40 אנדר 40
40 אנדר 40

אז מי הולך לככב בפרויקט 40under forty של אייס?

הפרויקט המסורתי של אייס בשיתוף עם ארטימדיה, יעלה היום ויחשוף את 40 הצעירים המבטיחים מעולמות הפרסום והשיווק, המדיה, יחסי הציבור והדיגיטל. וזה הולך להיות לוהט

אייס |

פרויקט 40under forty יפורסם במהלך היום (יום ה') ויחשוף זו השנה הרביעית ברציפות את 40 הצעירים - בני פחות מ-40 - שיככבו בו לסיכום שנת 2019. חלקם בעלי הישגים מוכחים וכאלה שכבר זכו לפרסום, חלקם עדיין לא נהנו מחשיפה - כאלה שחייבים לשים אליהם לב כי הם עוד יפרצו קדימה ויכבשו את הפסגה.

 

פרויקט הווידאו של אייס בחסות רשת הפרסום הפרוגרמטי בווידאו באינטרנט ארטימדיה, שצולם במתחם LABS מגדל עזריאלי שרונה, יחשוף את 40 הצעירים המבטיחים. כמדי שנה, אין חשיבות לסדר הופעתם של הכוכבים ואין דירוג בתוך ה-40. בשורה התחתונה: כולם מוכשרים בתחומם, בעלי הישגים וכאלה שעוד יכבשו את הירח - אם רק אפשר.

 

השנה נשברו שיאי המלצות עם כ-400 שמות שקיבלנו מגולשים באמצעות דף נחיתה, ומגורמים נוספים בתעשייה. מתוכם סיננו שמות, הוספנו מועמדים נוספים - והגענו לרשימה של 40 נבחרים. כל המועמדים מגיעים מעולמות התוכן של אייס: פרסום ושיווק, מדיה וטלוויזיה, יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי, ודיגיטל וטכנולוגיה.

 

קרדיטים:

צילום ועריכה: גבריאל וינברגר | עורך ראשי ומראיין: אלכסנדר כץ | ייעוץ מקצועי: אלכסנדר כץ ומשה בנימין | עיצוב גרפי: אפרת אור | אריזה גרפית: בן פלמון | מפיקת וידאו: עדי ברזילי | מפיקת פרויקט: נטלי יגר | מנהל מסחרי: צביקה חלמינסקי

חסות: ארטימדיה | הפרויקט צולם במתחם LABS - מגדלי שרונה עזריאלי

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.