הכלב מזמין הפעם
צילום: iStock

הכלב מזמין: עזריאלי פיזרו "עצמות גיפטקארד" ששוות כסף

עצמות משחק שפוזרו בתל אביב רוססו בריח שמיועד למשוך כלבים. כל עצם שתמצא תזכה את בעל הכלב ב-200 שקלים לרכישה בקניון עזריאלי תל אביב
משה בנימין | (3)

לרגל יום הכלב הבינלאומי (יום חג לא רשמי שנחגג ב-26 באוגוסט) קניון עזריאלי תל אביב יצא במהלך שיווקי יצירתי באמצעות משרד הפרסום ליאו ברנט, תחת השם azrieli Sniff Card. 

במסגרת המהלך שייערך בין ה-25 באוגוסט ל-3 בספטמבר, ובין השאר מיועד למתג את הקניון כידידותי לכלבים, פוזרו ברחבי תל אביב "עצמות גיפטקארד" - עצמות משחק לכלבים שעליהם רוסס ספריי ריחני שמיועד למשוך אליהם כלבים. הכלבים שימצאו את העצמות המוסתרות יזכו את בעליהם ב-200 שקלים לרכישה בקניון. 

 

המהלך השיווקי מקושר לפעילות פרסום דיגיטלית שבמסגרתה משרד הפרסום מטרגט ברשת בעלי כלבים תל אביביים ומצייד אותם ברמזים לגבי הימצאותן של העצמות. 

 

אופיר אורן מנכ"ל הקניון: "קניון עזריאלי תל אביב רואה לנכון לאפשר הכנסת כלבים לשטחו כשירות ללקוחותיו ופועל כל העת על מנת לשפר את חווית הקניה. החלטנו להעמיק את המהלך בפעילות דיגיטלית חווייתית המאפשרת לבעלי כלבים לנסות לזכות בגיפט קארד מתנה ולממשו תוך כדי טיול עם הכלב בקניון".

קרדיטים

סמנכ"ל קריאייטיב: עמי אלוש

מנהל קריאייטיב: אלעד גייזלר

צוות קריאייטיב: אחיה דרשן ויעל יעקב

מנכ"ל: אדם פולצ'ק

סמנכ"ל לקוחות: עידית צוקרמן

סופרוויזר: דיאנה בונפיל

מנהלת לקוח: ספיר ירון

אסטרטגיה: ליז סטול

תכנון מדיה: תמי אלון

הפקה: מני זרחיה

טראפיק: ליגל מאיר

מרקום: אווה חסון

פוסט: סטודיו גוטמן

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    עמי 27/08/2019 11:11
    הגב לתגובה זו
    סטורי השואה ואז הכלב היה מוצא גם את אנה פרנק ואז ליאו היו מביאים שני פרסים. חבל. בטח פעם הבאה.
  • 2.
    אבנר 27/08/2019 02:56
    הגב לתגובה זו
    קניון שמנסה למתג את עצמו כידידותי לכלבים? אסטרטגיה מוזרה ולא ברורה
  • 1.
    נחמד מאוד. (ל"ת)
    דניאל 26/08/2019 16:22
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.