הכלב מזמין הפעם
צילום: iStock

הכלב מזמין: עזריאלי פיזרו "עצמות גיפטקארד" ששוות כסף

עצמות משחק שפוזרו בתל אביב רוססו בריח שמיועד למשוך כלבים. כל עצם שתמצא תזכה את בעל הכלב ב-200 שקלים לרכישה בקניון עזריאלי תל אביב
משה בנימין | (3)

לרגל יום הכלב הבינלאומי (יום חג לא רשמי שנחגג ב-26 באוגוסט) קניון עזריאלי תל אביב יצא במהלך שיווקי יצירתי באמצעות משרד הפרסום ליאו ברנט, תחת השם azrieli Sniff Card. 

במסגרת המהלך שייערך בין ה-25 באוגוסט ל-3 בספטמבר, ובין השאר מיועד למתג את הקניון כידידותי לכלבים, פוזרו ברחבי תל אביב "עצמות גיפטקארד" - עצמות משחק לכלבים שעליהם רוסס ספריי ריחני שמיועד למשוך אליהם כלבים. הכלבים שימצאו את העצמות המוסתרות יזכו את בעליהם ב-200 שקלים לרכישה בקניון. 

 

המהלך השיווקי מקושר לפעילות פרסום דיגיטלית שבמסגרתה משרד הפרסום מטרגט ברשת בעלי כלבים תל אביביים ומצייד אותם ברמזים לגבי הימצאותן של העצמות. 

 

אופיר אורן מנכ"ל הקניון: "קניון עזריאלי תל אביב רואה לנכון לאפשר הכנסת כלבים לשטחו כשירות ללקוחותיו ופועל כל העת על מנת לשפר את חווית הקניה. החלטנו להעמיק את המהלך בפעילות דיגיטלית חווייתית המאפשרת לבעלי כלבים לנסות לזכות בגיפט קארד מתנה ולממשו תוך כדי טיול עם הכלב בקניון".

קרדיטים

סמנכ"ל קריאייטיב: עמי אלוש

מנהל קריאייטיב: אלעד גייזלר

צוות קריאייטיב: אחיה דרשן ויעל יעקב

מנכ"ל: אדם פולצ'ק

סמנכ"ל לקוחות: עידית צוקרמן

סופרוויזר: דיאנה בונפיל

מנהלת לקוח: ספיר ירון

אסטרטגיה: ליז סטול

תכנון מדיה: תמי אלון

הפקה: מני זרחיה

טראפיק: ליגל מאיר

מרקום: אווה חסון

פוסט: סטודיו גוטמן

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    עמי 27/08/2019 11:11
    הגב לתגובה זו
    סטורי השואה ואז הכלב היה מוצא גם את אנה פרנק ואז ליאו היו מביאים שני פרסים. חבל. בטח פעם הבאה.
  • 2.
    אבנר 27/08/2019 02:56
    הגב לתגובה זו
    קניון שמנסה למתג את עצמו כידידותי לכלבים? אסטרטגיה מוזרה ולא ברורה
  • 1.
    נחמד מאוד. (ל"ת)
    דניאל 26/08/2019 16:22
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.