5 טיפים לעיצוב העסק שלכם

תוכן בחסות |

עיצוב העסק יכול להיות עבודה מורכבת ביותר, אשר חשוב לבצע בצורה נכונה

עיצוב של כל בית עסק חשוב ביותר היות והוא משפיע הן על התחושה שהלקוחות מקבלים בעת הכניסה למקום והן על התחושה של עובדי בית העסק והיכולת שלהם לבצע את עבודתם נאמנה. לאור האמור, חשוב להשתמש בפרטים אשר ישמשו את באי המקום כגון ריהוט למסעדות, שולחנות פקידים, ארוניות וכדומה, וכן פריטים אשר יצרו את התחושה הנכונה בחלל כגון תמונות, וילונות, עציצים ועוד. 

הנה 5 טיפים אשר כדאי לקחת בחשבון בעת עיצוב עסק

פרקטיות: על העיצוב להיות לא רק מיוחד ומעניין, אלא גם פרקטי, אחרת מהר מאוד הוא יהפוך לנטל מבחינת תחזוקתו וכן כמובן יאבד ממראהו המרשים. כאשר אנו יוצרים את עיצוב החלל, חשוב לבחור ברהיטים אשר ישרתו את צרכינו, וכן כאלה אשר יהיו עשויים מחומרים עמידים לאורך זמן ואשר ניתן לנקות בקלות.

טעם כללי: ישנם סגנונות עיצוב מרשימים ומעניינים במיוחד אשר ניתן להתפתות בקלות לאמץ לחלל המשרדי שלנו, אולם חשוב לזכור כי עיצובים קיצוניים במיוחד מפסיקים להיות מרשימים לאחר זמן קצר, וכן כי לא כל אחד מתחבר אליהם. לאור האמור, מומלץ לבחור בעיצוב כללי וקלאסי אשר כל אחד- עובד ולקוח- יוכל להתחבר אליו, ואשר לא יראה משעמם ומוגזם לאחר זמן מה.

משמעות העיצוב: עיצובים שונים משדרים דברים שונים, ולכן חשוב להבין מה סגנון העיצוב שבחרנו משדר. מומלץ לבחור בעיצובים מרגיעים ומזמינים לעומת עיצובים ממריצים ומעוררים בכדי ליצור סביבת עבודה נעימה לעובדי החברה וכן בכדי ליצור תחושת נוחות עבור לקוחות אשר מגיעים למקום.

התאמה ללקוחות: מלבד הצורך בהבנת השפעת העיצוב על הלקוחות, חשוב לוודא כי הרהיטים אותם אנו בוחרים משרתים אותם לפי צרכיהם, למשל- אם מדובר בבית עסק בו הלקוחות עלולים להמתין זמן רב עד לקבלת השירות, חשוב לשלב בעיצוב כורסאות מפנקות אשר יאפשרו לכל לקוח להמתין בנוחות.

שילוב בין העיצוב לבין החלל: ישנו קשר אדוק בין בחירת הרהיטים לעיצוב לבין החלל, כאשר השניים משפיעים אחד על השני בכמה דרכים. ניתן להשתמש ברהיטים וכלים עיצוביים שונים לשם חלוקת החלל או יצירת תחושה של חלל גדול יותר, וכן ניתן להשתמש בנישות ואזורים שונים של החלל לשם מיקום רהיטים מיוחדים, ולכן חשוב להתייחס למבנה החלל כאשר אנו בוחרים רהיטים וסגנון עיצובי.

מומלץ להשקיע את הזמן הנדרש לשם יצירת העיצוב המתאים לבית העסק

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

שטיינמץ עמינח ושות': סוף שנה מתקרב, האם אתם באמת מרוצים מרואה החשבון שלכם?

אם אתם מרגישים שהרואה חשבון שלכם לא מסביר מספיק, שאין תכנון מס, שהשירות איטי, שאין חשיבה קדימה, שאתם משלמים יותר מדי מס - כדאי שתשקלו להחליף



נושאים בכתבה רואה חשבון

סוף השנה הוא הזמן שבו האמת יוצאת החוצה. דו"חות, מקדמות, תכנון מס, סגירת ספרים, הצהרות הון: זו התקופה שבה רואה החשבון שלכם צריך להיות הכי חד, הכי זמין והכי מקצועי.

אבל זו גם התקופה שבה בעלי עסקים רבים מתחילים לשאול את עצמם את השאלה שלא נעים לשאול: האם רואה החשבון שלי באמת עובד בשבילי, או שאני פשוט עוד תיק על המדף?

רואה חשבון הוא לא עובד של רשות המסים - מטרתו להביא לתוצאת המס המיטבית ללקוח

הרבה בעלי עסקים מרגישים לפעמים שהרואה חשבון “מייצג את מס הכנסה”, ושאירועים כמו:

זה מה שצריך לשלם, אין מה לעשות עם זה, תשאיר את הניירת ותבוא בשנה הבאה, אי־אפשר לשנות עכשיו כלום וכו', הופכים להיות שגרתיים. אבל זו טעות מהותית.

רואה החשבון שלכם הוא לא זרוע של רשות המסים, הוא המגן שלכם מולה.

תפקידו לא רק להעביר דו"חות בזמן, אלא לחשוב עבורכם, לייעץ, למנוע טעויות, לייצר סדר ולהקטין את חבות המס שלכם, במסגרת החוק.