hatuna
צילום: יח"צ

יממה לפני מצעד הגאווה: Lead יצא לפנות בוקר בקמפיין גרילה ברחבי ת"א

על רקע ההתפתחות בפרשת הברנוער, נתלו שלטי הכוונה לחתונות חד-מיניות בכדי לקדם הכרה בנישואים אלו. יוזם המהלך: "המטרה לקידום שוויון זכויות"
אלכסנדר כץ | (5)

אחרי שלפנות בוקר (יום ה') נתלו כ-200 שלטים עם הכיתוב "לחתונה של רמי ואלון" או "לחתונה של יפעת ואלינור", כעת נחשף מי עומד מאחורי המהלך, ומה הסיבה למהלך זה. מדובר בקמפיין גרילה של משרד הפרסום Lead, יממה לפני מצעד הגאווה, כדי לקדם את ההכרה בנישואים בקרב הקהילה הגאה. הקמפיין נעשה בהתנדבות ובשיתוף עם האגודה למען הלהט"ב (לסביות, הומואים טרנסג'נדרס ובי-סקסואלים).

לרגל המצעד, נתלו ברחבי תל אביב מאות שלטי הכוונה לחתונה הנושאים שמות של זוגות חד מיניים - יפעת ואלינור, רמי ואלון. המטרה הייתה להעביר את המסר למען ההכרה בנישואים חד-מיניים. הקמפיין קורא לתמוך בהצעת החוק המציעה לעגן את זכותם של בני אותו מין להתחתן.

ובלי קשר, אבל עם הרבה מאד קשר, רק ביממה האחרונה נעצרו 4 חשודים, שלושה מהם חשודים בביצוע הטבח המזעזע בברנוער בתל אביב לפני 4 שנים, בו נרצחו שניים ונפצעו עשרות. רמי יהודיחה, מנכ"ל ובעלים של Lead, לא יכול להתעלם מכך: "מצד אחד מדובר בצירוף מקרים של 3 הדברים האלה - מצעד הגאווה, תפיסת החשודים ברצח, ועליית הקמפיין", אמר בשיחה עם אייס, "אבל מצד שני, זה לא צירוף מקרים. בזמן האחרון כל העניין הזה של מיסוד הנישואים החד-מיניים נראה שמקבל לגיטימציה - למשל בצרפת. במקביל לכך שהשיח מחלחל, יש גם עליית מדרגה בצד אלה שמתנגדים לכך, ולכן גם הקמפיין הזה".

אחד השלטים בתל אביב (צילום: מירית הוד)

יהודיחה הוסיף עוד כי "התגייסנו לקידום שוויון זכויות מהותי ומלא עבור ציבור הלהט"ב מתוך המחויבות לדמוקרטיה בישראל הדוגלת לאמונתנו בשוויון ערך האדם. אנחנו גאים להוביל מהלך כה חשוב בחברה הישראלית ומאמינים שהדרך הקריאטיבית תעורר מודעות והכרה, תיתן לגיטימציה לנושא ותצליח לסייע לקידום הפן החוקי של מיסוד הנישואים החד מיניים"

"השנה, במצעד הגאווה 2013, חברי קהילת הלהט"ב, בני משפחותיהם וידידיהם הרבים אומרים לכלל הציבור ולנבחריהם שהגיע הזמן לשים סוף לאפליה רבת השנים", מסר שי דויטש, יו"ר האגודה למען הלהט"ב. "הגיע הזמן להפסיק לעודד את השנאה חסרת הפשר וההיגיון לאנשים שנטייתם המינית עשויה להיות שונה משלהם הם אינם פחות ישראלים מכל אזרח אחר. הגיע הזמן לתקן את העוול - ולהכיר בנישואים גאים. כי אהבה, היא אהבה, היא אהבה".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אני בתחום השיווק והייתי בטוחה שזה אמיתי (ל"ת)
    גם עליי עבדתם 11/06/2013 17:38
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    יפה! (ל"ת)
    פרסומאית 10/06/2013 17:50
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    כל הכבוד Lead (ל"ת)
    רמי ואלון 09/06/2013 15:04
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    גאוני - התחלה של שינוי (ל"ת)
    רועי 06/06/2013 18:35
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    סחתיין על יהודיחה! כל הכבוד, מהלך יפה מאוד (ל"ת)
    אליעד 06/06/2013 13:47
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.