בעיצומו של המשבר בהיי-טק: קמפיין TV ראשון ל"הייטקזון". צפו
בהשקעה של כמה מיליוני שקלים, עולה הקמפיין של מועדון הצרכנות של קהילת ההיי-טק, באמצעות משרד הפרסום LEAD. "השקת הארנק הדיגיטלי החדש - ZONE, הוא אבן דרך בפעילות המועדון"
הייטקזון, מועדון הצרכנות של קהילת ההיי-טק השיק בפיילוט מוצלח לפני כחודש "ZONE", ארנק ארגוני היברידי להייטק - פלטפורמת תשלום שפותחה על ידי המועדון ומאפשרת לחברות ההייטק להטמיע את תקציבי הרווחה שלהן כיתרת זכות בכרטיס אשראי של העובד. בנוסף, הפלטפורמה מאפשרת למעסיקים לקבוע מדיניות זכאות גמישה לגבי השימוש בקטגוריה כלשהי, בבתי עסק מסוימים, לתחום ימים או שעות פעילות וכדומה.
לטובת השקת המהלך, יעלה הערב קמפיין חדש בטלוויזיה, בדיגיטל ובשלטי חוצות, באמצעות משרד הפרסום LEAD, יימשך כשלושה שבועות והושקעו בו כמה מיליוני שקלים. המסר של הקמפיין הוא "הצטרפו ל-ZONE וכך תוכלו לממש את כל הטבות הארגון מכל מקום שתרצו, כולל מסעדות". עלילת הפרסומת מתרחשת באופן ספייס בחברת היי טק ומציגה באמצעות דיאלוג שנון והומוריסטי לצלילי השיר "מה אני רוצה" של אלה לי, את חני - מנהלת ה-Employed experience שפותרת לרני, ההייטקיסט את כל ההתלבטויות: איפה לאכול, להתאמן, לנפוש, ללמוד והכל באמצעות ה-zone.
לדברי ספי פלס, משנה למנכ"ל וסמנכ"לית השיווק של החברה, "אחרי 13 שנים מאז הקמת המועדון במסגרתם יצרנו אלפי מהלכי שיווק שונים, בחרנו בפעם הראשונה לעלות בקמפיין פרסום חוצה ערוצי מדיה בתקציב גבוה הכולל גם קמפיין טלוויזיוני. המהלך של השקת הארנק הדיגיטלי החדש - ZONE, הוא אבן דרך בפעילות המועדון ואנו צופים כי ישנה את כללי המשחק ואת המפה העסקית, זאת מאחר ומדובר בבשורה אמיתית לעובדי הייטק ולחברות עצמן. הכרטיס החכם יידע לזהות בכל עסקה האם לחייב בגינה את המעסיק, את חשבונו הפרטי של העובד, או שילוב של שניהם".
קרדיטים:
במאי: רומן בוצ׳אצקי
משרד פרסום – LEAD:
מנכ"ל - רמי יהודיחה
משנה למנכ"ל - דורון ארד
סמנכ"ל קריאייטיב - עידן רגב
מנהלת קריאייטיב - מאיה פלר
קופירייטרית - זהרה ביטון
סמנכ"ל אסטרטגיה - שירה באום
פלנרית - הגר טרלובסקי
ניהול לקוח - גל יוסף, רותם ארז, חן ביטון
חברת הפקה -GREEN productions
UI/UX: סטודיו שנורקל
- 2.אשכנזים בהייטק ומזרחים ואסיאתים נותני שירותים (ל"ת)נגה 28/07/2022 09:12הגב לתגובה זו
- 1.לירן 27/07/2022 19:54הגב לתגובה זואין על הייטק זון, אלופים ומפתיעים כל פעם מחדש

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.