217
צילום: אייסטוק פוטו

הביקוש חושף את הטרנד הבא: תמונות מודפסות על זכוכית

אם חיפשתם את הדבר הבא בעיצוב פנים או בנראות חדשה לבית ולמשרד, כדאי שתכירו את הטרנד החדש והפופולארי: הדפסת תמונות על גבי זכוכית. 
תוכן בחסות |
נושאים בכתבה טרנדים תמונות

ההדפסה, מתאפשרת בעזרת טכנולוגית הדפסה חדשנית ובמכונה מיוחדת. הבונוס: פיקסלים חדים, תמונות שלא תמצאו באף מקום אחר, הדפסה אישית, גם באופן פרטי, ניקוי קל ויפה ובעיקר, נראות יוקרתית בלתי ניתנת לתחליף. על כך ועוד בכתבה הבאה.

כשהטכנולוגיה הגיע לאלבום שלנו...

הדפסת תמונות על זכוכית באופן פרטי ואישי, נראית כלקוחה מעולם הדמיון, אבל היא כאן, הטכנולוגיה שהופכת את תמונות חיינו לתמונת קיר יפיפייה. הטכנולוגיה החדשנית הזו של הדפסת תמונות על זכוכית מתאפשרת בעזרת מדפסת חדשנית במיוחד HP SCITEX. מדפסת זו משתמשת בתכונות הדפסה חדות המקנות לה את היכולת להדפיס כל תמונה על זכוכית עליה חלמתם בדייקנות ובמקצועיות מהפנטת, לנראות חדה ואיכותית. כך תוכלו להדפיס תמונה על זכוכית באופן אישי כפריט בודד או כסדרת תמונות לפי צרכיכם.

עם הטכנולוגיה החדשה של הדפסת תמונות על זכוכית תוכלו לבחור כל הדפס לטעמכם כמו תמונה זוגית שלכם, צילום טבע מהקיץ האחרון, הדפס כל שהוא שהורדתם מהרשת, משפט מוטיבציה חמוד או איור שציירתם, ולהפוך אותו לתמונת זכוכית בוהקת, בנראות יפה ועדכנית המתאימה לכל מקום לבית, למשרד או למכירה

אז מי עומד בתור להדפסת תמונות על גבי זכוכית?

לתמונות המודפסות על גבי זכוכית מסתבר שיש 'תור ארוך' של מזמינים. כך נוצר ביקוש רב לטכנולוגיה ממעצבי קירות ומעצבי פנים למשרדים ובתי יוקרה השואפים לתת נראות בולטת לתמונות מרשימות ויחד עם זאת, בוהק וחדשנות במינון מדויק ואיכותי למבנים אותם הם מעצבים. גם יצרנים בתחום חיפויי קירות למבנים פנו אל הדפסת על זכוכית print on acrylic על מנת ליצור חיפויי קירות מודפסים למגוון שימושים במבנים.

בעלי חברות למוצרי בוטיק משתמשים גם הם בטכנולוגיה להדפסת תמונות על גבי מוצרים מזכוכית כמו תמונות או מזכרות, ואיך לא, אומנים משתמשים בטכנולוגית ההדפסה הזו על מנת להנפיק סדרת פריטים של הדפסים שיצרו - למכירה או להנצחה בצורה איכותית ומדויקת.

אגב, לכל בעלי המקצוע, נותני השירותים ויצרני הפריטים שהזכרנו, יש סיבה משמעותית הגורמת להם לבחור בטכנולוגיה זו - היא האפשרות הכמעט דמיונית להדפיס בכמות מדויקת, בדיוק בהתאם לצרכיהם, את הפריט, החל מפריט אחד וכלה בסדרת מוצרים. וזה לא הכול, מזמיני ההדפסה יכולים לבחור את גודל התמונה המבוקשת במבחר גדלים אפשריים. ומסתבר, ששני הפרמטרים שציינו כאן, מקנים להם מרחב חדש של אפשריות לסגנונות עיצוב או ייצור בגישה חדשה בתחומם.

תכלס, למה הדפסת תמונות על גבי זכוכית יצרה ביקוש גדול בתחום?

