סליקת כרטיסי אשראי
עסקים רבים בתחומי עשייה שונים הזקוקים להלוואות מתלבטים רבות האם כדאי להם לקחת הלוואה מגורם זה או אחר ומחפשים דרך יעילה ובטוחה ומהירה לגבי אופן החזרת הכספים לחברה החוץ בנקאית בדרך שלא תכביד על תזרים המזומנים שלהם.
אחד הפתרונות החדשניים לכך, הוא החזר הלוואות באמצעות סליקת כרטיסי האשראי אשר מתבצעת בעסק. מאחר שרוב העסקים בישראל מכבדים את כרטיסי האשראי , שיטת תשלום זו היא השכיחה ביותר ברוב בתי העסק ומהווה חלק ניכר ומשמעותי בהכנסותיה.
על מנת לתעל כספים אלו בצורה חכמה ונכונה לטובת העסק ולא ליצור מעמסה כספית רבה על העסק עצמו תוך כדי חתימה על הוראת קבע. חשוב להכין המחאות לכל התקופה אשר מחייבות את העסק לוודא שיש לו די כסף בחשבון על מנת לשלם את מלוא החזר ההלוואה.
קבלת הלוואה מקרן לאומיקארד
חברת לאומיקארד הינה חברה העוסקת בסליקת כרטיסי האשראי של כל חברות האשראי בישראל וכוללת את הכרטיסים הבאים: ישראכרט, אמריקן אקספרס, ויזה כאל ודיינרס. הודות לחברת לאומי קארד אשר פתחה קרן ייעודית. ניתן לעזור לאנשי עסקים אשר נקלעים לבעיה כספית. הסכום המקסימלי הניתן לעסק הוא 500,000 ₪ ללא מתן בטוחות למשך חמש שנים.
- ישראייר רוכשת 20% ממועדון כרטיסי האשראי של רמי לוי וישראכרט - לפי שווי של 200 מ' שקל
- למרות "עם כלביא", ירידה של 0.7% בלבד בהוצאות כרטיסי האשראי ביוני לעומת אשתקד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עסקים שבאופן יום יומי סולקים את כרטיסי האשראי של הלקוחות שלהם דרך חברת לאומיקארד, מנתבים בשיטה החדשה חלק מהכספים הללו לטובת תשלום ההלוואה וכך למעשה הם מבטיחים שהתשלום החודשי יבוצע במלואו ובמועד שנקבע, כמו כן במקביל לכך העסק ממשיך לקבל את יתרת הסכומים שהצטברו עבורו ישירות לחשבון הבנק שלו. כלומר, ההכנסות של העסק מתפצלות לשני מוקדים, האחד לטובת החזר ההלוואה והשני לחשבון הבנק של העסק.
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
