בדרך לתפוח הגדול: ינון לנדנברג ינהל את חברת Infinity Augmented Reality
פלטפורמת Infinity Augmented Reality המספקת פתרון אוניברסלי המחבר בין משקפיים דיגיטליים, סמארטפונים וטאבלטים, הודיעה היום (יום ב') על מינויו של ינון לנדנברג למנכ"ל ונשיא החברה. המינוי נכנס לתוקף כבר ב-30 במאי, לפני מספר ימים. במקביל, יובל רבין, בנו של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין, מצטרף לדירקטור החברה.
לנדנברג מביא ניסיון של למעלה מ-14 שנה כמנכ"ל בקבוצת הפרסום פובליסיס ישראל וכמייסד אידאולוגי'ק, סוכנות האינטראקטיב הראשונה בישראל שהוקמה ב-1999. לנדנברג מכהן כסמנכ"ל שיווק מסחרי של spaceIL - עמותה ישראלית ששמה לה למטרה לבנות את החללית הישראלית הראשונה שתנחת על הירח.
המנכ"ל היוצא של Infinity Augmented Reality, אברהם אורץ, אמר כי "ינון לנדנברג מביא לתפקיד החדש את התשוקה לבניית עסקים המתמזגים באופן חלק עם עולמות המדיה, השיווק והטכנולוגיה. אני משוכנע שהידע המקיף שלו כמו גם כישורי הביצוע והמנהיגות הגבוהים שלו יאפשרו ל-Infinity Augmented Reality להמשיך לצמוח ולחדש. אברום אורץ ימשיך לתפקד כיועץ של החברה למשך שישה חודשים על מנת לאפשר העברת תפקיד חלקה".
"Infinity Augmented Reality נמצאת בחוד החנית של פיתוח תוכנה בתחום ה-AR המציע פלטפורמה כוללת ויחידה מסוגה", אמר ינון לנדנברג. "אני נרגש לעבוד פעם נוספת בחברה המהווה חלוצה בתחומה ומצפה לעבוד עם הצוות המוכשר לפיתוח יישומים מסחריים חדשניים".
- 4.ליאור 04/06/2013 08:16הגב לתגובה זוכל הדברים האלו נמצאים בקוד פתוח היום זה בסך הכל חברה שעושה אינטגרציה של כמה טכנולוגיות קיימות ממש לא חדשני.
- 3.בני 03/06/2013 17:16הגב לתגובה זובהצלחה איש (חבוב)!!!
- 2.תותח! (ל"ת)03/06/2013 16:13הגב לתגובה זו
- 1.זה אומר שהוא עוזב ת'ארץ? (ל"ת)איף 03/06/2013 15:56הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