כשמדברים על הדפסת תמונות על זכוכית מסתבר שישנם יתרונות נוספים ולא מעטים המקנים לטכנולוגיה החדשה מקום של כבוד בהדפסת התמונות. ראשית, המראה היוקרתי: לתמונות מודפסות על גבי זכוכית נוצר מראה יוקרתי וחדשני המעניק השראה נוספת ואיכותית לצופה. שנית, ההדפסה האישית והפרטית מאפשרת למזמין ליצור בעצמו או לבחור כל עיצוב לתמונה שהעלה על דעתו.

היתרון השלישי נמצא דווקא בנגישות הגבוהה ליצירת התמונה: ניתן להזמין את התמונה המודפסת על גבי הזכוכית בהזמנה וירטואלית או טלפונית ולקבלה עד פתח הבית במהירות גבוהה ובזמינות מרבית וכאמור, בנוסף, התמונה ניתנת להדפסה כפרט אחד או כמספר פריטים.

אז איך מזמינים תמונה מודפסת על זכוכית?

ב'אביב מסגרות' תוכלו להזמין לעצמכם כל תמונה או הדפס עליו תחלמו, כשניתן גם להזמין הדפסה על זכוכית אקרילית. אז התחילו לדמיין את קירות הבית, המשרד או העסק בשילוב חיפויים ותמונות על זכוכית ו-דברו אתנו.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: STG Digital Marketing Agencyצילום: STG Digital Marketing Agency

5 דרכים להפוך משרד קר למרחב נעים ומעורר השראה

הקפדה על תאורה נכונה, שימוש בחומרים טבעיים והכנסת צמחייה מלאכותית לשטחי העבודה הם בין האמצעים שיסייעו לכם לייצר מרחב חם ומזמין

נושאים בכתבה עיצוב משרד

בעידן שבו העבודה ההיברידית הפכה לנורמה, המשרד כבר איננו רק מקום לביצוע משימות – הוא מרחב חיים, מפגש, השראה ויצירתיות. עובדים מבלים בו שעות ארוכות, והאווירה שבו משפיעה באופן ישיר על המוטיבציה, על תחושת השייכות ועל הפרודוקטיביות. לא פלא שעיצוב סביבת העבודה הפך לאחד הכלים המרכזיים ביצירת תרבות ארגונית מודרנית.
אז איך הופכים חלל משרדי קר וסטנדרטי למקום שמרגיש חם, מזמין ומעורר השראה? הנה חמש דרכים שכדאי להכיר.

1. משחק באור – התאורה כגורם רגשי

אור משפיע על מצב הרוח לא פחות מאשר על הראייה. תאורה פלואורסנטית קרה יוצרת תחושת ניכור ועייפות, בעוד שתאורה רכה ובגוונים חמים משרה שלווה וריכוז. שילוב של אור טבעי עם גופי תאורה מעוצבים ומודולריים מאפשר לשנות את האווירה בהתאם לשעות היום או לאופי הפעילות. באזורים פתוחים מומלץ להוסיף מנורות תלויות שמגדירות אזור מבלי לסגור אותו, ואילו בחדרי ישיבות כדאי לשלב תאורה ממוקדת המעודדת תקשורת.

2. חומרים טבעיים וטקסטורות נעימות

אחד האתגרים בעיצוב משרדים מודרניים הוא האיזון בין מראה נקי ומינימליסטי לבין חמימות אנושית. שימוש בעץ, באבן, בבדים רכים או באלמנטים בעלי טקסטורה טבעית שוברת את הקרירות של המתכות והזכוכית. רצפת פרקט, שולחן עץ גולמי או אפילו חיפוי קיר בטון מוחלק – כולם יוצרים חיבור רגשי לחלל. לא מדובר רק באסתטיקה אלא גם בהשפעה תחושתית: החומריות גורמת לנו להרגיש קרובים יותר לטבע וליציבות.

3. צבע ככלי למצב רוח

הצבעים שאנחנו רואים משפיעים על רמת האנרגיה שלנו. משרד שכולו בגוונים אפורים או לבנים עשוי לשדר מקצועיות, אך גם ניכור. שילוב נועז של צבעים – נגיעות של ירוק, חרדל, כחול עמוק או טרקוטה – מעניק אופי ואנרגיה חדשה. חשוב למצוא את האיזון בין צבעוניות שמרימה את המורל לבין עומס ויזואלי. אפשר להתחיל בפריטים קטנים: קיר דגש אחד, כיסאות צבעוניים בחדר הישיבות או הדפסים אמנותיים שמוסיפים עניין.

