טרנד הבריאות משתלט על כולנו
אספנו עבורכם עשרה טיפים קלים לשילוב יותר מוצרים בריאותיים ולבחירה מודעת יותר - כדי שגם אתם, תוכלו ליהנות מתזונה בריאה יותר, בקלות, ולא להתפשר על הטעם:
#1 - שניצל וצ'יפס? בתנור
חשוב שתדעו, שמזון מטוגן הוא מהרגלי התזונה הפחות בריאים - ודווקא קל "להיפטר" מהרגל מגונה זה. גם אם הילדים אוכלים רק שניצל וצ'יפס - העדיפו לצלות מזונות אלה בתנור, עם התזה קלה של שמן מעליהם - במקום לטגן אותם בשמן עמוק וחם. אגב, עוד טיפ אחד לשניצל בריא יותר - תוכלו להוסיף שיבולת שועל של קוואקר לשכבת הציפוי - אולי תופתעו לגלות כמה פריכות זה מוסיף, לצד ערכים תזונתיים עדיפים על פירורי הלחם המסורתיים.
#2 - ירקות, ירקות, ושוב ירקות
שפע הירקות בארצנו שטופת השמש הוא לא ייאמן - תוכלו למצוא אותם מלאים בערכים תזונתיים כיפיים, צבעוניים, פריכים, מתקתקים, נפלאים כחטיף בין ארוחות ובעיקר - מזינים מאוד. אל תוותרו על ירקות בכל יום, ולמדו את שאר בני המשפחה, בעיקר ילדים, לצרוך ירקות. תוכלו להכין אותם באופנים כיפיים שונים - כרצועות המוגשות בכוסות קטנות, כפרצופים מחייכים, ועוד. אם תתחייבו לאכילה יומית של ירקות - תגדילו משמעותית את כמות הוויטמינים, יסודות הקורט, והסיבים התזונתיים שהגוף שלכם מקבל בכל יום מהתזונה.
- חג שמח לפודיז: 20 מתנות מקוריות לראש השנה לאוהבי אוכל
- כך תשלטו בכמות הפחמימה שאתם צורכים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אגב, לא רק ירקות חשוב להוסיף לתפריט היומי - גם פירות הם מקור נפלא לרכיבים תזונתיים. נסו לפתוח את הבוקר עם כוס יוגורט מפנק, ובו גרנולה ופרי חתוך. ארוחת בוקר מלכותית בימי הקיץ!
#3 - אין לכם זמן? לכו על חטיפי בריאות
אנחנו יודעים ששגרת היום הקדחתנית מאלצת אתכם מדי פעם פשוט "לזרוק" לתיק משהו שאפשר "לחטוף" בין ישיבות או ברגע קצר של הפוגה. אם אתם רגילים לרדת לקיוסק ולגנוב שוקולדים, סוכריות או ממתקים - החליפו אותם בחטיפי אנרגיה. חטיפי האנרגיה של שטראוס אנרג'י תוכננו בדיוק לשם כך.
#4 - הוסיפו שיבולת שועל לתפריט
הנה שלוש סיבות (מיני רבות) להוסיף שיבולת שועל לתפריט היומי שלכם: היא מסייעת בתהליכי הורדה במשקל (עם הגברת תחושת השובע לאורך זמן); היא מסייעת לפעילות תקינה של הלב וכלי הדם (עם תכולה גבוהה של סיבים מסיסים ומינרלים שהוכחו כתורמים לבריאות הלב) - והיא מסייעת לשמירה על מצב רוח טוב (נוגדת דיכאון קלה). אפשר להוסיף אותה לחביתה, לאכול אותה ביוגורט, להכין עוגיות או גרנולה ביתית נהדרים בשילוב שיבולת שועל, או להכין דייסת שיבולת שועל חמימה ומנחמת. שיבולת שועל קוואקר של שטראוס היא נהדרת עבור כל אלה - השתדלו להוסיף אותה פעמיים בשבוע לתפריט המשפחתי.
#5 - הבחירות הבריאות שלצד התפריט
ההוספה של גרנולה, שיבולת שועל, ירקות, פירות, ושאר מוצרי בריאות שופעי ערכים תזונתיים לדיאטה שלכם, היא חשובה מאין כמוה. לצד השינויים הקלים בתפריט שיעשו הבדל גדול בבריאות ובתחושה, אנחנו מציעים גם שינוי תפיסתי, שיסייע לגוף להשתמש בכל אותם רכיבי מזון בצורה בריאה - הוסיפו פעילות גופנית, יוגה, מדיטציה, פעילות מרגיעה, טיולים רגליים, שחייה, טיול לעת ערב עם הכלבים או כל פעילות אחרת, שתסייע הן בהגברת קצב חילוף החומרים שלכם והן בשמירה רמות מתח בריאות.
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
