217
צילום: אייסטוק פוטו

הביקוש חושף את הטרנד הבא: תמונות מודפסות על זכוכית

אם חיפשתם את הדבר הבא בעיצוב פנים או בנראות חדשה לבית ולמשרד, כדאי שתכירו את הטרנד החדש והפופולארי: הדפסת תמונות על גבי זכוכית. 
תוכן בחסות |
נושאים בכתבה טרנדים תמונות

ההדפסה, מתאפשרת בעזרת טכנולוגית הדפסה חדשנית ובמכונה מיוחדת. הבונוס: פיקסלים חדים, תמונות שלא תמצאו באף מקום אחר, הדפסה אישית, גם באופן פרטי, ניקוי קל ויפה ובעיקר, נראות יוקרתית בלתי ניתנת לתחליף. על כך ועוד בכתבה הבאה.

כשהטכנולוגיה הגיע לאלבום שלנו...

הדפסת תמונות על זכוכית באופן פרטי ואישי, נראית כלקוחה מעולם הדמיון, אבל היא כאן, הטכנולוגיה שהופכת את תמונות חיינו לתמונת קיר יפיפייה. הטכנולוגיה החדשנית הזו של הדפסת תמונות על זכוכית מתאפשרת בעזרת מדפסת חדשנית במיוחד HP SCITEX. מדפסת זו משתמשת בתכונות הדפסה חדות המקנות לה את היכולת להדפיס כל תמונה על זכוכית עליה חלמתם בדייקנות ובמקצועיות מהפנטת, לנראות חדה ואיכותית. כך תוכלו להדפיס תמונה על זכוכית באופן אישי כפריט בודד או כסדרת תמונות לפי צרכיכם.

עם הטכנולוגיה החדשה של הדפסת תמונות על זכוכית תוכלו לבחור כל הדפס לטעמכם כמו תמונה זוגית שלכם, צילום טבע מהקיץ האחרון, הדפס כל שהוא שהורדתם מהרשת, משפט מוטיבציה חמוד או איור שציירתם, ולהפוך אותו לתמונת זכוכית בוהקת, בנראות יפה ועדכנית המתאימה לכל מקום לבית, למשרד או למכירה

אז מי עומד בתור להדפסת תמונות על גבי זכוכית?

לתמונות המודפסות על גבי זכוכית מסתבר שיש 'תור ארוך' של מזמינים. כך נוצר ביקוש רב לטכנולוגיה ממעצבי קירות ומעצבי פנים למשרדים ובתי יוקרה השואפים לתת נראות בולטת לתמונות מרשימות ויחד עם זאת, בוהק וחדשנות במינון מדויק ואיכותי למבנים אותם הם מעצבים. גם יצרנים בתחום חיפויי קירות למבנים פנו אל הדפסת על זכוכית print on acrylic על מנת ליצור חיפויי קירות מודפסים למגוון שימושים במבנים.

בעלי חברות למוצרי בוטיק משתמשים גם הם בטכנולוגיה להדפסת תמונות על גבי מוצרים מזכוכית כמו תמונות או מזכרות, ואיך לא, אומנים משתמשים בטכנולוגית ההדפסה הזו על מנת להנפיק סדרת פריטים של הדפסים שיצרו - למכירה או להנצחה בצורה איכותית ומדויקת.

אגב, לכל בעלי המקצוע, נותני השירותים ויצרני הפריטים שהזכרנו, יש סיבה משמעותית הגורמת להם לבחור בטכנולוגיה זו - היא האפשרות הכמעט דמיונית להדפיס בכמות מדויקת, בדיוק בהתאם לצרכיהם, את הפריט, החל מפריט אחד וכלה בסדרת מוצרים. וזה לא הכול, מזמיני ההדפסה יכולים לבחור את גודל התמונה המבוקשת במבחר גדלים אפשריים. ומסתבר, ששני הפרמטרים שציינו כאן, מקנים להם מרחב חדש של אפשריות לסגנונות עיצוב או ייצור בגישה חדשה בתחומם.

תכלס, למה הדפסת תמונות על גבי זכוכית יצרה ביקוש גדול בתחום?

כשמדברים על הדפסת תמונות על זכוכית מסתבר שישנם יתרונות נוספים ולא מעטים המקנים לטכנולוגיה החדשה מקום של כבוד בהדפסת התמונות. ראשית, המראה היוקרתי: לתמונות מודפסות על גבי זכוכית נוצר מראה יוקרתי וחדשני המעניק השראה נוספת ואיכותית לצופה. שנית, ההדפסה האישית והפרטית מאפשרת למזמין ליצור בעצמו או לבחור כל עיצוב לתמונה שהעלה על דעתו.

היתרון השלישי נמצא דווקא בנגישות הגבוהה ליצירת התמונה: ניתן להזמין את התמונה המודפסת על גבי הזכוכית בהזמנה וירטואלית או טלפונית ולקבלה עד פתח הבית במהירות גבוהה ובזמינות מרבית וכאמור, בנוסף, התמונה ניתנת להדפסה כפרט אחד או כמספר פריטים.

אז איך מזמינים תמונה מודפסת על זכוכית?

ב'אביב מסגרות' תוכלו להזמין לעצמכם כל תמונה או הדפס עליו תחלמו, כשניתן גם להזמין הדפסה על זכוכית אקרילית. אז התחילו לדמיין את קירות הבית, המשרד או העסק בשילוב חיפויים ותמונות על זכוכית ו-דברו אתנו.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.