תקיפת הכור בסוריה, חדשות 2
צילום: צילום מסך מאקו
רייטינג

הפצצת הכור: רייטינג רגיל בחדשות, 7.1% לסרט ב'מקור'

הקהל חש שובע משלל האינפורמציה שקיבל מהבוקר. רייטינג פושר לסרטו של דרוקר על הכור, בהשתתפות אולמרט, ברק ודגן ז"ל. 2.7% לסרט של שלומי אלדר בכאן 11
אלכסנדר כץ | (1)

בסיומו של יום דרמטי לאחר אישור הצנזורה לפרסם כי ישראל היא זו שהפציצה את הכור הגרעיני בסוריה בשנת 2007, נתוני הרייטינג של מהדורות החדשות היו רגילים לחלוטין – כנראה לאחר שובע של הצופים מאוקיינוס המלל שהחל כבר ב-6 בבוקר.

 

על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי חדשות 2 בקשת קיבלה 11.1% וניצחה את אותה מהדורה ברשת עם 8.7% (בחישוב מצרפי: 19.8% לחדשות 2). המהדורה בערוץ עשר הניבה 7.1%, ואילו המהדורה הארוכה של חדשות הערב (כאן 11), שנמשכה עד 21:30, רשמה 4.1%.

 

ובפריים טיים פרק המעקב של יצאת צדיק (קשת 12) הניב נתון פושר של 12.2%, ואחריו סרטו של יואב לימור 'סודי ביותר - כך הופצץ הכור הסורי' (קשת 12) עם 7.7%. פרק האיחוד של המרוץ למיליון (רשת 13) ניפק 11.7%, ואילו סרטו המיוחד של רביב דרוקר במסגרת המקור (ערוץ עשר) על הפצצת הכור בסוריה – בהשתתפות אהוד אולמרט, אהוד ברק ומאיר דגן ז"ל, רשם 7.1%.

 

סרט הדוקו המדובר ארץ זרה של שלומי אלדר (כאן 11), שהוביל לביקורת קשה מצידה של שרת התרבות מירי רגב, ואף נדון בישיבת הממשלה, הניב 2.7%.

 

'הצנרת' (רשת 13) עם נתון נאה של 8.2%, המשדר המיוחד 'אהוד ברק מגיב' (ערוץ עשר) הניב 6.8%, אולם הוא היה קצר מ-20 דקות ולכן לא נספר. 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) קיבלה 5.6%, 'חי בלילה' (קשת 12) הניבה 5.5%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) זכתה ב-4.5%, 'נקסט' (קשת 12) ניפקה 3.9%, ו'הרדאר' (ערוץ עשר) עם 3%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 7.3% ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 9.2%.

'לפני החדשות' (רשת 13) ניפקה 5.5%,

'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) הניבה 4.7%,

'העולם היום' (כאן 11) הניבה 1.9% ואחריה 'והרי החדשות' (כאן 11) עם 2.2%.

 

בגזרת הבוקר:

צמוד במלחמה, בעיקר כשעל הפרק פאנלים ודיונים על הפצצת הכור בסוריה.

'העולם הבוקר' (רשת 13) הניבה 3.2%

מול 'חדשות הבוקר' (קשת 12) שקיבלה 3%

ועקפה את 'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) עם 2.9%.

המשדר המיוחד של כאן 11 שהחל ב-6:15 ונמשך עד 9:00, רשם 0.5%.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מייקל בן-אשר 22/03/2018 13:38
    הגב לתגובה זו
    ...פסטיבל תקיפת הכור בסוריה, ומחול השדים הפוליטי, בין מקבלי ההחלטות, עולה כאן לכותרות, כשכל אחד "מהשושבינים", חותר, ומשתדל מאוד, לנכס את הצלחת התקיפה לעצמו...ממש כמו קבינט בטחוני בגן ילדים..!! יש עתה רק להמתין ולראות, שאין מדובר כאן בביזבוז 17 טונות של חומר נפץ על מבנה דמה, שהסורים הקימו, למראית עין, כדי להוליך שולל את ישראל ואת המזרח התיכון כולו , ולהשיג בכך עמימות אטומית, כדוגמת "העמימות הישראלית" לכאורה ?? מכאן כנראה גם הסיבה, לפיה אסאד לא הגיב אז ואינו מגיב גם היום.....
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.