דלתות כניסה
צילום: SHUTTERSTOCK

עיצוב דלת כניסה נמצא בין פונקציה לאסתטיקה

תוכן בחסות |

אנו ב"בסט דורז - דלתות כניסה מעוצבות”, מאמינים כי דלת אשר מתוכננת ומעוצבת נכון צריכה להיות גם נוחה לשימוש, ממלאת את כלל הפונקציות להן היא נועדה וגם בעלת מראה מסוגנן ויפה.

 

במידה רבה, דלת הכניסה לבית הינה החלון ראווה של מי שעומד מאחוריה. היא משדרת את אופי הבית ואת אופי האנשיים החיים בו. דלת הכניסה חייבת להיות איכותית ובטיחותית. היא חייבת גם לשדר אלגנטיות, אסתטיקה וביטחון, להיות מותאמת לאופי הבית, הכניסה, הדיירים שחיים בבית וגם במידה רבה לאופי הרחוב ו/או השכונה.

 

אין שום סתירה בין דלת כניסה שתהיה אסתטית מאוד ומתאימה לאופי האנשים שגרים בבית, לבין זה שתהיה איכותית וחזקה. אנו ב"בסט דורז - דלתות כניסה”, מספקים עבורכם את המוצר הנכון, הדלת שתהווה מרכיב משלים לבית חלומותכם.

לנו, בתור חברה יצרנית, יש את הכלים והמקצוענות לכוון אתכם למצוא דלת כניסה שתהיה בחירה מושלמת עבורכם.

 

אילו פונקציות דלת כניסה צריכה למלא?

 

הגנה – ראשית, דלתות כניסה לבית מגינות על הכניסה. לכן צריכות להבנות ע"י חברה מקצועית כמו "בסט דורז”, בעלת טכנולוגיות מתקדמות ומעוצבת בהתאם לצרכי הלקוח. הדלת צריכה להיות מורכבת מחומרים איכותיים ונעילה בטוחה אשר מספקים את הביטחון וההגנה הנדרשת.

בנוסף, דלת הכניסה צריכה להיות מעוצבת ברמה גבוהה שמשדרת הגנה, ביטחון ורתיעה מפורצים וגנבים.

אצלינו ב"בסט דורז - דלתות כניסה”, תקבלו דלת שמגינה על הבית בצורה המירבית.

 

כניסה נוחה ונעימה - דלתות כניסה מאפשרות שימוש יומיומי רציף. הדלת ממוקמת בנקודה מרכזית בבית והמעבר בה מתבצע לאורך כל היום. דלתות הכניסה צריכות להיות מעוצבות ובעלות מנגנון פתיחה נוח, ומשקלן צריך לאפשר תנועה נוחה, קלה וזורמת.

כמו כן הפרזול ואופן אחיזת הדלת צריך להיות ארגונומי - מותאם לשימוש האנושי בו.

במידה וישנם עוד אלמנטים כמו חלונות או דקורציות שונות הם צריכים להיות בגובה מבט הצופה.

 

עמידות לנזקי הסביבה – בארצנו שינוי מזג האוויר התכופים, בין חורף קר ויבש לקיץ עם לחות גבוהה, דורשים הגנה מירבית על הדלתות.

דלתות כניסה איכותיות צריכות להגן גם מלחות בקיץ, רטיבות וגשמים רבים בחורף, גם מנזקי השמש ומהשפעת מזג האוויר.

בנוסף, כדי להעלות את איכות החיים, דלתות הכניסה צריכות לבודד רעשים, ריחות והפרעות.

 

ניקיון ואסתטיקה – דלת הכניסה צריכה להיות מורכבת מחומרים שקלים לניקיון, יש לנקות אותה באמצעות סמרטוט כותנה לח, לאחר הניקוי לעבור עליה באמצעות סמרטוט כותנה יבש כדי למנוע סימני ניגוב.

 

דלת שימושית יכולה וצריכה להיות גם אסטתית

 

לנו יש מגוון רחב ויכולת לעמוד בכל הפונקציות השונות שדלתות כניסה חייבות לעמוד בהן. המפעל אשר מייצר את הדלת בעיצוב אישי לפי טעמכם – יהווה את האלמנט המשלים למציאת הדלת המושלמת עבורכם.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.