AXE ישראל. גרייט דיגיטל
צילום: יח"צ/ צילום מסך
TV

הראשונים לזהות: צפו בפיצ'ר הפרסום החדש של פייסבוק - במהלך של גרייט דיגיטל

פורמט הפרסום החדש של פייסבוק מובייל כבר עושה גלים בחו"ל וכעת מגיע לישראל. המהלך הראשון של AXE ישראל באמצעות גרייט דיגיטל מעניק הזדמנות ראשונה להצצה ביכולות הויזואליות החדשות והמעניינות
משה בנימין | (8)

AXE (יוניליוור) ישראל לא חיכו הרבה זמן כדי לבדוק את יכולותיו של הפיצ'ר מובייל החדש של פייסבוק - Canvas. במבט ראשון, נראה שמדובר במיני מהפכה שמראה מהו הכיוון של פייסבוק ב-2 מובנים: מצד אחד בכל הנוגע לחווית המשתמש (שמרגישה נפלא) ומצד שני לכלים החדשים שהיא מעניקה למפרסמים.

מאחורי הנסיון הישראלי הראשון בפיצ'ר החדש, שכבר עתה מוגדר על פי רבים כפורמט הפרסום החדש של פייסבוק במובייל - עומד משרד הפרסום Great Digital Partners. המוצר נפתח בימים אלו לשימוש בישראל והפעילות הראשונה היא שיתוף פעולה עם מספרת הברבריה - מספרת גברים, שמציגה מדריך אינטראקטיבי לטיפוח וסטיילינג גברי. הרעיון גובש ע"י מנהל קטגוריית הדיאודורנטים של יוניליוור עדן שמואלי וצוות התוכן של גרייט, בהובלת מנהל התוכן אליאב מנדלסון שיצאו לפרוייקט צילום ייחודי במספרת הברבריה.

להתנסות בגלישה במובייל - לחצו כאן

הכלי החדש מאפשר בעיקר להציג מגוון רחב של אימאג'ים בצורה חוויתית ומרשימה, ולמעשה ליצור מעיין מיני מגזין תוכן בתוך המודעה המוצגת לגולשי פייסבוק באמצעות אפליקציית המובייל בלבד. השימוש בפיצ'ר מעביר את הגולש מהפיד למין אזור פנימי - מיניסייט שבו מוצגם התכנים/הפעילות - באופן טבעי, מהיר ונגיש. בפעילות עצמה של AXE ניתן לגלול באופן אנכי בין 4 תמונות וכן בכל גלילה שבה מופיעה תמונה ניתן להחליק את המסך לצד ולצפות ב-מסכים נוספים שעליהם תוכן.  

 

מ-Great Digital נמסר: "במסגרת ניהול הנוכחות הדיגיטלית של המותג AXE אנו משתדלים להביא ערך לגולשים בעולם הטיפוח הגברי ולמצב את אקס כאוטוריטה בתחום. הכלי החדש של פייסבוק מאפשר לנו להציג את התוכן הוויזואלי הנפלא שנוצר בשיתוף עם זיו פרידמן מהברבריה בצורה עשירה, רלוונטית ויוצאת דופן לגולש. אנחנו גם שמחים כל פעם מחדש להביא חדשנות וראשוניות ללקוחותינו". 

 

קרדיטים

מנהל תוכן גרייט דיגיטל: אליאב מנדלסון

מנהל קטגוריית דיאודורנטים ביוניליוור: עדן שמואלי

סמנכ"ל אסטרטגיה - גרייט דיגיטל: איתמר בר

ברבריה - מספרת גברים: אסף גורליק

צלמת: מיכל ברנס

מנהל ערוצי מדיה חברתית: אלכס נימלמן

מנהלת פרפורמנס: לימור גורביץ'

מנהל מדיה חברתית: ברק ראובן

מעצב: יוסי קמינסקי

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    שזה בכלל אייטם 29/01/2016 19:33
    הגב לתגובה זו
    אין ספק, מהלך שהוא חשוב יותר מעצם המצאת האינטרנט. גאונים שם בגרייט. גאונים.
  • 6.
    מישהו 28/01/2016 15:17
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד
  • 5.
    מנהל מותג 28/01/2016 12:14
    הגב לתגובה זו
    מייצרים כותרות בשביל להראות רלוונטיות ועדכניות אבל שם זה נשאר שם זה נגמר. שום ערך אמיתי לצרכן. שום ערך אמיתי ללקוח. חבל.
  • כנראה שקראת רק את הכותרת. (ל"ת)
    מנהל קטגוריה 28/01/2016 14:01
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מה זה עוזר אם כל מה שאתה מתעסק זה ילדים שרוצים דברים בחינם, די! (ל"ת)
    כג 28/01/2016 02:45
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    גרייט חבר'ה טובים. לא יעזור כלום. (ל"ת)
    אבי 27/01/2016 20:35
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אדיר 27/01/2016 19:47
    הגב לתגובה זו
    אדיר
  • 1.
    חדשני 27/01/2016 19:36
    הגב לתגובה זו
    פייסבוק העלו עמוד נחיתה שיושב בתוך פייסבוק ונטען מראש וואו! אבל רגע... אין טופס לידים אה... אפשר להטמיע? כן אבל רק בהקלקה על כפתור ומה אקס עשו? אה כן, איך לטפח את הזקן הכי 2015... חברים, אנחנו ב-2016... הזקן גוסס "מהלך מדהים" "פיצוח בינלאומי" כולה עמוד נחיתה בתוך פייסבוק כולה בקבוק של אקס בין מסרקים GET A FUCKING GRIP
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.