אשטרום ודן מכרו שלוש קומות בפרויקט BBC בבני ברק תמורת 50 מיליון שקל

החברות קו מנחה ויפעת רכשו שטחים בהיקף כולל של כ-4,500 מ"ר. הפרויקט יכלול שני מגדלים בני 34 ו-36 קומות שישמשו למשרדים ומסחר והשלמתו צפויה בשנת 2022
מורן ישעיהו |

קבוצת אשטרום נכסים וחברת דן תחבורה מודיעות על חתימת הסכם למכירת שלוש קומות בפרויקט BBC בני ברק לקבוצות קו מנחה ויפעת תמורת כ-50 מיליון שקל.

מדובר בשטח כולל של כ-4,500 מ"ר, מתוכו כ-3,000 מ"ר (2 קומות) רכשה קו מנחה, ואת יתרת השטח רכשה יפעת. השטחים נמצאים בקומות 14-16 של בניין B, המתוכנן לגובה של 36 קומות משרדים. בכוונת שתי הקבוצות להעתיק את משרדיהן לפרויקט עם השלמת הקמתו, המתוכננת לרבעון הראשון של שנת 2022.

הפרויקט המכונה LYFE משתרע על שטח של כ-15.8 דונם וממוקם בפינת הרחובות בן גוריון וששת הימים וכולל שני מגדלים בני 34 ו-36 קומות שישמשו למשרדים ומסחר. השטח הבנוי של הפרויקט יסתכם בכ-200 אלף מ"ר, מתוכם כ-113 אלף מ"ר מיועדים למכירה.

אשטרום נכסים ודן מחזיקות בקרקע בחלקים שווים כאשר זרוע הביצוע של אשטרום תהיה אחראית על עבודות ההקמה. אשטרום כבר רכשה 7 קומות בבניין A בפרויקט, אליו יועברו בהמשך כל משרדי המטה של הקבוצה והחברות הבנות שלה, לרבות אשטרום נכסים ואשדר. 

עוד מתוכננים במתחם כ-3,000 מ"ר שטחי מסחר, נוסף על כ-2,000 מקומות חנייה. "אנו מאמינים כי המיקום המצוין הנהנה מביקושים ומנגישות גבוהה לצד המיתוג, הופכים את הפרויקט לאחד מפרויקטי המשרדים החשובים והמשמעותיים בגוש דן בשנים הקרובות", מסרו היזמיות.  

 

קבוצת קו מנחה הינה ציבורית ועוסקת באספקת מידע עסקי ומערכות מסחר בשוק ההון, וקבוצת יפעת הפרטית עוסקת במידע תקשורתי ובניתוחו. שתיהן בשליטת משפחת בגס. 

גילוי נאות: קבוצת קו מנחה מחזיקה באתר ביזפורטל

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה

קבוצת אורון זכתה במכרז בהיקף של 107 מיליון שקל בנמל חיפה החדש

חברת הבת תבצע עבודות תשתית בפרויקט המתוכנן במתחם שיארכו כ-28 חודשים; הרווח הגולמי הצפוי דומה לשיעורי הרווח לפיהם החברה נוהגת לתמחר פרויקטים לביצוע עבודות מסוג זה 

מורן ישעיהו |
נושאים בכתבה נמל חיפה
חברת אורון קבוצה 0.33% דיווחה לבורסה על זכייתה של חברת הבת גילי ויואל עזריה במכרז לביצוע עבודות בפרויקט נמל חיפה החדש תמורת כ-107 מיליון שקל.   עבודות חברת הבת, שבשליטה מלאה של אורון, כוללות את הסדרת התוואי המסילתי, הסדרת כבישים וכן עבודות תשתית נלוות לכך, כחלק מפרויקט חיבור נמל חיפה החדש (נמל המפרץ) מקטע מערבי. 
על פי הדיווח, תקופת התכנון והעבודות תיארך 28 חודשים ממועד קבלת צו תחילת העבודות. להערכת החברה, שיעור הרווח הגולמי הצפוי בפרויקט דומה לשיעורי הרווח לפיהם החברה נוהגת לתמחר פרויקטים לביצוע עבודות מסוג זה.  נמל המפרץ נמצא בהליכי בנייה מתקדמים ליד נמל חיפה ופתיחתו מתוכננת לינואר 2021. פיתוח המתחם נסמך על תוכנית מתאר ארצית לייבוש שטחי ים שאושרה בפברואר 2014, אך ביוני 2019 אושרה התכנית המפורטת הקובעת את השימושים המדויקים בו. זאת למרות התנגדויות רבות שהוגשו לה על ידי שורה של פעילים סביבתיים, ארגונים ירוקים, מפלגות ירוקות ממועצת העיר ואף ראשת העיר קליש-רותם שהייתה בזמנו חברת מועצה. הקמת הנמל החדש נעשית על ידי חברת נמלי ישראל המופקדת על פיתוח הנמלים והוא יופעל על ידי חברת הפעלה בינלאומית SIPG משנגחאי. ייעודו כנמל ימי נוסף לייבוא וייצוא של סחורות מצפון הארץ וזאת במסגרת תכנית כוללת לפתיחת ענף הנמלים לתחרות, ובהמשך לרפורמה בנמלים שהחלה בשנת 2005. נמל עתידי נוסף המוקם כעת באשדוד הוא נמל הדרום שבנייתו מתוכננת גם כן להסתיים במהלך השנה הבאה.