JCDecaux ישראל. עכשיו בירושלים
צילום: יח"צ

JCDecaux קיבלה את זיכיון הפרסום ברכבת הקלה בירושלים

הסכם הפרסום הוא לתקופה של 5 שנים עם תקופת הארכה של שנתיים. קו הרכבת הקלה בירושלים משתרע על פני 14 ק"מ, עם 23 תחנות וכ -160 אלף נוסעים מידי יום
משה בנימין |

אחרי תל אביב ורמת גן, חברת פרסום החוצות הבינלאומית JCDecaux מגיעה לירושלים. חברת החוצות, מהגדולות בעולם, קיבלה את זיכיון הפרסום בתחנות הרכבת הקלה בירושלים, לרבות מתקני ריהוט רחוב בתחנות הרכבת ופרסום בקרונות הרכבת.

הסכם הפרסום הוא לתקופה של 5 שנים עם תקופת הארכה של שנתיים, החל מחודש מאי 2018. קו הרכבת הקלה בירושלים משתרע על פני 14 ק"מ לאורך תוואי הצירים המרכזיים של העיר, עם 23 תחנות וכ -160 אלף נוסעים מידי יום. הפרסום בתוואי זה יהיה על גבי מתקני מפה ובהם 144 פני פרסום בגודל פוסטר של 2 מ"ר. 

ירון רביד, מנכ"ל סיטיפס הרכבת הקלה בירושלים: "אנו מברכים על חתימת ההסכם ושמחים על התחלת שיתוף הפעולה עם JCDecaux ישראל. אנו מאמינים מאוד באפקטיביות הגדולה של הפרסום לאורך קו הרכבת וסמוכים ובטוחים כי השירות הגבוה והיכולות המקצועיות שמציגים JCDecaux, יהיו לרווחת משתמשי הרכבת הקלה ותושבי ירושלים שיזכו לפרסום איכותי, נקי ומתוחזק ברמה גבוהה כיאה לעיר הבירה".

פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux ישראל: "אנו מרוצים מההסכם שנחתם עם חברת סיטיפס אשר יאפשר לנו לספק ללקוחותינו חוויה ייחודית ואיכותית גם בירושלים, ואין לנו ספק כי הרחבת הפעילות מעבר לגוש דן היא צעד חשוב וקריטי בהתפתחות נוספת של JCDecaux בישראל".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי (יוטיוב)
בלעדי

פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS

פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים

ליאור דנקנר |

ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור. 

גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. 

דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.

קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת


קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים

הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים. 

פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי (יוטיוב)
בלעדי

פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS

פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים

ליאור דנקנר |

ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור. 

גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. 

דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.

קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת


קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים

הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.