שינוי בשורות רודולף וובר מונה ליושב ראש מועצת המנהלים של חברת נטפים

וובר הוא מנהל בעל מוניטין עולמי אשר מביא עימו 30 שנות ניסיון תעשייתי. יגאל אייזנברג, נשיא ומנכ"ל נטפים: ”ניסיונו התעשייתי ורשת הקשרים הגלובלית שלו מהווים הזדמנות נהדרת לנטפים"
רקפת גלילי |

נטפים בע"מ הודיעה היום (ב') על מינויו של רודולף וובר ליו"ר מועצת המנהלים. וובר יחליף את ישראל מקוב, שפרש מתפקידו כיו"ר כאשר החברה נרכשה על ידי קרן פרמירה בדצמבר שעבר, ואת דוני טולדנו, ששימש יו"ר ממונה זמני.

וובר, יליד ציריך, הוא מנהל בעל מוניטין עולמי אשר מביא עימו 30 שנות ניסיון תעשייתי. בעבר שימש וובר במשך קרוב ל-15 שנה בתור מנכ"ל בחברות הבאות: Hoval-Group, Sauter AG ו-Kaba AG, כולן קבוצות תעשייתיות שמרכזן בשוויץ, המנהלות פעילות עסקית בקנה מידה בינלאומי רחב. בגיל 61, הוא מחזיק בייפוי כוח של חבר במועצת המנהלים המפקחת של החברות Elma AG, Enics AG ו-Vitrashop AG.

יגאל אייזנברג, נשיא ומנכ"ל נטפים, אמר: הצטרפותו של רודולף וובר כיו"ר החדש של מועצת המנהלים שלנו היא זכות עבורנו. אני אישית חושב כי ניסיונו התעשייתי ורשת הקשרים הגלובלית שלו מהווים הזדמנות נהדרת לנטפים."

בהתייחסותו למינוי, אמר ד"ר יורג רוקנהאוזר, חבר במועצת המנהלים וראש השלוחה הגרמנית של פרמירה: "אנו שמחים לקבל את פניו של רודולף וובר. הוא מציע את הידע המעמיק שלו על האופן שעסקים עולמיים צומחים ומביא איתו קשרים מכל רחבי העולם, שיהוו נכס יקר ערך לנטפים, בהנעת תכניות ההתרחבות הבינלאומית שלה".

רודולף וובר הוסיף: "אני גאה להיות חלק מנטפים. אני מצפה לעבודה עם צוות ההנהלה, במטרה לאתר הזדמנויות צמיחה בנות קיימא ולהמשיך לחזק את מעמדה של נטפים בשוק, כשחקנית מרכזית בשוק העולמי."

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה

ישראל כץ מגיב לנתניהו בנושא 'אובר' ונוקב בפיצוי האדיר שיקבלו נהגי המוניות

גיא ארז |
נושאים בכתבה ישראל כץ
יום לאחר הוויכוח בין ישראל כץ לבנימין נתניהו בנושא אישור השימוש באפליקציית 'אובר', שר התחבורה נאם היום (ב') בוועדת הכלכלה והתייחס לנושא: "מי שרוצה להכניס את 'אובר' שיכין 8-9 מיליארד שקל לפצות את נהגי המוניות".   שר התחבורה ישראל כץ הגיע הבוקר לדיון ברפורמה בענף הרכב. יו"ר הוועדה, ח"כ איתן כבל, הזכיר לשר שהוועדה הייתה אמורה לעסוק בנושא אובר ובסוף תצטרך לדון גם בכך.   השר כץ התייחס לכך ולעימות שהתפתח אתמול בישיבת הממשלה בנושא ואמר: "אני לא יודע מאיפה המיתולוגיה על כוחם של נהגי המוניות, זה לא ציבור חזק. זה לא יבואני הרכב. זה ציבור עובד שמתמודד עם מציאות והתפקיד שלי זה לאפשר להם התמודדות בתנאים שווים. מי שמשלם עבור רישיון מונית לא יכול שמישהו יבוא עם הרכב הפרטי ויתמודד מולו. אם המדינה רוצה להכניס את זה שתחליט ותכין 8-9 מיליארד שקל לפצות את נהגי המוניות. אני לא מושפע מלחצים". אתמול בעימות בין ראש הממשלה לשר התחבורה, עקץ האחרון את נתניהו באומרו "אני לא דואג לבעלי הון מחו"ל " - כשרבים קישרו משפט זה ליחסי נתניהו-שלדון אדלסון. אפליקציית 'אובר' אמנם פועלת בישראל מזה תקופה - אך במתכונת של הזמנת מוניות רגילה (בפועל, כמו 'גט-טקסי'). הרעיון החדשני באפליקצייה, שפועלת בערים רבות בעולם, הוא 'שידוך' נהגים פרטיים עם נוסעים המגיעים לאותו יעד - באופן שיחסוך כסף לנוסע, ויוריד את העלויות למסיע. הציבור ככלל אמנם ירוויח מנסיעות זולות יותר, אך הראשונים להפגע מהפעלת שירות זה יהיו כמובן נהיג המוניות בישראל - ועל כך פרץ הוויכוח עם נתניהו. עם זאת, חשוב לציין כי בישראל - בשל המצב הבטחוני, אפשור השימוש בשירות זה אינו מובן מאליו, בשל חשש לחטיפות על רקע בטחוני.