
יממה לפני מצעד הגאווה: Lead יצא לפנות בוקר בקמפיין גרילה ברחבי ת"א
אחרי שלפנות בוקר (יום ה') נתלו כ-200 שלטים עם הכיתוב "לחתונה של רמי ואלון" או "לחתונה של יפעת ואלינור", כעת נחשף מי עומד מאחורי המהלך, ומה הסיבה למהלך זה. מדובר בקמפיין גרילה של משרד הפרסום Lead, יממה לפני מצעד הגאווה, כדי לקדם את ההכרה בנישואים בקרב הקהילה הגאה. הקמפיין נעשה בהתנדבות ובשיתוף עם האגודה למען הלהט"ב (לסביות, הומואים טרנסג'נדרס ובי-סקסואלים).
לרגל המצעד, נתלו ברחבי תל אביב מאות שלטי הכוונה לחתונה הנושאים שמות של זוגות חד מיניים - יפעת ואלינור, רמי ואלון. המטרה הייתה להעביר את המסר למען ההכרה בנישואים חד-מיניים. הקמפיין קורא
- 5.אני בתחום השיווק והייתי בטוחה שזה אמיתי (ל"ת)גם עליי עבדתם 11/06/2013 17:38הגב לתגובה זו
- 4.יפה! (ל"ת)פרסומאית 10/06/2013 17:50הגב לתגובה זו
- 3.כל הכבוד Lead (ל"ת)רמי ואלון 09/06/2013 15:04הגב לתגובה זו
- 2.גאוני - התחלה של שינוי (ל"ת)רועי 06/06/2013 18:35הגב לתגובה זו
- 1.סחתיין על יהודיחה! כל הכבוד, מהלך יפה מאוד (ל"ת)אליעד 06/06/2013 13:47הגב לתגובה זו