בעלי מכבי חיפה יממן את האצן אפריפה. כמה כסף יעביר לו מדי חודש?
האצן בלסינג אפריפה נחשב לאחת התקוות הגדולות של האתלטיקה הקלה בישראל. הוא מחזיק בתואר אלוף העולם עד גיל 20 ל-200 מטרים. אפריפה בסך הכל בן 19, וכבר נמצא בימים אלה בהכנות לאולימפיאדת פאריס 2024.
היום החליט בעלי מכבי חיפה, יעקב שחר, לתמוך בו, באמצעות קבוצת מאיר - החברה שבבעלותו, בשותפות עם משפחת קז. זאת אינה ההשקעה הראשונה ובטח לא האחרונה של משפחת שחר.
האצן מחזיק בשיא אדיר של 19.96 שניות אותו קבע לפני מספר חודשים באליפות העולם שנערכה בארה"ב. ל"ביזספורט" נודע כי התמיכה בשלב הראשוני תהיה עד האולימפיאדה ותכלול מלגה בה יקבל שכר חודשי ורכב, שמגיעים לכעשרת אלפים שקל.
- 7.עודד 07/03/2023 20:22הגב לתגובה זוללא ספק, בן אדם מדהים משכמו ומעלה. הצביעו בעד פרס ישראל לאיש המדהים!!!
- 6.פשוט כל הכבוד ?? אני חושב שמהן הראוי שהספורט יקבל 07/03/2023 19:09הגב לתגובה זופשוט כל הכבוד ?? אני חושב שמהן הראוי שהספורט יקבל מימון משמעותי יותר על חשבון דברים אחרים
- 5.אלירז 07/03/2023 15:51הגב לתגובה זושחר אתה מלך עולם תודה רבה בישביל מה שאתה עושה לעם ישראל
- 4.דוד 07/03/2023 14:33הגב לתגובה זויעקב שחר איש אציל נפש שתומך בספורט במשך שנים . מאחל לו המשך בריאות איתנה והרבה ברכה בעסקים שיוכל לתמוך.
- 3.ראוי להדליק משוואה (ל"ת)בבוד 07/03/2023 14:16הגב לתגובה זו
- 2.דב בירן 07/03/2023 13:54הגב לתגובה זוכל הכבוד לקבוצת מאיר, עושים עבודת קודש ישר כח.
- אוהד 07/03/2023 14:31הגב לתגובה זואני רואה שיש לך פירוש רחב מאוד למילה קודש.
- 1.אתה בן אדם מדהיםם !!! 07/03/2023 13:28הגב לתגובה זואתה בן אדם מדהיםם !!!
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
.jpg)