קמפיין מועדון הצרכנות הייטקזון
צילום: מסך
TV

בעיצומו של המשבר בהיי-טק: קמפיין TV ראשון ל"הייטקזון". צפו

בהשקעה של כמה מיליוני שקלים, עולה הקמפיין של מועדון הצרכנות של קהילת ההיי-טק, באמצעות משרד הפרסום LEAD. "השקת הארנק הדיגיטלי החדש - ZONE,  הוא אבן דרך בפעילות המועדון"

ביז מדיה | (2)

הייטקזון, מועדון הצרכנות של קהילת ההיי-טק השיק בפיילוט מוצלח לפני כחודש "ZONE", ארנק ארגוני היברידי להייטק - פלטפורמת תשלום שפותחה על ידי המועדון ומאפשרת לחברות ההייטק להטמיע את תקציבי הרווחה שלהן כיתרת זכות בכרטיס אשראי של העובד. בנוסף, הפלטפורמה מאפשרת למעסיקים לקבוע מדיניות זכאות גמישה לגבי השימוש בקטגוריה כלשהי, בבתי עסק מסוימים, לתחום ימים או שעות פעילות וכדומה.

לטובת השקת המהלך, יעלה הערב קמפיין חדש בטלוויזיה, בדיגיטל ובשלטי חוצות, באמצעות משרד הפרסום LEAD, יימשך כשלושה שבועות והושקעו בו כמה מיליוני שקלים. המסר של הקמפיין הוא "הצטרפו ל-ZONE וכך תוכלו לממש את כל הטבות הארגון מכל מקום שתרצו, כולל מסעדות". עלילת הפרסומת מתרחשת באופן ספייס בחברת היי טק ומציגה באמצעות דיאלוג שנון והומוריסטי  לצלילי השיר "מה אני רוצה" של אלה לי, את חני - מנהלת ה-Employed experience שפותרת לרני, ההייטקיסט את כל ההתלבטויות: איפה לאכול, להתאמן, לנפוש, ללמוד והכל באמצעות ה-zone.

 

לדברי ספי פלס, משנה למנכ"ל וסמנכ"לית השיווק של החברה, "אחרי 13 שנים מאז הקמת המועדון במסגרתם יצרנו אלפי מהלכי שיווק שונים, בחרנו בפעם הראשונה לעלות בקמפיין פרסום חוצה ערוצי מדיה בתקציב גבוה הכולל גם קמפיין טלוויזיוני. המהלך של השקת הארנק הדיגיטלי החדש - ZONE,  הוא אבן דרך בפעילות המועדון ואנו צופים כי ישנה את כללי המשחק ואת המפה העסקית, זאת מאחר ומדובר בבשורה אמיתית לעובדי הייטק ולחברות עצמן. הכרטיס החכם יידע לזהות בכל עסקה האם לחייב בגינה את המעסיק, את חשבונו הפרטי של העובד, או שילוב של שניהם".

קרדיטים:

במאי: רומן בוצ׳אצקי

משרד פרסום – LEAD:

מנכ"ל - רמי יהודיחה

משנה למנכ"ל - דורון ארד

סמנכ"ל קריאייטיב - עידן רגב

מנהלת קריאייטיב - מאיה פלר

קופירייטרית - זהרה ביטון

סמנכ"ל אסטרטגיה - שירה באום

פלנרית - הגר טרלובסקי

ניהול לקוח - גל יוסף, רותם ארז, חן ביטון

חברת הפקה -GREEN productions

UI/UX: סטודיו שנורקל

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אשכנזים בהייטק ומזרחים ואסיאתים נותני שירותים (ל"ת)
    נגה 28/07/2022 09:12
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    לירן 27/07/2022 19:54
    הגב לתגובה זו
    אין על הייטק זון, אלופים ומפתיעים כל פעם מחדש
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי (יוטיוב)

פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS

פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה פטריק דרהי

ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה לא שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי. הדירקטוריון אמר לו לעצור. 

גם העסקה על רכישת ידיעות אחרונות בהולד והלכה למעשה ביטול. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, כנראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות,  תוביל לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. הוא כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב - עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד כסף שלו על ערוץ חדשות. ולכן, המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא פיטורים.

קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת

הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10,000 שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15,000 שקל לשנה עד שנתיים, ו-20,000 שקל למעלה משנתיים. 

עובדים נדרשים לפנות עד סוף השבוע למשאבי אנוש, והוועד ממליץ לשקול את ההצעה בשל חוסר ודאות עתידי. יש כאן טריק - עובד שלא יפרוש מרצון יכול למצוא את עצמו מפוטר בהמשך. דרהי מצפה להגיע להיקף גדול של מפוטרים מרצון.