pasport
צילום: Passportcard

עמדת שירות חדשה של פספורט קארד

תוכן בחסות |
נושאים בכתבה טיסות נתב"ג

חברת פספורט קארד, היא חברת ביטוח ייחודית בנוף הישראלי, החברה מספקת ביטוח נסיעות לחו"ל (בריאות רכוש) כאשר הכול יושב בכרטיס נטען המאפשר קבלת שיפוי מיידי בכל צורך של הפעלת הביטוח, ללא השתתפות עצמית ובתשלום במקום.

החברה, אשר פועלת לקראת פריסה ארצית של עמדות שירות ומכונות הנפקת כרטיסים אוטומטיות בהיקפים ארציים, מתחדשת בעמדת שירות נוספת בטרמינל 3 בנתב"ג. עמדת השירות המאויישת תציע ביטוחי נסיעות לנוסעים לחו"ל - בהנפקה מיידית.  

 

החברה כבר מנהלת עמדת שירות המאויישת 24/7 בטרמינל 1 בנמל התעופה בן גוריון, ועבור הנוסעים אשר לא עוברים בדרכם לחופשה דרך טרמינל 3, והם עדיין מבקשים לקבל את הכרטיס הנטען של פספורט קארד - פתחה במהלך חודש יוני (19.6.17) עמדת שירות גם בטרמינל 1, הממוקם באולם הנוסעים בין טרמינל 37 לטרמינל 38. בעמדה החדשה, ניתן לקבל שירות מצוות מקצועי שיאייש את העמדה לאורך כל שעות הפעילות של הטרמינל, וינפיק במקום כרטיסי ביטוח נטענים ללקוחות חדשים לקראת הטיסה.

 

גם עמדות מאויישות, וגם מתקנים אוטומטיים לקבלה מיידית של כרטיס הביטוח

בנוסף לעמודות המאויישות, גם מכונה אוטומטית להנפקת כרטיסי ביטוח נטענים עבור לקוחות שרכשו ביטוח בחברה טרם הטיסה ומעוניינים להצטייד בכרטיס הנטען שלהם במהירות. פריסת המכונות האוטומטיות לקבלת כרטיסי הביטוח הנטענים מתוכננת בכל נמלי התעופה בישראל.

 

פספורט קארד - ביטוח ייחודי ללא השתתפות עצמית

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.