל"ת)
    סוחר ותיק 13/05/2015 14:29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 27.
    מי עוצר את העליות מי? (ל"ת)
    ניר 13/05/2015 14:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    מגמה חיובית ? בדיחה (ל"ת)
    שיר 13/05/2015 13:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 25.
    ננו לקראת הנפקה!
    משקיע 13/05/2015 13:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    החברה נמצאת טרום הנפקת מניותיה בארה"ב. אנחנו לא יודעים מתי זה יקרה, אך כשזה יקרה כדאי להיות בפנים. מדפסות תלת מימד זה עולם העתיד והרבה חברות ובתי השקעות מתעניינות בננו דיימנשן
    סגור
  • ננו
    אבוב 13/05/2015 18:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה גרם לה היום להיות גם בירידה של 4 אחוזים
    סגור
  • 24.
    ביסול - מעניינת אותי מאוד כרגע
    מסוקרן מאוד 13/05/2015 13:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש משהו בפנטזי ספורט הזה, לפחות מסביב לעולם, ממה שקראתי.
    סגור
  • 23.
    כיטוב..-אפה אתה מסתתר?עדיין תקועה (ל"ת)
    לזאב 13/05/2015 12:43
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • מה תקוע בדיוק?עלתה הרבה ביום (ל"ת)
    shark 13/05/2015 16:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    היום עושה טעות היום הזדמנות להיכנס לפני הבום למעלה (ל"ת)
    בונוס מי שמוכר 13/05/2015 12:03
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 21.
    נו מר גורביץ מה אתה אומר ירידות אה חחחחחח איזה ליצן אתה
    גורביץ הליצן 13/05/2015 11:51
    הגב לתגובה זו
    5 19
    רצועות בולינגר שיטה טכנית שוב הטעית את המשקיעים לא שזה חדש לי אבל בכל אין לך כבוד עצמי אתה כבר שנים טועה ומטעה כל פעם מחדש ועצוב לי שיש אנשים שמפסידים הרבה כסף בגללך
    סגור
  • ל 21
    הליצן הרפואי 13/05/2015 18:04
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מכיר את השיר אני 0 של בן ארצי. אולי זה נכתב עליך? מה ניזכרת בגורביץ' באמצע היום? הגד לו טעית או היצלחת..אבל מה פשר החירבושים האומללים שהפקת?
    סגור
  • 20.
    ולמה שייתנו לשוק לעלות ? (ל"ת)
    למערכת 13/05/2015 11:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    ננו מסתמן תעלה חזק בסוף היום
    ננו 13/05/2015 11:33
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אנחנו אמנם לא נביאים, אך לפי ההיצע מול הביקוש והמחזורים שלה נכון להבוקר, נראה שהיא תסיים חזק מעלה וכשהיא רוצה היא עולה בלי לדפוק חשבון לאף אחד. אני בכל אופן ניסיתי את מזלי. טאואר גם בדרך לטוס היום, לדעתי עד כ-10 אחוז, ומחר תחזור עם פער ארביטראז' חזק ותעלה עוד הרבה, תתכוננו ל-25 אחוז רווח עד סוף השבוע. בונוס התחילה חזק מטה, הזדמנות אדירה לחטוף אותה עכשיו בשער 54 (היא מכרה 2 מיליון מניות שלשום בשער 60), יש הרבה סבירות שבסוף היום נראה אותה מעל 60 עלו והצליחו!
    סגור
  • 18.
    להמשיך לאסוף טאואר, בדוח האחרון היא עלתה למעלה מ10%
    אחת שמבינה א 13/05/2015 11:28
    הגב לתגובה זו
    3 50
    מקווה שניצלתם את הירידות שהיו לאחרונה וקניתם, עעקבו אחרי מגדל שווה קנייה בשער 450 ובכל ירידה להמשיך לאסוף. ביתר המניות להמתין עוד לכמה ירידות, המשך יום טוב, תהנו!
    סגור
  • למבינה א
    אשר 13/05/2015 18:32
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אמרתי התרעתי הזהרתי המלצתי גרסתי טענתי אז נעמוד בתור ונבצע מיידית כל דבר כי הרי המבינה מבינה הכל הכל אז אכלנו או לא אכלנו אותה בטאואר זה ענין אישי של כל משקיע ומי צודק רק במבחן הזמן הבורסאי לגופו של ענין לכל אחד ואחד יראה איפה טעה ואיפה לא אז בלי הטפות בבקשה ממך
    סגור
  • מבינה ואולי לא
    לאחת שאולי 13/05/2015 17:58
    הגב לתגובה זו
    1 2
    העתקת את טאואר מגורביץ' כנראה...אבל דברים לא הולכים בדיוק כמו שמתכננים. חבל..
