בעיצומו של המשבר בהיי-טק: קמפיין TV ראשון ל"הייטקזון". צפו
בהשקעה של כמה מיליוני שקלים, עולה הקמפיין של מועדון הצרכנות של קהילת ההיי-טק, באמצעות משרד הפרסום LEAD. "השקת הארנק הדיגיטלי החדש - ZONE, הוא אבן דרך בפעילות המועדון"
הייטקזון, מועדון הצרכנות של קהילת ההיי-טק השיק בפיילוט מוצלח לפני כחודש "ZONE", ארנק ארגוני היברידי להייטק - פלטפורמת תשלום שפותחה על ידי המועדון ומאפשרת לחברות ההייטק להטמיע את תקציבי הרווחה שלהן כיתרת זכות בכרטיס אשראי של העובד. בנוסף, הפלטפורמה מאפשרת למעסיקים לקבוע מדיניות זכאות גמישה לגבי השימוש בקטגוריה כלשהי, בבתי עסק מסוימים, לתחום ימים או שעות פעילות וכדומה.
לטובת השקת המהלך, יעלה הערב קמפיין חדש בטלוויזיה, בדיגיטל ובשלטי חוצות, באמצעות משרד הפרסום LEAD, יימשך כשלושה שבועות והושקעו בו כמה מיליוני שקלים. המסר של הקמפיין הוא "הצטרפו ל-ZONE וכך תוכלו לממש את כל הטבות הארגון מכל מקום שתרצו, כולל מסעדות". עלילת הפרסומת מתרחשת באופן ספייס בחברת היי טק ומציגה באמצעות דיאלוג שנון והומוריסטי לצלילי השיר "מה אני רוצה" של אלה לי, את חני - מנהלת ה-Employed experience שפותרת לרני, ההייטקיסט את כל ההתלבטויות: איפה לאכול, להתאמן, לנפוש, ללמוד והכל באמצעות ה-zone.
לדברי ספי פלס, משנה למנכ"ל וסמנכ"לית השיווק של החברה, "אחרי 13 שנים מאז הקמת המועדון במסגרתם יצרנו אלפי מהלכי שיווק שונים, בחרנו בפעם הראשונה לעלות בקמפיין פרסום חוצה ערוצי מדיה בתקציב גבוה הכולל גם קמפיין טלוויזיוני. המהלך של השקת הארנק הדיגיטלי החדש - ZONE, הוא אבן דרך בפעילות המועדון ואנו צופים כי ישנה את כללי המשחק ואת המפה העסקית, זאת מאחר ומדובר בבשורה אמיתית לעובדי הייטק ולחברות עצמן. הכרטיס החכם יידע לזהות בכל עסקה האם לחייב בגינה את המעסיק, את חשבונו הפרטי של העובד, או שילוב של שניהם".
קרדיטים:
במאי: רומן בוצ׳אצקי
משרד פרסום – LEAD:
מנכ"ל - רמי יהודיחה
משנה למנכ"ל - דורון ארד
סמנכ"ל קריאייטיב - עידן רגב
מנהלת קריאייטיב - מאיה פלר
קופירייטרית - זהרה ביטון
סמנכ"ל אסטרטגיה - שירה באום
פלנרית - הגר טרלובסקי
ניהול לקוח - גל יוסף, רותם ארז, חן ביטון
חברת הפקה -GREEN productions
UI/UX: סטודיו שנורקל
- 2.אשכנזים בהייטק ומזרחים ואסיאתים נותני שירותים (ל"ת)נגה 28/07/2022 09:12הגב לתגובה זו
- 1.לירן 27/07/2022 19:54הגב לתגובה זואין על הייטק זון, אלופים ומפתיעים כל פעם מחדש

הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
גם אם נסתכל אחורה עשרות שנים, לא נמצא הרבה תכניות שמשודרות מעל 20 שנה, ובטח לא כאלה שהם להיט, אבל "ארץ נהדרת" היא אחת מהן וכך גם היה אתמול כשהיתה בראש לוח השידורים כולו; במהדורות המרכזיות נרשמה יציבות, כשרשת משפרת קצת את הנתונים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-352 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבימים האחרונים, עם או בלי קשר לגל הפיטורין הצפוי, מצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.9% רייטינג ו-146 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, ששוב חזרה להיות בפער עצום מהמתחרים, עם 75 אלף צופים ו-3.5% רייטינג.
פריים טיים
גם אם נסתכל אחורה עשרות שנים, לא נמצא הרבה תכניות שמשודרות מעל 20 שנה, ובטח לא כאלה שהם להיט, אבל "ארץ נהדרת" היא אחת מהן וכך גם היה אתמול כשהיתה בראש לוח השידורים כולו, עם רייטינג של 17.5% רייטינג ו-415 אלף צופים והיה התכנית
הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.3% רייטינג ו-225 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי מבחינת רייטינג עם 8.2%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 233 אלף צופים. למרות
שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.6% רייטינג ו-39 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-73 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.4% רייטינג ו-35 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.5% ו-45 אלף צופים, ואילו אחריו היהי שוויון עם "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.5% רייטינג, ו-32 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1.5% רייטינג ו-31 אלף צופים.
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- הכוכב הבא בראש הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.7% ו-95 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 2.4% רייטינג ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.5% רייטינג ו-32 אלף צופים בלבד.

הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
גם אם נסתכל אחורה עשרות שנים, לא נמצא הרבה תכניות שמשודרות מעל 20 שנה, ובטח לא כאלה שהם להיט, אבל "ארץ נהדרת" היא אחת מהן וכך גם היה אתמול כשהיתה בראש לוח השידורים כולו; במהדורות המרכזיות נרשמה יציבות, כשרשת משפרת קצת את הנתונים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-352 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבימים האחרונים, עם או בלי קשר לגל הפיטורין הצפוי, מצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.9% רייטינג ו-146 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, ששוב חזרה להיות בפער עצום מהמתחרים, עם 75 אלף צופים ו-3.5% רייטינג.
פריים טיים
גם אם נסתכל אחורה עשרות שנים, לא נמצא הרבה תכניות שמשודרות מעל 20 שנה, ובטח לא כאלה שהם להיט, אבל "ארץ נהדרת" היא אחת מהן וכך גם היה אתמול כשהיתה בראש לוח השידורים כולו, עם רייטינג של 17.5% רייטינג ו-415 אלף צופים והיה התכנית
הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.3% רייטינג ו-225 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי מבחינת רייטינג עם 8.2%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 233 אלף צופים. למרות
שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.6% רייטינג ו-39 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-73 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.4% רייטינג ו-35 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.5% ו-45 אלף צופים, ואילו אחריו היהי שוויון עם "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.5% רייטינג, ו-32 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1.5% רייטינג ו-31 אלף צופים.
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- הכוכב הבא בראש הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.7% ו-95 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 2.4% רייטינג ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.5% רייטינג ו-32 אלף צופים בלבד.
