בדרך לתפוח הגדול: ינון לנדנברג ינהל את חברת Infinity Augmented Reality
פלטפורמת Infinity Augmented Reality המספקת פתרון אוניברסלי המחבר בין משקפיים דיגיטליים, סמארטפונים וטאבלטים, הודיעה היום (יום ב') על מינויו של ינון לנדנברג למנכ"ל ונשיא החברה. המינוי נכנס לתוקף כבר ב-30 במאי, לפני מספר ימים. במקביל, יובל רבין, בנו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין, מצטרף לדירקטור החברה.
לנדנברג מביא ניסיון של למעלה מ-14 שנה כמנכ"ל בקבוצת הפרסום פובליסיס ישראל וכמייסד אידאולוגי'ק, סוכנות האינטראקטיב הראשונה בישראל שהוקמה ב-1999. לנדנברג מכהן כסמנכ"ל שיווק מסחרי של spaceIL - עמותה ישראלית ששמה לה למטרה לבנות את החללית הישראלית הראשונה שתנחת על הירח.
המנכ"ל היוצא של Infinity Augmented Reality, אברהם אורץ, אמר כי "ינון לנדנברג מביא לתפקיד החדש את התשוקה לבניית עסקים המתמזגים באופן חלק עם עולמות המדיה, השיווק והטכנולוגיה. אני משוכנע שהידע המקיף שלו כמו גם כישורי הביצוע והמנהיגות הגבוהים שלו יאפשרו ל-Infinity Augmented Reality להמשיך לצמוח ולחדש. אברום אורץ ימשיך לתפקד כיועץ של החברה למשך שישה חודשים על מנת לאפשר העברת תפקיד חלקה".
"Infinity Augmented Reality נמצאת בחוד החנית של פיתוח תוכנה בתחום ה-AR המציע פלטפורמה כוללת ויחידה מסוגה", אמר ינון לנדנברג. "אני נרגש לעבוד פעם נוספת בחברה המהווה חלוצה בתחומה ומצפה לעבוד עם הצוות המוכשר לפיתוח יישומים מסחריים חדשניים".
- 4.ליאור 04/06/2013 08:16הגב לתגובה זוכל הדברים האלו נמצאים בקוד פתוח היום זה בסך הכל חברה שעושה אינטגרציה של כמה טכנולוגיות קיימות ממש לא חדשני.
- 3.בני 03/06/2013 17:16הגב לתגובה זובהצלחה איש (חבוב)!!!
- 2.תותח! (ל"ת)03/06/2013 16:13הגב לתגובה זו
- 1.זה אומר שהוא עוזב ת'ארץ? (ל"ת)איף 03/06/2013 15:56הגב לתגובה זו

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.