AXE ישראל. גרייט דיגיטל
צילום: יח"צ/ צילום מסך
TV

הראשונים לזהות: צפו בפיצ'ר הפרסום החדש של פייסבוק - במהלך של גרייט דיגיטל

פורמט הפרסום החדש של פייסבוק מובייל כבר עושה גלים בחו"ל וכעת מגיע לישראל. המהלך הראשון של AXE ישראל באמצעות גרייט דיגיטל מעניק הזדמנות ראשונה להצצה ביכולות הויזואליות החדשות והמעניינות
משה בנימין | (8)

AXE (יוניליוור) ישראל לא חיכו הרבה זמן כדי לבדוק את יכולותיו של הפיצ'ר מובייל החדש של פייסבוק - Canvas. במבט ראשון, נראה שמדובר במיני מהפכה שמראה מהו הכיוון של פייסבוק ב-2 מובנים: מצד אחד בכל הנוגע לחווית המשתמש (שמרגישה נפלא) ומצד שני לכלים החדשים שהיא מעניקה למפרסמים.

מאחורי הנסיון הישראלי הראשון בפיצ'ר החדש, שכבר עתה מוגדר על פי רבים כפורמט הפרסום החדש של פייסבוק במובייל - עומד משרד הפרסום Great Digital Partners. המוצר נפתח בימים אלו לשימוש בישראל והפעילות הראשונה היא שיתוף פעולה עם מספרת הברבריה - מספרת גברים, שמציגה מדריך אינטראקטיבי לטיפוח וסטיילינג גברי. הרעיון גובש ע"י מנהל קטגוריית הדיאודורנטים של יוניליוור עדן שמואלי וצוות התוכן של גרייט, בהובלת מנהל התוכן אליאב מנדלסון שיצאו לפרוייקט צילום ייחודי במספרת הברבריה.

להתנסות בגלישה במובייל - לחצו כאן

הכלי החדש מאפשר בעיקר להציג מגוון רחב של אימאג'ים בצורה חוויתית ומרשימה, ולמעשה ליצור מעיין מיני מגזין תוכן בתוך המודעה המוצגת לגולשי פייסבוק באמצעות אפליקציית המובייל בלבד. השימוש בפיצ'ר מעביר את הגולש מהפיד למין אזור פנימי - מיניסייט שבו מוצגם התכנים/הפעילות - באופן טבעי, מהיר ונגיש. בפעילות עצמה של AXE ניתן לגלול באופן אנכי בין 4 תמונות וכן בכל גלילה שבה מופיעה תמונה ניתן להחליק את המסך לצד ולצפות ב-מסכים נוספים שעליהם תוכן.  

 

מ-Great Digital נמסר: "במסגרת ניהול הנוכחות הדיגיטלית של המותג AXE אנו משתדלים להביא ערך לגולשים בעולם הטיפוח הגברי ולמצב את אקס כאוטוריטה בתחום. הכלי החדש של פייסבוק מאפשר לנו להציג את התוכן הוויזואלי הנפלא שנוצר בשיתוף עם זיו פרידמן מהברבריה בצורה עשירה, רלוונטית ויוצאת דופן לגולש. אנחנו גם שמחים כל פעם מחדש להביא חדשנות וראשוניות ללקוחותינו". 

 

קרדיטים

מנהל תוכן גרייט דיגיטל: אליאב מנדלסון

מנהל קטגוריית דיאודורנטים ביוניליוור: עדן שמואלי

סמנכ"ל אסטרטגיה - גרייט דיגיטל: איתמר בר

ברבריה - מספרת גברים: אסף גורליק

צלמת: מיכל ברנס

מנהל ערוצי מדיה חברתית: אלכס נימלמן

מנהלת פרפורמנס: לימור גורביץ'

מנהל מדיה חברתית: ברק ראובן

מעצב: יוסי קמינסקי

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    שזה בכלל אייטם 29/01/2016 19:33
    הגב לתגובה זו
    אין ספק, מהלך שהוא חשוב יותר מעצם המצאת האינטרנט. גאונים שם בגרייט. גאונים.
  • 6.
    מישהו 28/01/2016 15:17
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד
  • 5.
    מנהל מותג 28/01/2016 12:14
    הגב לתגובה זו
    מייצרים כותרות בשביל להראות רלוונטיות ועדכניות אבל שם זה נשאר שם זה נגמר. שום ערך אמיתי לצרכן. שום ערך אמיתי ללקוח. חבל.
  • כנראה שקראת רק את הכותרת. (ל"ת)
    מנהל קטגוריה 28/01/2016 14:01
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מה זה עוזר אם כל מה שאתה מתעסק זה ילדים שרוצים דברים בחינם, די! (ל"ת)
    כג 28/01/2016 02:45
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    גרייט חבר'ה טובים. לא יעזור כלום. (ל"ת)
    אבי 27/01/2016 20:35
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אדיר 27/01/2016 19:47
    הגב לתגובה זו
    אדיר
  • 1.
    חדשני 27/01/2016 19:36
    הגב לתגובה זו
    פייסבוק העלו עמוד נחיתה שיושב בתוך פייסבוק ונטען מראש וואו! אבל רגע... אין טופס לידים אה... אפשר להטמיע? כן אבל רק בהקלקה על כפתור ומה אקס עשו? אה כן, איך לטפח את הזקן הכי 2015... חברים, אנחנו ב-2016... הזקן גוסס "מהלך מדהים" "פיצוח בינלאומי" כולה עמוד נחיתה בתוך פייסבוק כולה בקבוק של אקס בין מסרקים GET A FUCKING GRIP
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.