ערוץ 10 שיבץ סוף סוף את איך להיות' - שהסתפקה ב-5.2% מול 'יצאת צדיק'
ספיישל השיפוצים של יצאת צדיק (קשת, ערוץ 2) עם חיים הכט, רשם רייטינג נאה של 25.1% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.
מנגד, בערוץ 10 החליטו לשבץ סוף סוף את החלק השני וכנראה האחרון של איך להיות (ערוץ 10) עם ירון ברובינסקי, שמארח את ליה קניג. הפרק שאמור היה להיות משודר כבר לפני מספר שבועות, הסתפק ב-5.2%, בדומה לפרק ההשקה עם יובל המבולבל. גורמים בערוץ 10 תלו תקווה כי הפרק יצליח לנפק רייטינג גבוה יותר, מה שהיה מאפשר אולי להזמין פרקים נוספים, אולם כעת, עם 2 פרקים שהניבו כ-5% בפריים-טיים, התכנית תרד מן האוויר.
הסרט הדוקומנטרי בלי לומר מילה (קשת, ערוץ 2) של ענת גורן הניב 16.5%, שידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) ניפק 6.9%, לקט של הצינור (ערוץ 10) עם 4.5%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 4.1%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ב-5.2%, ו'החדשות הלילה' (חדשות ) עם 5.3%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 7.5%, לפני 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 10.7%. מנגד, לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) ניפק נתון נאה של 7.9%.
- יצאת צדיק סיימה עונה עם 15.4%
- צמוד בפריים: חצי נקודה פער בין יצאת צדיק לאקס פקטור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 19.3% מול 'חדשות 10' עם 11.4% ו'מבט' (ערוץ 1) שהסתפקה ב-3.4%.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.