צימרים בצפון
בכל השנה ישראלים רבים אוהבים לטייל ברחבי הארץ, כאשר האזור הפופולרי ביותר לטיולים הוא הצפון.
זה נכון לכל עונות השנה וגם בחורף אפשר לראות לא מעט ישראלים שמטיילים באתרים השונים בצפון. אמנם זו עונת החורף, אבל גם בחורף הישראלי יש לא מעט ימים נעימים ובהירים שיכולים להתאים לטיולים. יש שיגידו שדווקא תקופת החורף היא תקופה מעולה לטיולים בצפון מכיוון שבזכות הגשמים הכל הופך להיות עוד יותר ירוק וגם מקורות המים והנחלים שוצפים ואין כיף יותר מלראות נחלים ומפלים עם זרם מרשים, כמובן שכאשר מטיילים בתקופת החורף צריך להתייחס קודם כל לבטיחות ולבחור היטב את הימים שמטיילים בהם ולהימנע מלטייל בימים גשומים או עם סכנת הצפות. חשוב גם לציין שבחורף אזורים שונים בצפון, כמו פסגות הגליל וכמובן החרמון מתכסים בלבן כאשר יש ימים שבהם יורד שלג ויש חורפים שאפשר להרגיש ממש בחו"ל עם כמויות מרשימות מאוד של שלג. אבל כמובן שכאשר מטיילים בצפון, אחד הדברים שהכי חשוב לדאוג להם הוא מקום הלינה שלכם בצפון וכשמדובר על אפשרויות לינה בצפון, רבים בוחרים במהלך הטיול שלהם לישון בצימרים בצפון. מה היתרונות של צימרים בצפון? במקרים רבים צריך לזכור שאפשרויות הלינה צריכות להתאים לאופי הטיול. כך למשל אם אתם טסים ליעד יוקרתי כמו איי סיישל, אז רמת המלונות תהיה בהתאם. אם אתם עושים טרקים בדרום אמריקה, אז יכול להיות שתרצו כחלק מהחוויה השלמה של הטיול לישון בגסטהאוסים. כשמדובר על טיול בצפון, שמה שמאפיין אותו הוא ביקורים באתרי טבע שונים, להנות מהירוק ומקווי המים הרבים שהצפון מציע וכמובן גם נוף מדהים, נרצה שגם אופי הלינה יתאים לסוג טיול כזה. על צימרים בצפון לחלוטין אפשר להגיד שהם מתאימים לסוג כזה של טיול. צימרים רבים נמצאים במקומות שמשתלבים היטב עם הטבע, אפשר לראות מהם נוף מיוחד והם קרובים למסלולי טיול רבים. בנוסף בניגוד למלונות גדולים, צימרים מספקים שקט ואפשרות לינה שמה שמאפיין אותה הוא רוגע כחלק מהחוויה של טיול בצפון. מה אפשר למצוא בצימרים בצפון? כיום אפשר למצוא כל כך הרבה סוגים של צימרים כאשר כל צימר בצפון יכול להיות מאובזר בצורה אחרת ומותאם לסוג אירוח מסוים, כך שכל אחד יוכל למצוא את הצימר המתאים לו ביותר. אתם יכולים למצוא צימרים עם בריכה פרטית, צימרים עם ג'קוזי בתוך הצימר עצמו ועוד. כך שלא משנה אם אתם עושים טיול משפחה, חברים או טיול זוגי בצפון, כל אחד יוכל למצוא את הצימר בצפון שמתאים לו.
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
