186
צילום: בי גרופ

ההזדמנות של בטומי: 120 אלף שקל ויש לכם דירת יוקרה במתחם עם מלון מבית הילטון

על חצי אי בקצה המזרחי של הים השחור, לצד נהר רחב ומתחת לשרשרת הרים עוצרי נשימה -  שוכנת העיר בטומי. 
תוכן בחסות |

העיר הגיאורגית מהווה מוקד לתיירות מכל העולם, שכן היא משלבת בין מיקום מנצח על קו החוף, כלכלה צומחת, מחירים זולים ועירוניות מתחדשת. אם בעלות על דירת יוקרה במרחק פסיעה מחוף ים מרהיב נשמעת לכם מעניינת, ההזדמנות ממתינה בבטומי.

גיאורגיה בכלל ובטומי בפרט נחשבות למגנט תיירותי חדש ועולה, כשרוב מדינות החוף האירופיות נהפכו יקרות מדי לנופש הממוצע. בטומי מציעה לנופשים בה את כל מה שמציעות יוון וקרואטיה, במחירים נמוכים בהרבה – ולכן תיירות רבה נמשכת אל העיר. כשההצלחה הזאת היא עדיין בגדר סוד למביני עניין בלבד, זהו הזמן להזדרז ולהכות על הברזל.

קבוצת BGROUP מציעה למשקיעים מישראל להשיג דריסת רגל בעיר הנופש המתפתחת, עם רכישת דירה בפרויקט הייחודי Calligraphy Towers – מיזם שאפתני הכולל שלושה מגדלי פרימיום של 45 קומות וממוקם במרכז העיר, בסמוך לאצטדיון ולסטריפ מלונות היוקרה. הפרויקט ישכן בתוכו מלון מבית הילטון, הקזינו הגדול והמפואר בעיר, שתי בריכות שחייה, מתחם כושר, מגרשי ספורט, בתי קולנוע ועוד מגוון של מתקני תיירות, פנאי ובידור מפוארים. וגם, אם תרצו – דירת היוקרה שלכם עם נוף עוצר נשימה.

הדירות בפרויקט נמכרות כעת בפריסייל למשקיעים מישראל שמתחיל ב-119,000 שקל. BGROUP מציעה גם תנאי תשלום נוחים - רק 40,000 שקל כסכום התחלתי, והיתרה בתשלומים ללא ריבית או הצמדה.

מה מקבלים? דירת יוקרה במתחם שרשומה על שם הרוכש בטאבו, מעוצבת ומרוהטת. חברת הניהול מספקת שירותי קבלה, שירותי אבטחה 24/7, וכן שירותי אחזקה ומשק. החברה, שדואגת לאכלוס הדירות בשוכרים, מבטיחה תשואה של כ-8% בשנה על ההשקעה, כלומר הכנסה פסיבית יציבה משכירות. למה לחכות? בבטומי ההזדמנות כבר ממתינה למימוש.

לפרטים נוספים:2806*

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.