הכלב מזמין: עזריאלי פיזרו "עצמות גיפטקארד" ששוות כסף
לרגל יום הכלב הבינלאומי (יום חג לא רשמי שנחגג ב-26 באוגוסט) קניון עזריאלי תל אביב יצא במהלך שיווקי יצירתי באמצעות משרד הפרסום ליאו ברנט, תחת השם azrieli Sniff Card.
במסגרת המהלך שייערך בין ה-25 באוגוסט ל-3 בספטמבר, ובין השאר מיועד למתג את הקניון כידידותי לכלבים, פוזרו ברחבי תל אביב "עצמות גיפטקארד" - עצמות משחק לכלבים שעליהם רוסס ספריי ריחני שמיועד למשוך אליהם כלבים. הכלבים שימצאו את העצמות המוסתרות יזכו את בעליהם ב-200 שקלים לרכישה בקניון.
המהלך השיווקי מקושר לפעילות פרסום דיגיטלית שבמסגרתה משרד הפרסום מטרגט ברשת בעלי כלבים תל אביביים ומצייד אותם ברמזים לגבי הימצאותן של העצמות.
אופיר אורן מנכ"ל הקניון: "קניון עזריאלי תל אביב רואה לנכון לאפשר הכנסת כלבים לשטחו כשירות ללקוחותיו ופועל כל העת על מנת לשפר את חווית הקניה. החלטנו להעמיק את המהלך בפעילות דיגיטלית חווייתית המאפשרת לבעלי כלבים לנסות לזכות בגיפט קארד מתנה ולממשו תוך כדי טיול עם הכלב בקניון".
- איך ביטוח לכלב יכול לחסוך אלפי שקלים בהוצאות רפואיות
- שאלות ותשובות על אימוץ ורכישת כלב – עלויות, זמן והשקעה כלכלית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב: עמי אלוש
מנהל קריאייטיב: אלעד גייזלר
צוות קריאייטיב: אחיה דרשן ויעל יעקב
מנכ"ל: אדם פולצ'ק
סמנכ"ל לקוחות: עידית צוקרמן
סופרוויזר: דיאנה בונפיל
מנהלת לקוח: ספיר ירון
אסטרטגיה: ליז סטול
תכנון מדיה: תמי אלון
הפקה: מני זרחיה
טראפיק: ליגל מאיר
מרקום: אווה חסון
פוסט: סטודיו גוטמן
- 3.עמי 27/08/2019 11:11הגב לתגובה זוסטורי השואה ואז הכלב היה מוצא גם את אנה פרנק ואז ליאו היו מביאים שני פרסים. חבל. בטח פעם הבאה.
- 2.אבנר 27/08/2019 02:56הגב לתגובה זוקניון שמנסה למתג את עצמו כידידותי לכלבים? אסטרטגיה מוזרה ולא ברורה
- 1.נחמד מאוד. (ל"ת)דניאל 26/08/2019 16:22הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
