גל"צ גלי צהל מבנה
צילום: BizTv

ומה עם חומוס אבו-חסן? לאחר 56 שנה - תעזוב גל"צ את יהודה ימית לטובת לוד

התחנה נמצאת בבניין מיושן ביפו מאז 1958 ולא אחת סבלה מחיכוכים עם השכנים. כעת החליט שר הביטחון יעלון להעבירה, במסגרת חיזוקה של לוד
אלכסנדר כץ | (3)

תחנת גלי צה"ל תעזוב את יפו לטובת העיר לוד בתוך שנה וחצי - כך הודיע אתמול (יום ג') שר הביטחון משה יעלון, בתום סיור שקיים בלוד. הוצאת התחנה מתל אביב היא מהלך בו תומך מפקד גל"צ הנוכחי ירון דקל.

תחנת גל"צ פועלת בבניין ברחוב יהודה ימית ביפו, מאז שנת 1958. מדובר בבניין מיושן, שיוצר לא מעט בעיות לוגיסטיות לתחנה. בנוסף, יודעים לספר חיילים בתחנה, ישנם חיכוכים עם השכנים, חלקם ערבים ישראלים, שלא רואים בעין יפה את התחנה הצה"לית.

בפגישת עבודה שקיים עם ראש עיריית לוד יאיר רביבו, אמר השר יעלון: "כבר קיבלתי החלטה ונתתי הנחיה להעביר את גלי צה"ל ללוד, כבר עובדים על זה אצלי כדי לממש את המהלך, וזה מבחינתי פרויקט שעומד בפני עצמו, ללא קשר לפרויקט הצבאי או לשכונת המגורים הצבאית".

בעוד העברת התחנה ללוד היא פרויקט חברתי, לא בטוח שחיילי ושדרני התחנה יאהבו אותה. רובם מתגוררים באזור תל אביב, ומגיעים לתחנה בקלות יחסית. בקרוב הם גם יצטרכו למצוא תחליפים למסעדות האזור, בהן חומוסיית אבו חסן, שנמצאת בהמשך הרחוב.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מנשקה בעל הנסיון 19/02/2014 15:14
    הגב לתגובה זו
    יעלון עשה כותרת סוציאלית לטובת לוד, ועד הבחירות זה יעבור ללא שינוי. למי ששכח - גם מנכלי רשות השידור עשו מהלך דומה לא מזמן, וגם להם זה עבר כבר. העובדים בשני הארגונים לא הסכימו לשינוי, ובזה זה נגמר. יותר זול לבנות מעלית חיצונית בבנין הישן של גל"צ, לא?
  • 2.
    בוגי יכול לאכול בונזו וזה לא יקרה (ל"ת)
    שועלה מהתחנה 19/02/2014 14:33
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    דו"צניק לשעבר 19/02/2014 14:22
    הגב לתגובה זו
    הייתי נשבר אם זה היה קורה בימים העליזים שלי ברחוב הארבעה, הארוחות צהריים באונמי.. כואב לי הלב עליכם גלצניקים
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.