    סגור
  • 17.
    כיטובבבב
    רומנו 13/05/2015 11:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הנה עוד יום של עליות בכיטובמניה מבטיחה
    סגור
  • 16.
    תחטפו בונוס ב53-54!!!
    ארי 13/05/2015 11:16
    הגב לתגובה זו
    3 2
    תחטפו, החיסול תכף נגמר. היא תסיים בעליה נאה
    סגור
  • 15.
    בונוס-מימוש לקראת הסוף מסיימת 10 אחוז למעלה (ל"ת)
    רמי 13/05/2015 11:15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 14.
    הדיווח האחרון שלהם (כמו הקודמים), אינו ברור!!! האם
    לגבי גבעות - גם 13/05/2015 10:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הצדדים חתמו על מיזכר הבנות (due diligence), או לא? מהי בעצם מהות העיסקה וכיצד היא משפיעה (והאם בכלל) על ההשעיה הנוכחית? מדוע הנהלת הרשות לני״ע והנהלת הבורסה אינן יוצאות בדרישה לשותפות למסור הסברים נאותים לציבור?
    סגור
  • 13.
    אחלה דשדוש לא דומה לטיפוס (ל"ת)
    חיים 13/05/2015 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    מה קורה ?
    ינשוף 13/05/2015 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם אלביט מערכות
    סגור
  • 11.
    מאד אוהב את
    חורצי גורלות קטנים 13/05/2015 09:58
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הפיצפונים זבי החוטם שקמים בבוקר לפי המצב החיתול ..הרטוב הוא אם יבש..מנפיצים לאומה את תורתם..יעלה 10..יירד..יקנו..ימכרו..מצאו תרופה..בית השקעות עשה כך וכך..אתם חמודים..אבל שתיתבגרו תיראו שזה לא הולך לפי מצב הקקי בחיתול..אלא לפי שיקולים אחרים. אגב..המצב בארץ קשה..אז חיסכו ושימרו על כספכם למען לעזור לאמא לקנות מוצץ חדש וציבעוני
    סגור
  • 10.
    "מטפס" ממש לא מתאימה המילה הזו (ל"ת)
    טל 13/05/2015 09:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    הודעה מאתמול בלילה במגנא שכיטוב ודסקל עמדו ביעדים שלב ב
    דני 13/05/2015 09:33
    הגב לתגובה זו
    3 4
    יש התקדמות טובה מאוד, צפי לעליות
    סגור
  • 8.
    להזהר מכיטוב
    בעל חושים 13/05/2015 09:23
    הגב לתגובה זו
    2 5
    יש שם מלכודת . לברוח.
    סגור
  • אולי לברוח מהשאר ולהיכנס לכיטוב התכוונת !!
    הזאב 13/05/2015 11:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד כמה חודשים כל משקיעי כיטוב. יחגגו
    סגור
  • אולי לברוח מהשאר ולהיכנס לכיטוב התכוונת !!
    הזאב 13/05/2015 11:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד כמה חודשים כל משקיעי כיטוב. יחגגו
    סגור
  • אין שום מלכודת
    shark 13/05/2015 11:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאיפה הבאת את זהjQuery203014055147022008896_1431504837420חחחאתה סתם מבלבל ומלחיץ אנשיםעוד מעט היא תעשה מליונים
    סגור
  • 7.
    היום ומחר זה בהחלט היום של ננו דיימנשן ובונוס
    סוחר ותיק 13/05/2015 09:22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עליות
    סגור
  • ואתה
    לותיק 13/05/2015 10:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם כל הדרדסים מנפח לנו את המוח?
    סגור
  • מקווה... (ל"ת)
    דני 13/05/2015 09:40
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 6.
    מדיוי לקראת זינוק של מאות אחוזים
    חיליק -מדיוי 13/05/2015 09:19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מדיוי תזנק במאות אחוזים בעקבות חתימה על הסכם הפצה בבריטניה ובקרוב הודעה חיובית על הסכם ענק בסין.
