תאי עבד בדרך לקבוצה הבוגרת של פ.ס.וו: עם מי יתחרה על דקות?
בדרך לקפיצת מדרגה: תאי עבד בן ה-19, שחקן קבוצת המילואים של פ.ס.וו איינדהובן, נמצא בתוכניות של מאמן הקבוצה הבוגרת, פטר בוס, ואף זומן למחנה האימונים של פגרת החורף, אליו יצא בשבוע הבא.
פ.ס.וו שנמצאת בצמרת הליגה ההולנדית היא אחת הקבוצות הלוהטות באירופה העונה, והיחידה שמחזיקה במאזן מושלם של 16 ניצחונות ב-16 משחקים. ישנה סיבה כי הכישרון הישראלי הוא שחקן הנוער היחיד שמוקפץ לבוגרים, כשעבד הצעיר צפוי להשתלב בקבוצה לאט לאט.
רוצה אותו אצלו. פטר בוס (פ.ס.וו איינדהובן טוויטר)
אך זה לא יהיה פשוט: על עמדת הקשר ההתקפי, בה משחק עבד, משחקים במדי הקבוצה הבוגרת לא פחות משלושה שחקנים, כך שהישראלי יצטרך להפגין יכולת מרשימה בשביל לראות דקות משחק.
- ליאל עבדה ראשון, מסי בחוץ: ההעברות הכי יקרות ב-MLS בשנה האחרונה
- סכום היסטורי: ליאל עבדה עבר לשארלוט מה-MLS עבור 10 מיליון ליש"ט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הראשון מביניהם הוא חוס טיל בן ה-26, שלרוב מקבל את הקרדיט בהרכב. הקשר, שיכול לשחק גם כחלוץ, הבקיע העונה 7 שערי ליגה והוסיף 3 בישולים, כששוויו עומד על 8.5 מיליון אירו.
גם מליק טילמן בן ה-21, שנמצא בהשאלה מבאיירן מינכן, יכול לשחק בקישור ההתקפי אך לרוב מתפקד ככנף ימין (עמדה שבה גם עבד יכול לשחק). שחקן מחלקת הנוער של הבווארים הבקיע העונה 5 שערים ובישל 5 נוספים בכל המסגרות, כששוויו של האמריקאי-גרמני עומד על 12 מיליון אירו.
השחקן השלישי איתו צפוי עבד להתחרות הוא חברו לקבוצה לשעבר, אייזק באבאדי, שגם הוא גדל במחלקת הנוער של ההולנדים והעונה הוקפץ לקבוצה הבוגרת. באבאדי צעיר מעבד, בן 18 בלבד, ובעונת 21/22 חלק חדר הלבשה עם הישראלי בקבוצת ה-U18 של המועדון, כשגם העונה שיחק לצידו של עבד, לאחר שהאחרון עלה לקבוצת המילואים, אותה צפוי לעזוב כעת. שוויו של באבאדי, שרשם 12 הופעות עד כה בקבוצה הבוגרת, עומד על 4 מיליון אירו.
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן הקריפטו טתר
- בגיל 41 ועם ברך מטיטניום: לינדסי וון חזרה לנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן...
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
