דביר בנדק ואסף אמדורסקי בקמפיין החדש של מזרחי
צילום: אילן בשור

לא רק בריאליטי: אמדורסקי מככב גם בפרסומת של מזרחי

אישיותו הטלוויזיונית של אמדורסקי היא גם העוגן העלילתי של הפרסומת שבה הוא מגיב באדישות וקרירות למסלולי ההשקעה של הבנק
משה בנימין | (4)

אסף אמדורסקי, המוזיקאי שמתגלה על המסך כאביר הציניות והאופל בתכנית הריאליטי 'הכוכב הבא' ממקסם את החשיפה עם הופעת אורח בליהוק מפתיע בפרסומת החדשה של בנק מזרחי טפחות לצד הפרזנטור הקבוע דביר בנדק.  אישיותו הטלוויזיונית של אמדורסקי היא גם העוגן העלילתי של הפרסומת, שבה הוא נראה לצד בנדק בחדר איפור כשהאחרון מספר לו (יחד עם יועצת הבנק) על מסלול השקעה חדש ואמדורסקי מצידו מגיב באדישות וקרירות שהפכה לסימן ההיכר שלו.    קרדיטים: משרד פרסום: ראובני פרידן IPG חברת הפקה: ראבל מנכ"ל: זיו קורן במאי: דרור שאול סמנכ"ל קריאייטיב- איתי גרונר קופירייטרית - מיטל שקדי קריא ארט – אילה דון מנהל לקוחות- עומר אפרתי סופרוויזרית- נטלי רוקח תקציבאית- אלה ביאר פלנינג- עדי נפשי  

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    חחחחח ענקק זה פעם ראשונה ניראלי שאמדורסקי מתאפר יוו איך הוא שונא את זה אפילו בכוכב הבא הוא לא התאפר (ל"ת)
    מור 23/01/2018 21:32
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ראובני פותחים את השנה חזק. (ל"ת)
    בונוסים ליוצרים 01/01/2018 14:10
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    משהוא טוב קורה בראובני פרידן (ל"ת)
    סוזי הפתעה 31/12/2017 16:06
    הגב לתגובה זו
  • יאיר 01/01/2018 13:27
    הגב לתגובה זו
    אבל זה לא באמת קשור לפרסומת הזו. זה תוצר של בריף מדבר מהול באפס יצירתיות. פתרון קל. זרקו את הפרזנטור התורן דה לה שממעטה וחיכו לנס בחדר העריכה. סתם
"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12

כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים. 

מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים. 

בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים. 

מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים. 




"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12

כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים. 

מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים. 

בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים. 

מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.