ינון מגל ועמית סגל
צילום: צילומים: 103FM חדשות 12

איפה הנשים והשמאלנים: הנה רשימת המשפיעים בטוויטר

דוח שנתי שמפרסם ליאור מלנבוים מדרג את האישים הפעילים ברשת לפי רמת מעורבות שנובעת מלייקים, תגובות ועוד. אז מי מוביל את רשימת ה-50 ואיפה נתניהו האב והבן?
ביז מדיה | (1)

כמדי שנה, מפרסם ליאור מלנבוים את Tweet board (דוח טוויטר) שכולל את האישים המשפיעים ביותר ברשת החברתית, לא רק בזכות מספר העוקבים שלהם, אלא בזכות השיח שהם יוצרים.

המערכת סורקת את רשת הטוויטר ומחפשת משתמשים עם מעל 5,000 עוקבים, הזוכים לרמת מעורבות גבוה, כגון לייקים, תגובות וריטוויטים שמייצרים פעילות ותנועה ברשת. "אותם משתמשים נסרקים במערכת ויוכלו בכל דוח תקופתי למצוא את מיקומם, יחד עם נתונים מעניינים נוספים, ביחס למשתמשים אחרי", כתב מלנבוים.

כבשו את הצמרת: ינון מגל, עמית סגל וריקלין

את המקום הראשון כבש מגיש הרדיו והטלוויזיה והח"כ לשעבר ינון מגל, שקיבל השנה 5.9 מיליון לייקים, 290 אלף ריטוויטים, וכמעט 440 אלף תגובות. בסך הכל רמת המעורבות שלו בטוויטר עמדה על 1.8 מיליון, מול השני ברשימה, איש חדשות 12 עמית סגל עם 1.3 מיליון מעורבויות בטוויטר. שלישי בדוח הוא שמעון ריקלין עם 1.2 מיליון מעורבויות. אושיית הרשת יבגני זרובינסקי רביעי עם 1.1 מיליון מעורבויות כמו גם העיתונאי בן כספית, חמישי בדוח.

מגל עלה במקום אחד מהשנה שעברה, סגל זינק מהמקום החמישי. יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, שהיה ראשון ברשימה ב-2021 כשעוד היה ראש ממשלה, ולא נמצא ברשימה השנה.

בהמשך העשירייה: חיים לוינסון עם מיליון מעורבויות (6), יותם זמרי עם כ-993 אלף מעורבויות (6), עקיבא נוביק עם 991 אלף מעורבויות (8), העיתונאי העצמאי ישראל פריי עם 986 אלף מעורבויות (9) ושותפו של זמרי, נועם פתחי עם 964 אלף מעורבויות (10).

בעשירייה השנייה מופיעה סוף סוף אישה: אשת התקשורת ועוה"ד כנרת בראש, במקום ה-12. קודם לא רשף שי במקום ה-11.

בהמשך העשירייה: יועץ התקשורת ועד המדינה שלמה פילבר (13), התסריטאי מני אסייג, שרק לפני מספר חודשים פתח חשבון בטוויטר וכבר נכנס לרשימה (14), יעקב ברדוגו (15), העיתונאי אבישי בן חיים (16), הכותב והיוצר רועי עידן (17), העיתונאי ומגיש הטלוויזיה יהודה שלזינגר (18), העיתונאי אטילה שומפלבי (19) ובועז גולן, איש ערוץ 14 והבעלים של אתר 0404 (מקום 20).

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

יאיר נתניהו במקום ה-22, אביעד גליקמן 38

והנה שמות מעניינים בשאר שלוש העשיריות הבאות: יאיר נתניהו (22), העיתונאי ברק רביד (26), אראל סג"ל (27), גדי טאוב (28), יועצו של בנימין נתניהו טופז לוק (34), אלי ציפורי (37), העיתונאים אביעד גליקמן (38), טל שניידר (39), יערה זרד (46) וברוך קרא (49).

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    שרה 06/04/2022 11:46
    הגב לתגובה זו
    ינון מגל עתונאי מעולה, תענוג לראות את התכנית שלו בערוץ 1, רהוט אינטלגנטי ובעל חוש הומר......
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״