40 אנדר 4040 אנדר 40

אז מי הולך לככב בפרויקט 40under forty של אייס?

הפרויקט המסורתי של אייס בשיתוף עם ארטימדיה, יעלה היום ויחשוף את 40 הצעירים המבטיחים מעולמות הפרסום והשיווק, המדיה, יחסי הציבור והדיגיטל. וזה הולך להיות לוהט

אייס |

פרויקט 40under forty יפורסם במהלך היום (יום ה') ויחשוף זו השנה הרביעית ברציפות את 40 הצעירים - בני פחות מ-40 - שיככבו בו לסיכום שנת 2019. חלקם בעלי הישגים מוכחים וכאלה שכבר זכו לפרסום, חלקם עדיין לא נהנו מחשיפה - כאלה שחייבים לשים אליהם לב כי הם עוד יפרצו קדימה ויכבשו את הפסגה.

 

פרויקט הווידאו של אייס בחסות רשת הפרסום הפרוגרמטי בווידאו באינטרנט ארטימדיה, שצולם במתחם LABS מגדל עזריאלי שרונה, יחשוף את 40 הצעירים המבטיחים. כמדי שנה, אין חשיבות לסדר הופעתם של הכוכבים ואין דירוג בתוך ה-40. בשורה התחתונה: כולם מוכשרים בתחומם, בעלי הישגים וכאלה שעוד יכבשו את הירח - אם רק אפשר.

 

השנה נשברו שיאי המלצות עם כ-400 שמות שקיבלנו מגולשים באמצעות דף נחיתה, ומגורמים נוספים בתעשייה. מתוכם סיננו שמות, הוספנו מועמדים נוספים - והגענו לרשימה של 40 נבחרים. כל המועמדים מגיעים מעולמות התוכן של אייס: פרסום ושיווק, מדיה וטלוויזיה, יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי, ודיגיטל וטכנולוגיה.

 

קרדיטים:

צילום ועריכה: גבריאל וינברגר | עורך ראשי ומראיין: אלכסנדר כץ | ייעוץ מקצועי: אלכסנדר כץ ומשה בנימין | עיצוב גרפי: אפרת אור | אריזה גרפית: בן פלמון | מפיקת וידאו: עדי ברזילי | מפיקת פרויקט: נטלי יגר | מנהל מסחרי: צביקה חלמינסקי

חסות: ארטימדיה | הפרויקט צולם במתחם LABS - מגדלי שרונה עזריאלי

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.