סכום היסטורי: ליאל עבדה עבר לשארלוט מה-MLS עבור 10 מיליון ליש"ט
עבדה חתם בסלטיק ב-2021, לאחר שהקבוצה שילמה למכבי פתח תקווה 4 מיליון אירו עבורו. רק בתחילת ספטמבר חתם עבדה על חוזה חדש עד 2027, כשהישראלי קיבל שדרוג משמעותי בשכר, שהכפיל את עצמו מ-500 אלף ליש"ט לעונה למיליון ליש"ט לעונה. בארה"ב ירוויח השחקן שכר דומה, עם הכנסה של מיליון דולר לעונה. שארלוט שילמה עבורו לא פחות מ-10 מיליון ליש"ט, שהם שווי ערך ל-12.7 מיליון אירו, מה שהופך את עבדה לשחקן הישראלי השלישי היקר ביותר בהיסטוריה. בנוסף לכך, מכבי פתח תקווה שבדמיה עבדה גדל שמרה לעצמה 20% ממכירה עתידית על יהלום העבר שלה, ותקבל 2 מיליון ליש"ט מהעסקה. הקיצוני ישחק בשארלוט תחת דין סמית', שאימן בעבר את אסטון וילה ולסטר. שוויו של הקיצוני הישראלי עומד על 7 מיליון אירו, מה שהופך אותו לישראלי השלישי הכי יקר כעת, מאחורי מנור סולומון (18 מיליון אירו) ואוסקר גלוך (15 מיליון אירו). עבדה, שספג פציעה במסגרת אימוני נבחרת ישראל שב בסוף דצמבר אל כר הדשא, כשהעונה שיחק 568 דקות בלבד שנפרשו לאורך 11 הופעות, בהן עבדה מצא את הרשת פעם אחת והוסיף 2 בישולים.Charlotte FC have agreed a deal worth £10m to sign Celtic winger Liel Abada ✅ pic.twitter.com/V6ZbqgwOEg
— Sky Sports News (@SkySportsNews) March 4, 2024
- 2.עותניאל 04/03/2024 22:02הגב לתגובה זו*בהצלחה*
- 1.Bill Hwang 04/03/2024 19:24הגב לתגובה זובמדמנה הקתולית הנקראת סלטיק
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
