בדרך לתפוח הגדול: ינון לנדנברג ינהל את חברת Infinity Augmented Reality

אחרי 14 שנים כמנכ"ל קבוצת פובליסיס ישראל, מגיע לנדנברג לפלטפורמה המספקת פתרון המחבר בין משקפיים דיגיטליים, סמטרפונים וטאבלטים
אלכסנדר כץ | (4)

פלטפורמת Infinity Augmented Reality המספקת פתרון אוניברסלי המחבר בין משקפיים דיגיטליים, סמארטפונים וטאבלטים, הודיעה היום (יום ב') על מינויו של ינון לנדנברג למנכ"ל ונשיא החברה. המינוי נכנס לתוקף כבר ב-30 במאי, לפני מספר ימים. במקביל, יובל רבין, בנו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין, מצטרף לדירקטור החברה.

לנדנברג מביא ניסיון של למעלה מ-14 שנה כמנכ"ל בקבוצת הפרסום פובליסיס ישראל וכמייסד אידאולוגי'ק, סוכנות האינטראקטיב הראשונה בישראל שהוקמה ב-1999. לנדנברג מכהן כסמנכ"ל שיווק מסחרי של spaceIL - עמותה ישראלית ששמה לה למטרה לבנות את החללית הישראלית הראשונה שתנחת על הירח.

המנכ"ל היוצא של Infinity Augmented Reality, אברהם אורץ, אמר כי "ינון לנדנברג מביא לתפקיד החדש את התשוקה לבניית עסקים המתמזגים באופן חלק עם עולמות המדיה, השיווק והטכנולוגיה. אני משוכנע שהידע המקיף שלו כמו גם כישורי הביצוע והמנהיגות הגבוהים שלו יאפשרו ל-Infinity Augmented Reality להמשיך לצמוח ולחדש. אברום אורץ ימשיך לתפקד כיועץ של החברה למשך שישה חודשים על מנת לאפשר העברת תפקיד חלקה".

"Infinity Augmented Reality נמצאת בחוד החנית של פיתוח תוכנה בתחום ה-AR המציע פלטפורמה כוללת ויחידה מסוגה", אמר ינון לנדנברג. "אני נרגש לעבוד פעם נוספת בחברה המהווה חלוצה בתחומה ומצפה לעבוד עם הצוות המוכשר לפיתוח יישומים מסחריים חדשניים".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    ליאור 04/06/2013 08:16
    הגב לתגובה זו
    כל הדברים האלו נמצאים בקוד פתוח היום זה בסך הכל חברה שעושה אינטגרציה של כמה טכנולוגיות קיימות ממש לא חדשני.
  • 3.
    בני 03/06/2013 17:16
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה איש (חבוב)!!!
  • 2.
    תותח! (ל"ת)
    03/06/2013 16:13
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    זה אומר שהוא עוזב ת'ארץ? (ל"ת)
    איף 03/06/2013 15:56
    הגב לתגובה זו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.