4. הטבע נכנס למשרד

בעולם שבו רבים עובדים בתוך מבנים סגורים במשך רוב שעות היום, יש צורך אמיתי בקשר עם אלמנטים טבעיים. הכנסת ירוק לחלל העבודה תורמת לריכוז, למצב הרוח ולתחושת רווחה כללית. צמחיה מלאכותית איכותית מאפשרת ליהנות מהמראה המרענן של הצמחים מבלי להתמודד עם תחזוקה, השקיה או תאורה טבעית. כיום ניתן למצוא פתרונות עיצוביים מגוונים – החל מעציצים בודדים ועד קירות ירוקים שלמים – שמעניקים תחושת חיים ורוגע גם בחללים תעשייתיים וסגורים.

צילום: אייל עובדיה AIצילום: אייל עובדיה AI

הלוואה חוץ בנקאית: מתי זו האופציה הנכונה עבורכם?

אייל עובדיה, המנהל הפיננסי של פורטל "רק תבקש" ובעל ניסיון של מעל 17 שנה בתחום הפיננסים, מסביר מתי זה כדאי, איך נמנעים ממלכודות, ומה השתנה בשוק בשנים האחרונות

נושאים בכתבה הלוואה חוץ בנקאית

בשוק האשראי הישראלי מתרחשת מהפכה שקטה. בעוד שבנקים נותרים הכתובת הראשונה של רוב הישראלים כשמדובר בהלוואות, כ-35% מהשוק כבר עבר לגופים חוץ בנקאיים. מדובר בשינוי משמעותי שפותח אפשרויות חדשות למי שנדחה בבנק, זקוק למימון מהיר או פשוט מחפש תנאים טובים יותר.

בראיון עם אייל עובדיה, המנהל הפיננסי של פורטל "רק תבקש" ובעל ניסיון של מעל 17 שנה בתחום הפיננסים והיזמות, חקרנו את עולם האשראי החוץ בנקאי: מתי זו אופציה כדאית? איך נמנעים ממלכודות? ומה השתנה בשוק בשנים האחרונות?

"הרבה אנשים מגיעים לגופים חוץ בנקאיים מתוך ייאוש," מספר אייל, "אבל האמת היא שלפעמים זה בכלל הפתרון הטוב ביותר מלכתחילה".


שאלה: אייל, בואו נתחיל מהבסיס. מה בדיוק זה גוף חוץ בנקאי ובמה הוא שונה מבנק רגיל?

אייל עובדיה: זו שאלה שמרבה לעלות. גוף חוץ בנקאי הוא חברה מורשת שנותנת הלוואות, אבל היא לא בנק. החברות האלה פועלות תחת פיקוח רשות שוק ההון והחוק הישראלי, אז אין פה שום אזור אפור. ההבדל המרכזי הוא שיש להם הרבה יותר גמישות בתהליכי האישור. בנק צריך לעמוד בהרבה דרישות של בנק ישראל, והתהליך שלו מאוד מתוקנן. גוף חוץ בנקאי יכול להסתכל על התמונה הרחבה יותר - הוא יכול לקחת סיכונים מחושבים שבנק לא היה מסכים לקחת.

קחו לדוגמה עצמאי שעובד שנתיים עם הכנסות טובות אבל ללא דוחות רשמיים מסודרים. בנק רגיל יגיד לו "תחזור בעוד שנה עם דוחות". חברה כמו מימון ישיר או נאוי גרופ יכולות להסתכל על תזרימי המזומנים שלו, על החשבון הבנקאי, ולאשר לו הלוואה תוך 24-48 שעות. כמובן שהן גובות על הסיכון הזה ריבית גבוהה יותר, אבל זו השאלה - האם הגמישות והמהירות שוות את ההבדל בעלות?


שאלה: אז מתי בעצם כדאי לפנות לגוף חוץ בנקאי ולא לבנק?