    סגור
  • חיליק אתה לא פושט רגל ויד?!
    שלמה מעוז 13/05/2015 15:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה איזה סיפור עם חיליק והבטחותיו להכנסה שנתית של 24% ללא סיכונים עאלק.....
    סגור
  • מאות שהוא א שמעליך...אם זה אכן אתה הוא הכותב
    למעוז היקר 13/05/2015 17:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואם דבריך נכונים...ממש שווה בדיקה.
    סגור
  • היית יכול
    מאות 13/05/2015 10:04
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לכתוב במליוני אחוזים. מ'כפת לך?
    סגור
  • 5.
    ידיעה מבית השקעות - ננו ובונוס עולות
    יוסי 13/05/2015 09:14
    הגב לתגובה זו
    3 9
    סיימו לאסוף בזול היום/מחר הם נותנות פוש בחזרה למעלה
    סגור
  • את האמת, ראיתי שכל פעם שהבאת ידיעה כזאת זה קרה
    דני 13/05/2015 09:39
    הגב לתגובה זו
    2 9
    אני מבין שיש לך מישהו בפנים, אבל מה ככה הם משחקים עם המניות? מתי שבא להם הם מורידים וההפך? בכל מקרה אני ראיתי שיש משהו במה שאתה רושם אני בפנים. אתמול העמסתי ננו ובונוס
    סגור
  • ליוסף
    הודעה 13/05/2015 09:35
    הגב לתגובה זו
    11 4
    אף בית השקעות רציני לא מתעסק בחברות של שנקל וחצי. זה שקבעת והינפצת את השטות..אתה עושה לפי דעתך הלא מלומדת.
    סגור
  • בסדר גמור, לא כולם חייבים להאמין, אני שם פה לעזור..
    יוסי 13/05/2015 10:11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בסהכ כל פעם ששמתי פה ידיעה כזאת מה ששמתי קרה. זאת השורה התחתונה.. לא באמת משנה אם זה אני או באמת בית ההשקעות שאני מקבל את הידיעות משם. בכל מקרה אתה תראה שהיום ו\או מחר ננו ובונוס יעלו בגדול.
    סגור
  • מה זה אני שם פה
    ליוסי 13/05/2015 17:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היית כותב שמפו והיינו מבינים. סך הכל צאתה חמוד.
    סגור
  • 4.
    כיל
    גאון 13/05/2015 08:34
    הגב לתגובה זו
    0 2
    דוח בינוני ומטה. וגם שביתה. תרד בתחילה 1 אחוז.
    סגור
  • 3.
    נגמרו הימים הקשים!!! חוזרים לשיגרה לעליות
    עמית 13/05/2015 08:30
    הגב לתגובה זו
    1 3
    0.01 הבנק נותן בשנה.הבורסה הומת 20 אחוז מתחילת שנה. ותמשיך לתת. כסף רויר
    סגור
  • לעמית
    הודעה 13/05/2015 09:38
    הגב לתגובה זו
    10 2
    היכן קרעת שהבורסה הומת 20 אחוז מתחילת השנה. ואתה הגדול והמלומד קובע חד וחלק שניגמרו הימים הקשים.איז ימים קשים היו בדיוק.נסיונך הדל וגילך הצעיר מביאך להתלהם ולחרבש את מוחנו הטרוד.
    סגור
  • 2.
    טאואר היום הולכת לטוס 10% (ל"ת)
    טאואר 13/05/2015 08:06
    הגב לתגובה זו
    4 15
    סגור
  • לטאואר
    בבוני 13/05/2015 10:01
    הגב לתגובה זו
    5 3
    תחליט היא הולכת או תטוס. לא יכול להיות שגם תלך וגם תטוס. ולמה 10 אחוז..כי ככה החלטת..לידיעתך היא תאלץ כנראה קצת לרדת..
    סגור
  • לטאואר
    בבוני 13/05/2015 17:53
    הגב לתגובה זו
    11 0
    מה קישקשת שהיא הולכת לטוס 10%..בסוף טסה 11%..
    סגור
  • 1.
    מעניין ששכחתם את אופקו
    יוני 13/05/2015 07:58
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שחוזרת עים פער של למעלה מ 3%.
    סגור
  • לא מתאים להם שחזרה עם ארביטראז חיובי וגדול (ל"ת)
    לא מתאים 13/05/2015 09:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות