הדרמה 'מיגל' של HOT נמכרה לקבוצת CANAL+ הצרפתית
'מיגל' בהפקת מובי פלוס, היא מיני דרמה בת 6 פרקים המספרת את סיפורו של טום, צעיר גיי ישראלי שחוצה את האוקיינוס עד לגואטמלה כדי להגשים את חלומו לאמץ ילד. פגישה מאכזבת עם מיגל, ילד גואטמלי בן 5 שמסרב להתמסר לזר המערבי, מנפצת את הפנטזיה של טום לרסיסים. 16 שנים לאחר מכן, מיגל חוזר לגואטמלה לחפש אחר שורשיו ומסתיר זאת מאביו. טום ממהר בעקבותיו ויעשה הכול כדי למנוע ממיגל לגלות את הסוד הגדול שהסתיר ממנו כל השנים.
הסדרה נכתבה בהשראת סיפורו האמיתי של היוצר טום סלמה, אותה יצר יחד עם דפנה לוין שגם ביימה. בסדרה מככב רן דנקר. באפריל האחרון נבחרה 'מיגל' מבין 135 סדרות מכל העולם להשתתף בפסטיבל Canneseries היוקרתי שם אף זכתה בפרס אנסמבל השחקנים הטוב ביותר. כעת היא תגיע לרשת טלוויזיה בתשלום הגדולה באירופה, עם כ-10 מיליון מנויים בצרפת, איטליה, גרמניה וספרד.
הדס מוזס-ליכטנשטיין, מייסדת ואחראית התוכן הבינ"ל ב-ADD, מסרה: "בעקבות התגובות המדהימות ב-Canneseries, אנחנו מאושרים לברך את CANAL+ כשותף הבינ"ל הראשון לדרמה המורכבת, הרלוונטית והאנושית 'מיגל' ואנו גאים להביא אותה לקהל בינ"ל".
- קמפיין חדש לסלקום: מבטיחה מהירות של עד 5,000 מגה בייט
- "מיגל" נמכרה גם לפלטפורמת הכבלים הבלגית BETV
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יוצר הסדרה טום סלמה מסר: "בעידן של הפקות בומבסטיות סדרה כמו 'מיגל' לא מובנת מאליה, דורש הרבה אומץ וחזון לתת במה לסדרת בוטיק אישית קטנה בגוף תקשורת גדול כמו HOT. באופן אישי, מרגש וחשוב לי כיוצר שהעולם ידע שתוכן ישראלי הוא לא רק מלחמות בין יהודים לערבים. תוכן ישראלי יכול וכדאי שיעסוק בסוגיות חברתיות, ולהוכחה 'מיגל' שהצליחה לגעת בקהל רחב ולרגש. משפחה היא כל מי שעושה אותך מאושר והורות היא זכות של כולם. עד שזה לא יהיה ברור ומחוקק חייבים להמשיך כי מי שמכיר אותי יודע שאין אין".
סמנכ"ל התוכן של HOT יורם מוקדי, אמר: "אנחנו גאים מאד בהישג זה של 'מיגל, דרמה חשובה, אמיצה ורלוונטית מאד בימים אלו ובטוחים שהיא תזכה להגיע בעתיד הקרוב למקומות נוספים בעולם".
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
