קמפיין מועדון הצרכנות הייטקזון
צילום: מסך
TV

בעיצומו של המשבר בהיי-טק: קמפיין TV ראשון ל"הייטקזון". צפו

בהשקעה של כמה מיליוני שקלים, עולה הקמפיין של מועדון הצרכנות של קהילת ההיי-טק, באמצעות משרד הפרסום LEAD. "השקת הארנק הדיגיטלי החדש - ZONE,  הוא אבן דרך בפעילות המועדון"

ביז מדיה | (2)

הייטקזון, מועדון הצרכנות של קהילת ההיי-טק השיק בפיילוט מוצלח לפני כחודש "ZONE", ארנק ארגוני היברידי להייטק - פלטפורמת תשלום שפותחה על ידי המועדון ומאפשרת לחברות ההייטק להטמיע את תקציבי הרווחה שלהן כיתרת זכות בכרטיס אשראי של העובד. בנוסף, הפלטפורמה מאפשרת למעסיקים לקבוע מדיניות זכאות גמישה לגבי השימוש בקטגוריה כלשהי, בבתי עסק מסוימים, לתחום ימים או שעות פעילות וכדומה.

לטובת השקת המהלך, יעלה הערב קמפיין חדש בטלוויזיה, בדיגיטל ובשלטי חוצות, באמצעות משרד הפרסום LEAD, יימשך כשלושה שבועות והושקעו בו כמה מיליוני שקלים. המסר של הקמפיין הוא "הצטרפו ל-ZONE וכך תוכלו לממש את כל הטבות הארגון מכל מקום שתרצו, כולל מסעדות". עלילת הפרסומת מתרחשת באופן ספייס בחברת היי טק ומציגה באמצעות דיאלוג שנון והומוריסטי  לצלילי השיר "מה אני רוצה" של אלה לי, את חני - מנהלת ה-Employed experience שפותרת לרני, ההייטקיסט את כל ההתלבטויות: איפה לאכול, להתאמן, לנפוש, ללמוד והכל באמצעות ה-zone.

 

לדברי ספי פלס, משנה למנכ"ל וסמנכ"לית השיווק של החברה, "אחרי 13 שנים מאז הקמת המועדון במסגרתם יצרנו אלפי מהלכי שיווק שונים, בחרנו בפעם הראשונה לעלות בקמפיין פרסום חוצה ערוצי מדיה בתקציב גבוה הכולל גם קמפיין טלוויזיוני. המהלך של השקת הארנק הדיגיטלי החדש - ZONE,  הוא אבן דרך בפעילות המועדון ואנו צופים כי ישנה את כללי המשחק ואת המפה העסקית, זאת מאחר ומדובר בבשורה אמיתית לעובדי הייטק ולחברות עצמן. הכרטיס החכם יידע לזהות בכל עסקה האם לחייב בגינה את המעסיק, את חשבונו הפרטי של העובד, או שילוב של שניהם".

קרדיטים:

במאי: רומן בוצ׳אצקי

משרד פרסום – LEAD:

מנכ"ל - רמי יהודיחה

משנה למנכ"ל - דורון ארד

סמנכ"ל קריאייטיב - עידן רגב

מנהלת קריאייטיב - מאיה פלר

קופירייטרית - זהרה ביטון

סמנכ"ל אסטרטגיה - שירה באום

פלנרית - הגר טרלובסקי

ניהול לקוח - גל יוסף, רותם ארז, חן ביטון

חברת הפקה -GREEN productions

UI/UX: סטודיו שנורקל

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אשכנזים בהייטק ומזרחים ואסיאתים נותני שירותים (ל"ת)
    נגה 28/07/2022 09:12
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    לירן 27/07/2022 19:54
    הגב לתגובה זו
    אין על הייטק זון, אלופים ומפתיעים כל פעם מחדש
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.