משה ליאון
צילום: יחצ
פרסום ראשון

הבחירות לעיריית י-ם: משרד משעל-ורניק יעבוד עם משה ליאון

המועמד המוביל בנתיים בבחירות משלים את בניית הכוורת כששכר את משרד הייעוץ התקשורתי של יריב ורניק ויהונתן משעל. שרי הררי תהיה הדוברת האישית שלו
אלכסנדר כץ | (2)

כשבועיים וחצי לאחר הכרזתו כי יתמודד לתפקיד ראש עיריית ירושלים, הקמפיין של משה ליאון צובר תאוצה. לאייס נודע כי משרד יחסי הציבור והאסטרטגיה משעל-ורניק MVPR בבעלות יריב ורניק ויהונתן משעל ינהל את מערך התקשורת והדוברות בקמפיין של ליאון, הנחשב נכון להיום המועמד המוביל לתפקיד, לאחר הודעתו של ראש העירייה הנוכחי ניר ברקת כי יעזוב את העירייה לטובת התמודדות במישור הארצי במסגרת הליכוד. שרי הררי, דוברת המשרד לענייני ירושלים ומורשת עד לאחרונה, תשמש כדוברת האישית של ליאון.

 

ליאון, לשעבר מנכ"ל משרד ראש הממשלה ויו"ר רכבת ישראל, מכהן ב-5 השנים האחרונות כחבר מועצת העיר ומחזיק תיק המנהלים הקהילתיים בעיריית ירושלים, לאחר שהפסיד בהתמודדות בסיבוב הקודם ב-2013 מול ניר ברקת.

 

לאחרונה ניהל ליאון את המגעים מול שר האוצר משה כחלון על גיבוש תקציב 2018 של העירייה, וקבלת 3 מיליארד שקלים מהמדינה כתקציב פיתוח, דבר שעמד בתחילה במוקד הסכסוך בין כחלון לבין ברקת. תקציב העירייה עומד על כ-9 מיליארד שקלים בשנה.

 

משעל-ורניק MVPR מעניק שירותי יח"צ, תקשורת ואסטרטגיה ללקוחות עסקיים, ארגונים ציבוריים ומוניציפאליים ועמותות. בין לקוחות המשרד אפשר למצוא את ארגון אלמנות ויתומי צה"ל, המועצה האזורית גלבוע, פירמת עורכי הדין יגאל ארנון ושות', קבוצת פנינסולה (מבית מיטב דש), האיגוד הקרדיולוגי הישראלי ועוד.

 

יהונתן משעל אישר את הפרטים לאייס: "אנו שמחים לצאת למסע המשותף עם משה ליאון - המועמד היחיד עם היכולות והכישורים הדרושים לניהול העיר המורכבת ביותר במדינת ישראל".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    הראל 15/04/2018 17:58
    הגב לתגובה זו
    מוכשרים /רעבים שמביאים בשורה חדשה לשוק. מעריך שיהיה טופ 10 בשלוש השנים הקרובות.
  • 1.
    יועץ 15/04/2018 13:19
    הגב לתגובה זו
    משעל ורניק אלופים, בעיקר בני אדם. אבל העיקר, יועצי תקשורת ברמה הגבוהה ביותר.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.87%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.87%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״