JCDecaux קיבלה את זיכיון הפרסום ברכבת הקלה בירושלים

הסכם הפרסום הוא לתקופה של 5 שנים עם תקופת הארכה של שנתיים. קו הרכבת הקלה בירושלים משתרע על פני 14 ק"מ, עם 23 תחנות וכ -160 אלף נוסעים מידי יום
|
JCDecaux ישראל. עכשיו בירושלים, צילום: יח"צ

אחרי תל אביב ורמת גן, חברת פרסום החוצות הבינלאומית JCDecaux מגיעה לירושלים. חברת החוצות, מהגדולות בעולם, קיבלה את זיכיון הפרסום בתחנות הרכבת הקלה בירושלים, לרבות מתקני ריהוט רחוב בתחנות הרכבת ופרסום בקרונות הרכבת.

הסכם הפרסום הוא לתקופה של 5 שנים עם תקופת הארכה של שנתיים, החל מחודש מאי 2018. קו הרכבת הקלה בירושלים משתרע על פני 14 ק"מ לאורך תוואי הצירים המרכזיים של העיר, עם 23 תחנות וכ -160 אלף נוסעים מידי יום. הפרסום בתוואי זה יהיה על גבי מתקני מפה ובהם 144 פני פרסום בגודל פוסטר של 2 מ"ר. 

ירון רביד, מנכ"ל סיטיפס הרכבת הקלה בירושלים: "אנו מברכים על חתימת ההסכם ושמחים על התחלת שיתוף הפעולה עם JCDecaux ישראל. אנו מאמינים מאוד באפקטיביות הגדולה של הפרסום לאורך קו הרכבת וסמוכים ובטוחים כי השירות הגבוה והיכולות המקצועיות שמציגים JCDecaux, יהיו לרווחת משתמשי הרכבת הקלה ותושבי ירושלים שיזכו לפרסום איכותי, נקי ומתוחזק ברמה גבוהה כיאה לעיר הבירה".

פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux ישראל: "אנו מרוצים מההסכם שנחתם עם חברת סיטיפס אשר יאפשר לנו לספק ללקוחותינו חוויה ייחודית ואיכותית גם בירושלים, ואין לנו ספק כי הרחבת הפעילות מעבר לגוש דן היא צעד חשוב וקריטי בהתפתחות נוספת של JCDecaux בישראל".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות