מנכ"לית אנגלו-סכסון מסבירה למה היא הייתה רוכשת היום דירה להשקעה, ואומרת איפה נכון לעשות את זה - צפו בראיון

בראיון ל-BizportalTV מתייחסת עדינה חכם למצב שוק הנדל"ן למגורים, "הציבור הפסיק להאמין"
|
(86)
עדינה חכם, צילום: לילך צור
לאחרונה דווח כי משרד האוצר מתכנן להטיל מס של 25% על שכר דירה החל מהשקל הראשון ככלי להרגעת שוק הנדל"ן הדוהר. עדינה חכם, מנכ"לית אנגלו סכסון מסבירה ל-BizportalTV כיצד, אם בכלל, ישפיע המהלך על שוק השכירויות - ומסבירה אם כעת זמן טוב לרכישת דירה להשקעה - צפו בסרטון
צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(86):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 64.
    רק מיליון שקל בלוד (ל"ת)
    4 חדרים מרכז הארץ 14/04/2015 12:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 63.
    דירה עדיף תמיד
    Fox נדל״ן 14/04/2015 01:11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תמיד עדיף דירה נכסי דלר ניידי. גם אם יהיה מיסוי זה עדיין השקעה הכי בטוחה ולטווח הארוך תמיד ישתלם
    סגור
  • 62.
    חיפה
    דנה 12/04/2015 12:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חיפה זה מקום נהדר לקניית דירה להשקעה.
    סגור
  • 61.
    תמיד עדיפה דירה
    דנה 12/04/2015 12:17
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הבורסה זה מתכון לצרות. עדיף דירה גם אם שכר הדירה הוא 2000 שקל. זה בטוח יותר!
    סגור
  • 60.
    סתיו שפיר לכאורה מניחה שכל השוכרים הם ל״ו הצדיקים
    בן אהרון 10/04/2015 19:43
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הם אף פעם לא גורמים נזקים לדירה ותמיד משלמים את השכירות וההוצאות בזמן ואף פעם לא נעלמים בלי לשלם שכירות ולא משאירים חובות. רק הבעיה שחוץ מל״ו הצדיקים האלה, יש עוד אלפים שנעלמים ומשאירים חובות של שכירות והוצאות וגם נזקים לדירות, אז אולי שהממשלה באותה הזדמנות גם תתן הגנה למשכירים מפני הדיירים האלה? ואולי הממשלה תשלם את החובות של אלה שברחו בלי לשלם? כדי שיהיה קצת איזון. הרי אי אפשר רק לדפוק את בעלי הדירות כדי לספק דיור זול לכל מי שאין בטחונות ובסוף לא משלם ומשאיר חובות?
    סגור
  • 59.
    להביא אלפי זוגות צעירים ולבנות להם דירות בלוד טוב לכולם (ל"ת)
    לוד הפתרון למצוקה 10/04/2015 18:32
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 58.
    הדירות לעצמאי זה הפנסיה שלו - ממש ביזיון להטיל מס על מס (ל"ת)
    אליהו 10/04/2015 12:46
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 57.
    קנינו ברחוב מסדה בחיפה תשואה 9% לשנה משופצת (ל"ת)
    אליהו 10/04/2015 12:45
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 56.
    גם בעד להטיל מס שבח על דירה ראשונה
    ישראלים לא חכמים 10/04/2015 11:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך הישראלים נהפכו לעם מזוכיסט ששמח שמטילים מיסים עליהם עוד מס הזוי שיגרע מהאפשרויות לעבור דירה. כי האוצר יקח כסף זה יתקע פה את הדירות אף אדיוט לא יזוז מביתו וגם לא ישכור דירה אחרת עם הבלגן של האוצר. וכל זה כי הממשלה לא תיפקדה ועכשיו מתעללים באזרח. זה דומה לכיל שרק לפני הבחירות ביבי הראה מסמך שפוטאש התחייבה לא לפטר רימו את העם בשביל הקריירה של לפיד וביבי שתק. אותו דבר בנדלן אחר כך יבכו כשהכל יתקע ויפרסמו מכתב של ביבי שהוא מתנגד למיסים. חחחח עם הזוי חסר פה רק רעידת אדמה רק ככה המדינה תתחנך
    סגור
  • 55.
    עם ה"שאבאב" שיש שם . האם הם מתכננים לקחת את הכסף
    האוצר החמדן 10/04/2015 10:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ולתת לזקנים? כי הצעירים כבר קיבלו גן חינם ונקודות זיכוי מס ומה יתנו לקשישים? להעלות קצבה ל3500 שח זה יהיה הוגן אמנם פחות משכר דירה ופחות משכר מינימום אבל מה האוצר צריך כל כך הרבה כסף? העלו מס על הבורסה מטילים מס על שכר דירה וזה מספיק
    סגור
  • 54.
    תל אביב מהיקרות בעולם והמשכורות מהנמוכות בעולם. בתאבון. (ל"ת)
    יואב 10/04/2015 09:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 53.
    מה עם כחלון ותוכניתו לחיסול הבנקים והאזרח?
    באוצר יש הרפתקנים 10/04/2015 08:28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כחלון נבחר כדי להוזיל עמלה בבנק? אם הוא יוזיל עמלה ויחסוך שקל לחודש הוא יציל את משקי הבית? לבנקים יש תחליף בניהול ניירות ערך חברות פרטיות שבהם אין עמלת דמי ניהול ניירות ערך של מאות שקלים . כחלון רוצה להפריד את חברות האשראי מהבנקים וזה אומר שהם לא יתנו אשראי ברור שזה יפגע בבנקים ביחד עם פיצוץ בועת הנדלן וקריסת בעלי המשכנתא יחוסלו הבנקים. הציבור לא יקבל יותר אשראי מהבנקים וזה יפגע בו ולא יועיל לו. וישלם בסוף יותר על אשראי כחלון בלון נפוח
    סגור
  • 52.
    במקום להיטפל לבעלי הדירות שהם בעצם הצילו את הממשלה
    רעיון לאוצר 10/04/2015 08:21
    הגב לתגובה זו
    7 4
    מחוסר התיפקוד שלה בנושא הבניה. תבטלו את הפנסיה לאנשי הקבע בגיל 40 הם פורשים עם פנסיה שמנה כל נגדי המשמעת ופקידות בקריה שאף אחד בחוץ לא היה מעסיק אותם בתור פקידה. וצהל דאג להם לפרנסה קבועה עד גיל 40. תבטלו להם את הפנסיה השמנה. כי צהל גם מסדר להם עבודות במשרדים ממשלתיים ותפקידים רק כי הם גירבצו בקריה. למה שיצאו בגיל 40 לפנסיה? לתת להם פיצויים ושיחפשו עבודה כמו כל ישראלי מצוי שמפוטר בגיל 45 או 50 ואין לו סיכוי בכלל למצוא עבודה לשחוט את הפרה הקדושה של הפרזיטים אנשי הקבע. בעלי תפקידים חשובים מאוד שישארו בקבע .
    סגור
  • כל כך נכון (ל"ת)
    אבי 12/04/2015 00:47
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 51.
    רעיון רע - המס יגולגל לשוכרי הדירות.. (ל"ת)
    צדיק 10/04/2015 05:29
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 50.
    להפך הקרקעות זה משאב טבע ושייכות לציבור . לחלק אותם
    בלי מיסים על נדלן 09/04/2015 22:32
    הגב לתגובה זו
    7 2
    לציבור. כמו שביבי בזמנו אמר על בנק לאומי כשלא מצא לו קונה הוא אמר שכל אזרח יקבל מניה חחחחח. מאז אני מחכה . אבל נראה שאת המניות לקחה גליה מאור . איפה שלי יחימוביץ כשצריך אותה? שתלך לבגץ לשחרר קרקעות זה משאב של "כולנו" ממש כמו הגז והאשלג.
    סגור
  • טען עוד
  • 49.
    במיוחד הקטע על אלה שניהלו לה את קרנות הפנסיה ונהגו
    כמה שטויות היא אומרת 09/04/2015 22:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בפזיזות . כאילו היה מה לעשות כשהיה משבר בכל העולם. המניות התרסקו. וקופות הגמל וקרנות הפנסיה גם. מי שאשם זה ועדת בכר שמכרה לוקשים לציבור שהכסף במניות יתן להם תשואה. מספיק לראות מה קורה עכשיו במניות לעומת אג"ח אבל הממשלה העדיפה שנשקיע במניות. עכשיו נטפלים לחכמים שראו את הנולד והצילו את כספם וקנו דירות. הם לא אשמים שיש בועת נדלן הממשלה אשמה שלא בנתה מספיק. כרגיל הממשלה עושה שגיאות והאזרחים משלמים. ושוב ממשיכים להעניש את הציבור כי קנה דירות . לא צריך מיסים על הנדלן צריך להוריד מס על הבורסה. ואם רוצים להעלות מס על הנדלן שיורידו מהבורסה. לאן ילך כל הכסף שהאוצר רוצה? מיסים תמלוגים קרקעות וכו. חוץ מזה הקרקע היא של הציבור כמו הגז והאשלג שהמדינה תחלק לאזרחים את הקרקע בחינם.
    סגור
  • 48.
    סתיו שפיר ההזויה והאוצר + שר אוצר פופוליסט
    מתכון לאסון 09/04/2015 22:24
    הגב לתגובה זו
    3 3
    יהיה מתכון לאסון. גם ככה כשהריבת תעלה הכל יקרוס זה להוסיף שמן למדורה. אחכ גם בנקים יקרסו שלא יהיה ספק בזה דירות ימכרו בחצי מחיר אם בכלל יהיו קונים. והשלב הבא כל אלה שרצו שיהיו מיסים על הנדלן לא יוכלו לקנות כי כל הכסף שבבנק יתאדה כמו הדירות. אם כבר מפולת אז להרוס הכל. צריך רק כדור שלג קטן בדמות סתיו שפיר והאוצר.
    סגור
  • 47.
    החוק שיזמה סתיו שפיר במידה מסוימת לדעתי הלאמה של הדירות
    בן אהרון 09/04/2015 21:05
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כי לדעתי, ההצעה לא מאוזנת ולא דואגת לזכויות בעלי הדירות כמו שהיא דואגת לשוכרים. לכן לדעתי יש כאן מידה מסויימת של הלאמה של דירות המשקיעים.
    סגור
  • 46.
    לא לגעת באשקלון רק חיפה חיפה (ל"ת)
    דירות להשקעה 09/04/2015 20:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • Avner2701@gmail.com
    כרישי נדלן בישראל 09/04/2015 22:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    דירות להשקעה עם תשואה של שנתיים שוכרים נקים עם bdi תקין כרישי נדלן בישראל רשת תיווך מחיפה הפונה רק למשקיעים ומנהלת להם את הנכס אבנר רביבו נייד 0545557345
    סגור
  • 45.
    דירות מעולות להשקעה יש ברחוב מסדה בחיפה
    יוסי 09/04/2015 20:44
    הגב לתגובה זו
    2 4
    9% רווח שנתי
    סגור
  • 44.
    טעות ענקית להטיל מס - זה יקפיא השוק ויביא לפשיטת רגל
    אמיר 09/04/2015 20:41
    הגב לתגובה זו
    3 3
    בנוסף לקריסת הבנקים.
    סגור
  • 43.
    השקעה בדירות זו לא מציאה גדולה. 3% תשואה ברוטו זה הפסד!
    בן אהרון 09/04/2015 20:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רק הבעיה שהציבור הגדול איננו ציבור של כלכלנים ונופל בפח ומשקיע בדירות: רק שוכחים שיש לדירות בלאי גדול, יש דירות שעומדות זמן רב ריקות כי לא מוצאים שוכרים. יש שוכרים רבים ללא ביטחונות שאף בנק לא היה מלווה להם שקל, ובעל הדירה האומלל נאלץ להשכיר להם ללא ביטחונות. ואם עושים חשבון נכון עד הסוף, להשכיר דירה בתשואה של 3% זה בעצם להפסיד כסף. הרי הריבית על הכסף בבנק עולה יותר מ- 3%, אם רוצים לפקח על שכר הדירה, שיפקחו גם הריביות של המשכנתאות. לא יתכן שיתנו הגנה גורפת לבנקים על חשבון הלווים.
    סגור
  • הריבית נמוכה אבל הרווח העיקרי היה רווח ההון
    נחום תקום 10/04/2015 11:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ז"א עליית מחיר הנכס. אם באמת תעצר מגמת העליה כפי שצופים ואפילו אם לא תהיה ירידה - לא יהיה משתלם להשקיע בדירות להשכרה.
    סגור
  • 42.
    במקום לבנות ולפתור את הבעיה, עוד ועוד מיסים!!!
    בן אהרון 09/04/2015 20:08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    המיסים זה עיוות שמשתק את השוק ולא יוסיף את הדירות החסרות.
    סגור
  • 41.
    מקלט מס שעומד להיסגר
    שמיל 09/04/2015 19:37
    הגב לתגובה זו
    5 1
    על ידי רשות המיסים והאוצר.הגיע הזמן.
    סגור
  • 40.
    מי שהולך לקנות היום דירה הוא מתאבד שיעי
    רוני 09/04/2015 18:51
    הגב לתגובה זו
    15 1
    זה בדיוק כמו לקנות מניה אחרי שעלתה 500%. התיקון יגיע זו לא שאלה של אם אלא שאלה של מתי.
    סגור
  • 39.
    היוםבדירה 60אחוז מס יפסיקו לקנות לקנות פרת המיסים תעצר (ל"ת)
    נערי האוצר עצלים 09/04/2015 18:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 38.
    אין לי שום כוונה לקנות דירה לא במרכז ולא בפריפריה
    למנכלית שלום 09/04/2015 17:33
    הגב לתגובה זו
    3 3
    רק חסר שתפרסמי תמונות של הדירות שאת רוצה להיפטר מהם. אין לי כוונה להיות מסחטת כספים לשים את הכסף שעליו שולם מס כחוק פרי עבודה ולקנות דירה לפרנס את בעל הקרקע והקבלן עורך דין מס רכישה מס שבח ואחכ גם לשלם מס על הכנסות משכר דירה כשברקע הקומוניסטית סתיו שפיר מאיימת להתערב ברכוש הפרטי שלי ולסדר לה ולחבריה חסרי הדירה דיור על חשבוני ועוד בזול. לתת לשוכר לקבוע לי תנאים בכמה להשכיר ולכמה זמן רק כי היא צריכה להצדיק את המשכורת שהיא מקבלת בתור כלומניקית. רק שלי לא ברור איך אחת שאין לה כלום למדה בלונדון מי שילם על הלימודים שלה איפה היא גרה שם כמה זה עלה וכמה פעמים היא ביקרה בארץ. כאשר יש פה ישראלים שהסתפקו בלימודים באוניברסיטה ישראלית . ברור שהיא לא תפרנית שצריך לסדר לה שכר דירה זול על חשבון בעלי הדירות. למה לקנות דירות כשכולם יודעים שאוטוטו הריבית עולה בארה"ב. ואז כל אם המושבות בפתח תקווה עם שני רכבים (כי אין שם תחבורה) יוציאו את הנדלן למכירה לפני שהבנק יקח להם וימכור בחצי מחיר. אם אקנה דירה אקנה בחו"ל ולא פה .וסביר להניח שרבים ימכרו את דירתם ויקנו בחו"ל במקום להשקיע בקופות גמל כושלות
    סגור
  • התערבות בשוק חופשי ובזכות הקניין
    מסכימה עם המגיב 10/04/2015 13:08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כל אחד רשאי להשכיר במחיר שנרטה לו . לא יקצו לא יאכלו לא ירצו לא ישכרו.המחיר נקבע בנקודת שיווי משקל. חוק בסיבי בכלכת שוק.
    סגור
  • 37.
    לעדינה מהעדין הייתי מציע לך לצאת מהפוזיציה כי בקרוב...
    עדין 09/04/2015 16:25
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אני משוחח אם משרדי תיווך הם לא מוכרים דירות יותר מ-3 חודשים והפרסומים הם עבור "הכבשים" שבחבורה מה שקוראים הפראיירים התורנים .אז אותם מרואיינים שהזמינו את הפרסומים בשכר שיחפשו דגים חדשים בים כי הפראיירים נגמרו לגל הנוכחי כדי לשנות לעדינה את המחשבה על רכישת נדל"ן כיום זאת ההשקעה המסוכנת ביותר למשקיעים כמו אופציות מעוף .האוצר הולך לשנות את חוק הבנקאות כך שבנקים לא יוכלו לתת אשראי ולא לעסוק בכרטיסי אשראי מה שיפחית את הכנסתם ויצמצם את האפשרות שלהם להלוואות בשוק המשכנתאות והחמצן שגרם לנדל"ן לעוף לשמים יגמר.
    סגור
  • 36.
    בעלת עניין
    חלוץ 09/04/2015 16:09
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מחירי הדירות התחילו לרדת והמנכלית משמעת מאוד מהוססת.
    סגור
  • 35.
    בשביל מה המדינה רוצה כל כך הרבה מיסים?
    מיסים הורסים 09/04/2015 15:38
    הגב לתגובה זו
    6 3
    איפה הרווחים שהובטחו לעם מהגז? איפה קרן השפע שאמרו לנו שתהיה מרווחי הגז? שידאגו קודם שהגז לא יתקע.
    סגור
  • 34.
    לא כזה משתלם להשכיר דירות . זה לא רווח נקי
    השכרת דירות 09/04/2015 15:34
    הגב לתגובה זו
    4 2
    יש הרבה צרות בבניינים ישנים פיצוצי צינורות שוכרים שהורסים ולא מדלמים. תיקונים , תחזוקה, ועוד . גם יש מס שבח לדירה שניה הרבה בלבול מוח. דירות שעומדות ריקות ולא מושכרות לא חסר צרות שם. ואיזה זוג צעיר רוצה לקנות דירה ישנה במרכז בת ים לוד רמלה ופתח תקווה ? האוכלוסיות שם מזדקנות וחלשות
    סגור
  • 33.
    מס
    אזרח מוטרד 09/04/2015 15:21
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מעולם לא היה אי-צדק משווע כמו אי הטלת מס על בעלי דירות להשכרה. זו שערורייה שמגלה יותר מכל את סוגיית הון-שלטון. יש להטיל מס על בעלי יותר מדירה אחת, בגובה חמישים אחוז ולא פחות. זה השכר הנגבה ממרצים למשל בהרצאות חוץ. שלא ידאגו כאילו לגובה השכירות. היצע וביקוש יאזנו זאת. שיעשו צדק ויקחו מהעשירים בעלי הדירות. אלה שאין להם דירה כלל, יש להפחית מסים ועלויות בדירות ממוצעות. ניתן לחשב הכל בצורה מדויקת. אך חובה מיידית שבעלי הדירות "להשקעה" העשירים ישלמו לעזאזל מס. הצדק חייב להיות וכאן הפשע הגדול.
    סגור
  • יש מס על דירות אם אתה לא יודע אז תקנה ותראה (ל"ת)
    בוקר טוב אזרח מוטרד 09/04/2015 17:43
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • למה אתה חושב שאין מס על דירות?
    אזרח קנאי? 09/04/2015 17:42
    הגב לתגובה זו
    6 5
    על מס שבח שמעת? מס רכישה . ועוד מליון הוצאות שיש לבעלי דירה. מה זה מס של 50%? אולי תקח להם את הדירות כי הם הגרילו במפעל הפיס דירה? בגלל הפופוליזים אין פה גז. לא מכרו את כיל כי זה "שלנו" ועכשיו נטפלים לבעלי הדירות. שבלאו הכי רכושם ירד פלאים עם עליית הריבית. לתת מכת מוות לבעלי הדירות זה מוות לכלכלה פה . כשבועת הנדלן תתנפץ אז כולם ישלמו . כולל אלה ששמים כסף בבנק וחוסכים לדירה . השלב הבא ילאימו לך את החסכונות כי אין כסף למדינה. תעשו משבר נדלן . ואז נראה את כל הגיבורים מכים על חטא. פוסטמות
    סגור
  • 32.
    מחירי הדירות הולכים ליפול...
    הכול בראש 09/04/2015 15:19
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כול מה שעולה יורד בסוף...והיום של מחירי הדירות לא רחוק
    סגור
  • 31.
    לחייב דיווח מס שנתי לכל בעלי דירות להשקעה (ל"ת)
    צדק לכל 09/04/2015 14:33
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • מה קרה? צריך לתלות בעלי דירות על עמוד?
    למה רק לבעלי דירות? 09/04/2015 17:45
    הגב לתגובה זו
    3 6
    מה יעזור לך שהמדינה תקבל עוד מיסים? מצבך השתפר מאז לפיד הכריז מלחמה בהון השחור? ותפס 2 חקלאים עם דגים ועגבניות? הכסף לא יגיע אליך בלאו הכי אלא לשליט ביבי. למתנחלים לחרדים. עוד לא קלטת?
    סגור
  • 30.
    בהעדר תחבורה מהפריפריה, לדעתי לרכוש רק במרכז (ל"ת)
    בפריפריה עודף דירות 09/04/2015 14:10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 29.
    כשכל טמבל צועק על עליית מחיר זה בדיוק הזמן למכור כי
    אחד העם 09/04/2015 14:06
    הגב לתגובה זו
    5 2
    הירידה הגדולה מגיעה בדיוק כמו בבורסה
    סגור
  • 28.
    מנכל שופרסל: תקנו אוכל עכשיו...... (ל"ת)
    אריק 09/04/2015 13:28
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 27.
    ניתוח מדוייק
    אבי 09/04/2015 13:22
    הגב לתגובה זו
    0 5
    עדינה את דיברת לעניין ופגעת בול בניתוח שלך תודה
    סגור
  • 26.
    רחוב בר רב האי דוד המקום החם הבא (ל"ת)
    קרית שפרינצק חיפה 09/04/2015 13:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 25.
    דירות רק לעשירים 70% מהציבור לא במגרש (ל"ת)
    החייט 09/04/2015 13:12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 24.
    שתקנה ותעזוב אותנו בשקט
    שי 09/04/2015 12:25
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אנחנו ניקנה בעיתוי המתאים לנו וזה לא הזמן
    סגור
  • 23.
    "ממש מרגש" - כך מדברים אינטרסנטים
    007 09/04/2015 12:14
    הגב לתגובה זו
    10 0
    היא כבר מזמן ביצעה את הרכישות הממתינות לפריירים
    סגור
  • 22.
    רק אם ישווקו קרקעות ויביאו סינים המחירים ירדו (ל"ת)
    שלמה 09/04/2015 12:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 21.
    אפליית מס ברורה לטובת השקעה בנדל"ן שחייבת להיפסק
    אמיר 09/04/2015 11:20
    הגב לתגובה זו
    16 4
    חייבים להעלות את המס על הכנסה משכר דירה כמו בבורסה וליצור שיוויון מיסויי בין כל אפיקי ההשקעה,להוריד על הדרך את מחירי הדירות.הכנסה משכר דירה של 3 דירות ומעלה חייבת להיות ממוסה כעסק הגיע הזמן להפסיק לסבסד את העשירים בעלי הדירות.מס על ההכנסה הכי בטוחה שיש הוא צו השעה.ושבעלי הדירות לא יבלבלו את המוח הם כבר עכשיו ממקסמים את השכירות.
    סגור
  • להשוות את המס
    roch 09/04/2015 14:35
    הגב לתגובה זו
    13 3
    אם אתה באמת רוצה להשוות את המסים על נדלן לזה על הבורסה, יש להוסיף מס רכישה של 6% על כל קניה בבורסה ולשלם מס רווחי הון של 25% על פחת רעיוני על מניות בבורסה אפילו אם הפחת לא נדרש כהוצאה ולא להתיר קיזוזי הפסדים בבורסה אלא אם זה כנגד רווח לאותו מניה. גם יש להוסיף 18% מע"מ על כל הנפקה בבורסה ולמצוא דרך למסות מניות בהיטל השבחה.
    סגור
  • יפה (ל"ת)
    בן אהרון 09/04/2015 20:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 20.
    אני ממזמן הפסקתי להאמין לאנשים שמדברים מפוזיציה (ל"ת)
    ד"ר כהן 09/04/2015 11:05
    הגב לתגובה זו
    18 1
    סגור
  • 19.
    דברים כדורבנות.
    יהודה ברוך 09/04/2015 10:56
    הגב לתגובה זו
    2 5
    והלוואי שיהיה מישהו שם בממשלה שיקח החלטות והפעם ברצינות.
    סגור
  • 18.
    שואלים את החתול איפוא לשים את השמנת (ל"ת)
    אלי 09/04/2015 10:49
    הגב לתגובה זו
    15 0
    סגור
  • 17.
    הכל נכון - זה מה שקרה בשנים האחרונות עם כל הניסיונות
    דני 09/04/2015 10:39
    הגב לתגובה זו
    5 4
    הלא מוצלחים של הממשלות לעשות פתרונות קסם וקיצורי דרך רק בנייה מסיבית שתגדיל את ההיצע תוריד את כל מחירי הנדל"ן גם של שכירויות. למה לא אומרים המגיבים כאן שהממלשה אינטרסנטית לגבות יותר מסים כי זה מגיע לקופה שלה, במקום למצוא פתרון אמיתי לבעיה ?
    סגור
  • 16.
    מצחיקולית
    אלעד 09/04/2015 10:38
    הגב לתגובה זו
    15 1
    שתלמד טוב יותר לשקר. או להאמין לשקרים ש ל ה לעצמה
    סגור
  • 15.
    מרוויחה מיליונים בשנה. באמת אכפת לה עם תפסיד
    מישל 09/04/2015 10:17
    הגב לתגובה זו
    16 1
    וגם אישה רוצה רק לקנות ולקנות.
    סגור
  • מה הקשר? (ל"ת)
    טל 09/04/2015 10:56
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 14.
    עם החוק האדיוטי שלה . היא דואגת רק לעצמה . אחרי שסידרה
    סתיו שפיר 09/04/2015 10:16
    הגב לתגובה זו
    7 3
    לעצמה הכנסה מהסרטים. עוד חוק שדינו לפח האשפה ומיותר לגמרי
    סגור
  • 13.
    היא אומרת שמיסוי לא ישנה ואף אחד לא ימכור את הדירה
    שימו לב 09/04/2015 10:14
    הגב לתגובה זו
    8 3
    כי יש מס גם בבורסה. אז מי ירויח אם לא הממשלה? בטענה שזה לטובת הציבור לאט לאט מטילים עוד מיסים. זבל של מדינה
    סגור
  • לא עושים רעש לפני שזורקים רשת.
    אמפסיז 12/04/2015 11:59
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תלמד לדוג.
    סגור
  • 12.
    בוודאות יגולגל על השוכר ויעלה את השכר דירה
    מס על שכר דירה 09/04/2015 10:13
    הגב לתגובה זו
    4 9
    בחו"ל שכר דירה ל 3 חדרים הוא 1400 דולר . בטורנטו ל2 חדרים המחיר 1500 דולר. גם פה לא ירד השכר דירה אלא יעלה רק שהמדינה תנצל הזדמנות להעשיר את קופתה . לציבור זה לא ישנה. הציבור לא ירויח מזה.
    סגור
  • מה המשכורות בטורונטו?
    ערן 12/04/2015 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יחסית אליהן מחירי השכירות? אם מתרגמים את עלות השכירות לשקלים אז גם את המשכורת הממוצעת
    סגור
  • 11.
    על כל דירה המדינה מקבלת עוד דירה .....
    בועז 09/04/2015 10:12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יש לנו 120 חברי כנסת שדואגים לאזרחים מאוד .....
    סגור
  • 10.
    הידד לכחלון הרפורמטור
    אלי פ 09/04/2015 10:04
    הגב לתגובה זו
    8 3
    התוכנית להרגעת שוק הנדלן בתוכנית משולבת : 1. הקפאת שכר דירה RENT CONTROL מקובל בהרבה מדינות דמוקרטיות 2. ביטול פטור ממס על השכרת דירה. מס כמקובל בשוק ההון 3. הכרזה על החזר שכר דירה חודש בשנה לשוכר דירה יאפשר בקלות לאתר את כל המשכירים ...מאגר אשר יאפשר לאתר משלמי מס
    סגור
  • בטח לפני שנתיים כתבת ״הידד לפיד״ (ל"ת)
    רותי 09/04/2015 10:57
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 9.
    אבל גם לא יקנה דירות ולא קונה דירות אל תשקרי (ל"ת)
    ציבור הפסיק להאמין 09/04/2015 10:03
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • תבדוק בנתוני מס שבח לפני שמגיב שטויות (ל"ת)
    שלמה 09/04/2015 10:57
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 8.
    רוצים שבעלי הדירות ימכרו וישקיעו את הכסף בבורסה.?
    בלון ניסוי 09/04/2015 10:02
    הגב לתגובה זו
    9 1
    במה הם ישקיעו באג"ח המנופח? במניות הכושלות? ועדת בכר הבריחה את הכספים מקופות הגמל לנדלן בנוסף לריבית הנמוכה זאת התוצאה. גם בלי התערבות הנדלן ירד כשהריבית תעלה. במקום להעלות עוד מיסים על הדירות כמו מס שבח תורידו מס על הבורסה. לאן הולך כל הכסף מהמיסים האלה למיטה המעופפת של ביבי? לחרדים? להתנחלויות? אם אכן יוטלו עוד מיסים על נדלן. טוב יעשו בעלי הדירות שימכרו וישקיעו במדינה אחרת וישלמו את המס שם. ויש דרכים גם לא לשלם מס על דירות. ז
    סגור
  • עזבתי וכעת חוזרת ללוד (ל"ת)
    ילידת לוד 09/04/2015 13:03
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 7.
    נו באמת...מנכלית משרד תיווך...היא רוצה שיקנו זה האינטרס
    א 09/04/2015 09:55
    הגב לתגובה זו
    14 1
    שלה , מה אתם בכלל הולכים לשאול אותה ? דירה להשקעה? לפני שהולכים להעלות מס שבח, מס קנייה ומס שכירות ? לא תודה.
    סגור
  • ומי מכיר את הנתונים יותר טוב?
    שלומי 09/04/2015 10:58
    הגב לתגובה זו
    1 6
    75% מהדירות שנמכרות הן יד שנייה ו 25% יד ראשונה. לא משנה מה היא תגיד, אנשים ימשיכו לקנות דירות זה בטבע של הישראלים
    סגור
  • 6.
    לוד במרכז הארץ לעומת הקריות והדרום (ל"ת)
    המחירים יעלו בלוד 09/04/2015 09:55
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • תצמצם את הפער מול הערים השכנות (ל"ת)
    לוד זולה במאות אלפים 09/04/2015 13:20
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 5.
    מה ציפיתם שתגיד . העיקר שיקנו וישכרו דירות כי זה הרווח
    מנכלית משרד תיווך 09/04/2015 09:46
    הגב לתגובה זו
    18 1
    שלהם.
    סגור
  • 4.
    לא חכם מה שהיא אומרת ממש אינטירסנטים.
    עדינה חכם 09/04/2015 09:45
    הגב לתגובה זו
    17 1
    שתקנה היא דירות בפריפריה .שם הקריסה מובטחת. מיסים על נדלן יהרגו את השוק. מס רכישה , עורך דין, מס על שכר דירה מס שבח. ועוד הקפאת שכר דירה . תקראו לזה הלאמת דירות. הציבור יתקומם ויברח מפה.
    סגור
  • 3.
    ברגע שימסו את שכר הדירה את תתחילי לעשות ספונג'ה (ל"ת)
    תיגמר לך הפרנסה!!! 09/04/2015 09:43
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • ברגע שימסו את השכר דירה - הציבור יתחיל לשלם יותר :-( (ל"ת)
    שלומי 09/04/2015 10:59
    הגב לתגובה זו
    6 9
    סגור
  • 2.
    אצלה מס זה לא בעיה. בעל דירה שמשכיר את דירתו
    מס על שכר דירה 09/04/2015 09:43
    הגב לתגובה זו
    5 5
    ב 3800 ש"ח יסכים בשמחה וששון להפסיד מיד 950 שח. בניגוד למס על הבורסה שאין בו ברירה. בשכר דירה אפשר להטיל את המס על השוכר. השוכרים ועוד איך יאלצו לשלם את המס. אם הוא יהיה. המס על הדירות בצירוף העלאת ריבית יגרום לקריסת השוק וכל הממונפים במליוני שקלים יפלו.
    סגור
  • אתה עוד לא מעכל את המצב החדש.
    אמפסיז 12/04/2015 12:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תעמוד ליד הגבינה שלך ואל תזוז.
    סגור
  • 1.
    היא תמליץ למכור? היא מתפרסמת ממכירות נדלן.
    נו באמת 09/04/2015 09:38
    הגב לתגובה זו
    23 0
    זה כמו בעל איטליז שממליץ לקנות בשר . הוא לא ימליץ לעבור לתזונה צמחונת.
    סגור
  • המשקיעים לא הצליחו להכפיל את שכר הדירה והתשואה נפגעה
    האמת היא ש 09/04/2015 11:51
    הגב לתגובה זו
    11 0
    התשואה במרכז ירדה מ 5% ל 3% ובבאר שבע ירדה מ 10% ל 5% מה שמראה לנו שלמרות הנסיונות המשכירים פשוט לא הצליחו לייקר את שכר הדירה מעבר למצב הנוכחי. אם יעלו בכל זאת מייד חלק מהשוכרים יחזור להורים וחלק מהמשכירים יתקעו עם נכס ריק ויורידו מחיר בחזרה. ובכל מקרה תאורטית אם היו מצליחים לייקר שכר דירה באלף שקל, מייד היה נוצר מיתון קשה במשק. קודם כל במסעדות ובתי קפה ואחר כל בכל הענפים.
    סגור
  • גם ככה יש מיסוי כבד לבעלי דירה שניה ביטלו את הפטור
    המיסוי על דירות 09/04/2015 15:21
    הגב לתגובה זו
    3 4
    ממס שבח. עוד מס על על שכר דירה יהפוך את ההשקעה בדירה לעסקה חלמאית. מי שיוכל יעלים מס . או שיגישו דוחות ויקזזו מהפסדים . גם ככה יש קיזוז מס שבח מהפסדים בשוק ההון יצטרכו גם להכיר בהוצאות כמו תיקונים , צבע, פיצוצים בצינורות בטוח דירה וכו. זה רק יסרבל את האחזקה בדירות וימרר לאנשים את החיים עם דוחות ומס הכנסה. גם יברחו משוק הדירות לחו"ל כבר עכשיו ידוע לי על אנשים שמכרו דירות וקנו בברלין . המדינה עוד תבכה שכולם יבואו לקנות פה . יש עוד השלכות על מבוגרים שמתפרנסים משכד במקום פנסיה זה יפגע בהכנסתם הפנויה באפשרות שלם לממן סיעוד והם יגיעו למוסדות מדינה על חשבון המדינה. יש גבול לחזירות. המדינה העלתה מס 5% על הבורסה וכולם התבכיינו שהשוק מת ואכן השוק מת. יש גבול למיסים ולסחטנות. כמו שנאמר ,כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ. זה יקרה בחו"ל. כדאי להשקיע במדינות אחרות ולהרויח בדולרים.
    סגור
  • ביטול פטור ממס שבח חל רק מ2014 קדימה, אם לא תתמהמה
    אמפסיז 12/04/2015 12:08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יש סיכוי שלא תפסיד הרבה. מס הוגן(לפחות25%) יאפשר אכיפה איכותית, לא שווה להתעסק עם רשות המס כשהיא רואה הזדמנות למקסם הון. המס דהיום דרדלה ולא מאפשר לרשות המס להשקיע משאבים באכיפה.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות