עיתונאי הנדל"ן נמרוד בוסו פותח משרד יח"צ ודוברות
העיתונאי נמרוד בוסו, עורך תחום הנדל"ן של העיתון הכלכלי "כלכליסט", סיים לאחרונה את תפקידו ונערך לפתיחת משרד דוברות יח"צ ואסטרטגיה עם התמחות בתחום הנדל"ן והתשתיות. ל"אייס" נודע כי בימים אלה נמצא בוסו במו"מ עם מספר חברות וארגונים בענף, לקראת תחילת פעילות משותפת. "כלכליסט" טרם פרסמו מי יחליף את בוסו בתפקיד.
בוסו, בן 39, הוא בוגר בית הספר "כותרת" לעיתונות ותקשורת ובעל תואר שני במדעי המדינה מאוניברסיטת תל אביב. את דרכו העיתונאית החל לפני כ-15 שנה בזירת המקומונים, ושימש בשורת תפקידי כתיבה ועריכה במקומוני קבוצת "ידיעות תקשורת" וקבוצת "זמן מעריב". ב-2011 התמנה לתפקיד כתב נדל"ן ב-TheMarker, ועד מהרה הפך לאחד הכותבים הבולטים בעיתון.
בין היתר חשף בוסו את כוונת שר האוצר משה כחלון לצאת לתוכנית "מחיר למשתכן" ב-2015 וכן את חוות הדעת החמורה שהוציא היועץ המשפטי לממשלה באותה השנה נגד תמ"א 38, אשר הביאה להקפאת התוכנית. ב-2017 חצה את הכביש כאשר מונה לעורך תחום הנדל"ן ב"כלכליסט".
"השנתיים וחצי שבהן עבדתי ב'כלכליסט' היו מאתגרות ומרתקות, ואני מלא תודה והערכה לחברים שליוו אותי שם", אמר בוסו ל"אייס", "כעת אני יוצא לאתגר חדש ולדרך חדשה שבהם אתרום מהניסיון הרב שצברתי בתחום תקשורת הנדל"ן לגופים העוסקים בתחום, מבלי להתפשר על הערכיות והאמינות שאפיינו את עבודתי עד כה בתקשורת".
- 7.כיחצן ליחצן 21/01/2020 20:57הגב לתגובה זוהחוק הראשון ביחצ"נות זה למצוא אומרי הן ומשתפי פעולה שחושבים שהם עיתואים. יאם נמרוד בוסו לא הכין תשתית מתאימה של מלחכי פנכה בכלכליסט, העתיד שלו בתור יחצ"ן יהיו קצר מועד.
- 6.יח״צנית 03/01/2020 00:44הגב לתגובה זוכמי שעבדה מול נמרוד בוסו בהזדמנויות שונות כיח״צנית אני מצטערת על לכתו לדרך חדשה. הוא היה חבר נאמן בתוך המערכת ושיתוף הפעולה איתו בהעברת תכנים מהלקוחות היה תמיד פורה ומוצלח. ידעת שיש על מי לסמוך בהעברת מסרים שחשובים לך, בדייקנות בלי שינויים ובלי פרשנות אישית, בלי ביקורת צדקנית ובלי שאלות קיטבג. אני מאחלת לך הצלחה (רק אל תיקח לי לקוחות חחחחח) וכבר מתגעגעת אליך, מותק! מי ידאג עכשיו לכתבות על הלקוחות שלי??
- 5.אילנה 31/12/2019 01:45הגב לתגובה זוויפה היתה השעה לו עשה זאת לפניכן בשמונה השנים שעבר בעיתון הארץ כיחצ״ן ובשנתיים שעבד בכלכליסט כיח״צן.
- 4.עיתונאי פח. יהיה מסכן מי שייקח אותו כיחצן שלו. (ל"ת)אני 03/12/2019 20:53הגב לתגובה זו
- 3.אתי פרץ 01/12/2019 20:37הגב לתגובה זוכשגדלים בבית שסבא וסבתא ציונים פעילי עליה ושגרירים במדינות רבות וכשאבא בעבודה שושואיסטית...אמא מדהימה ובית שהוא חממה לערכים כבוד ואהבה = נמרוד. גאה בך.
- 2.טוב, הפרופורציות של התמונה הזאת לא יעשו חסד עם אף אחד (ל"ת)ג'וני חסון 01/12/2019 15:46הגב לתגובה זו
- 1.בהצלחה נמרוד ! (ל"ת)קוראת 01/12/2019 15:04הגב לתגובה זו
- משה כ. 31/12/2019 01:52הגב לתגובה זוכאדם וגם בתור עיתונאי בוסו עשה יחסי ציבור מצויינים לגורמים שסיפקו לו מידע ואפשרו לו לייצר כתבות ותחקירים עבור מדורי הנדל״ן ועמודי החדשות ומוספים יחודיים. הוא תמיד שמר נאמנות למקורותיו, תוך הגנה מקצועית ואמיצה על האינטרסים שלהם והקפדה עקשנית על הצגתם באור החיובי כנדרש בתקשורת וכלפי קהל הקוראים. מי שיבחרו להעסיק את בוסו ירוויחו איש תוכן מעולה בעל יכולת ניסוח וכישרון לתאר כל עובדה ונתון באופן שיחמיא לבעלי העניין בפרסומם. כה לחי!

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
