שינוי בשורות רודולף וובר מונה ליושב ראש מועצת המנהלים של חברת נטפים

וובר הוא מנהל בעל מוניטין עולמי אשר מביא עימו 30 שנות ניסיון תעשייתי. יגאל אייזנברג, נשיא ומנכ"ל נטפים: ”ניסיונו התעשייתי ורשת הקשרים הגלובלית שלו מהווים הזדמנות נהדרת לנטפים"
רקפת גלילי |

נטפים בע"מ הודיעה היום (ב') על מינויו של רודולף וובר ליו"ר מועצת המנהלים. וובר יחליף את ישראל מקוב, שפרש מתפקידו כיו"ר כאשר החברה נרכשה על ידי קרן פרמירה בדצמבר שעבר, ואת דוני טולדנו, ששימש יו"ר ממונה זמני.

וובר, יליד ציריך, הוא מנהל בעל מוניטין עולמי אשר מביא עימו 30 שנות ניסיון תעשייתי. בעבר שימש וובר במשך קרוב ל-15 שנה בתור מנכ"ל בחברות הבאות: Hoval-Group, Sauter AG ו-Kaba AG, כולן קבוצות תעשייתיות שמרכזן בשוויץ, המנהלות פעילות עסקית בקנה מידה בינלאומי רחב. בגיל 61, הוא מחזיק בייפוי כוח של חבר במועצת המנהלים המפקחת של החברות Elma AG, Enics AG ו-Vitrashop AG.

יגאל אייזנברג, נשיא ומנכ"ל נטפים, אמר: הצטרפותו של רודולף וובר כיו"ר החדש של מועצת המנהלים שלנו היא זכות עבורנו. אני אישית חושב כי ניסיונו התעשייתי ורשת הקשרים הגלובלית שלו מהווים הזדמנות נהדרת לנטפים."

בהתייחסותו למינוי, אמר ד"ר יורג רוקנהאוזר, חבר במועצת המנהלים וראש השלוחה הגרמנית של פרמירה: "אנו שמחים לקבל את פניו של רודולף וובר. הוא מציע את הידע המעמיק שלו על האופן שעסקים עולמיים צומחים ומביא איתו קשרים מכל רחבי העולם, שיהוו נכס יקר ערך לנטפים, בהנעת תכניות ההתרחבות הבינלאומית שלה".

רודולף וובר הוסיף: "אני גאה להיות חלק מנטפים. אני מצפה לעבודה עם צוות ההנהלה, במטרה לאתר הזדמנויות צמיחה בנות קיימא ולהמשיך לחזק את מעמדה של נטפים בשוק, כשחקנית מרכזית בשוק העולמי."

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה

לא להאמין: אדם חנה במשך 6 שעות - וחוייב 22 אלף שקל

אדם ומשפחתו החנו את מכוניתם בדיל של 29 שקל ל-12 שעות, אבל כשחזרו גילו לתדהמתם חשבון הזוי
לירן סהר |
נושאים בכתבה חניון
אם חשבתם שהחניה בתל אביב יקרה, אתם תשפשפו את העיניים כשתראו מה קרה לתושב לונדון שהחנה את מכוניתו בחניון במשך שש שעות בלבד. כך לפי הטלגרף הבריטי. מאניש וואדוואני בן ה-32, אשתו ובנו בן השלוש חנו את רכבם בחניון עירוני במטרה להגיע לפסטיבל חורף בהייד פארק בעיר ביום ראשון אחר הצהריים. וואדוואני האחראי רכש מראש כרטיס חניה עבור 12 שעות במחיר שווה לכל נפש של 5 ליש"ט, כ-29 שקל.  אולם כשוואדוואני ומשפחתו שבו למכוניתם לאחר 6 שעות הם גילו כי עליהם לשלם חשבון של 3,731 ליש"ט, ובשקלים - כמעט 22 אלף שקל. "הדבר הראשון שחשבתי זה שלא ייתכן שהחשבון הזה אמיתי, זה מגוחך, נגשתי למנהל החניון ולא הייתה לו תשובה, הוא היה חסר אונים", אמר וואדוואני. "הדבר היחידי שהוא היה יכול לעשות עבורי זה לפתוח קריאה לבירור".  לפי וואדוואני, הסכום האדיר כיסה לגמריי את תקרת האשראי המותרת לו, דבר שגרר קנס מאוד גדול. הוא בזבז את רוב היום למחרת ביצירת קשר עם חברת החניונים העירונית. "ניסיתי עד 2 בצהריים להשיג אותם, לא היה כל מענה, ביזבזתי יום שלם של עבודה על זה.  זכיתי ליחס אדיב מהבנק, אבל הם בהחלט היו בשוק. הסיפור הזה הכניס אותי למתחים אדירים - לא הייתי מסוגל להשתמש בכרטיס האשראי שלי במשך מספר ימים, בזמן שמשפחתי הגיעה לבקר אותי מהודו". אבל הסיפור הקפקאי נגמר בסוף בטוב:  מתברר שוואדוואני חנה באותו החניון בחודש אוגוסט ועקב טעות במכונת הרישום נרשם שהוא מעולם לא יצא מהחניון ולכן חוייב על חניה ל-3 חודשים. חברת החניונים כמובן התנצלה ופיצתה את וודאוואני.