שרון גל גלי ישראל
צילום: מתוך דף הפייסבוק של שרון גל

גם גלי ישראל נפרדת משפ"א: תעבוד מול משרדי הפרסום

מדובר על התחנה האזורית החמישית, והשנייה מקבוצת 'רדיו ישראל' שהחליטה להתנהל ישירות מול הפרסומאים. הסיבה: גיוס טאלנטים ועבודה חזקה בסושייאל הובילה להכרה בתחנה
אלכסנדר כץ | (2)

עוד תחנה אזורית מפסיקה לעבוד עם שפ"א (שירות פרסום אזורי). תחנת הרדיו גלי ישראל החליטה להתחיל לנהל באופן עצמאי את מכירת הפרסומות ישירות מול משרדי הפרסום, והודיעה על כך לאחרונה לשפ"א.

 

אבי כהן, המשנה למנכ"ל התחנה המשדרת לקהל המתנחלים ביהודה ושומרון אבל נקלטת באזורים רבים ברחבי הארץ, הודיע על כך לשפ"א וגם למשרדי הפרסום השונים, במייל ששיגר אליהם: "החל מהחודש, נובמבר 2017, רדיו גלי ישראל ישווק את עצמו ויעבוד מולכם ישירות. זו הזדמנות טובה להודות לאנשי שפ"א על שיתוף פעולה".

 

בתחנה אומרים כי ההנהלה שקלה ב-3 החודשים האחרונים את הצעד זאת לאחר שהתחנה צברה בשנה האחרונה נוכחות רבה במדיה עם גיוס טאלנטים בולטים וכן מובילה בתחום הדיגיטל בעזרת ערוצי סושיאל עם עשרות אלפי עוקבים, עיתוי שמאפשר לה לעבוד כעת ישירות מול משרדי הפרסום.

 

מדובר על התחנה האזורית החמישית שפועלת ישירות מול משרדי הפרסום, לאחר רדיו קול הים האדום שאינה עובדת עם שפ"א מאז הקמתה, רדיו ירושלים, רדיו קול ברמה, ולפני כשנתיים – רדיו תל אביב, כפי שפורסם בזמנו באייס. גלי ישראל ורדיו תל אביב שייכות שתיכן לקבוצת רדיו ישראל, במסגרתה פועלות גם רדיו דרום ורדיו חיפה על שלוחותיהן השונות. בעבודה ישירות מול משרדי הפרסום, חוסכות התחנות האזוריות את העמלה שגובה שפ"א.

 

מנכ"ל גלי ישראל ישראל פריד מסר: "התחנה שלנו התפתחה מאוד בשנה האחרונה, הרחבנו את אופי התכנים באופן משמעותי וגייסנו טאלנטים כמו שרון גל, מנחם הורוביץ, נועם פתחי, יותם זמרי, ארז צדוק  ואלעד לוי, שלהם יש פנים והכרה ציבורית. רשימת הטאלנטים הזו מצטרפת לטאלנטים הוותיקים של הקבוצה; שרה ב"ק, דליק ווליניץ, אופירה אסייג ואייל ברקוביץ. אנחנו מודים לשפ"א על שיתוף הפעולה המקצועי לאורך השנים, אבל את הסיפור של רדיו גלי ישראל ואת העשייה התקשורתית המשמעותית שלנו ברשתות החברתיות, אנחנו יודעים לספר הכי טוב, ולכן יהיה לנו נכון יותר לעבוד באופן ישיר מול המפרסמים ומשרדי הפרסום".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    יאיר 20/11/2017 10:33
    הגב לתגובה זו
    תחנה מקצועית ומעולה. לא מסכים עם כל הדעות של השדרנים שם, אבל נותנים במה לכולם וכיף לשמוע את הדיונים
  • 1.
    תחנה חכמה 19/11/2017 17:41
    הגב לתגובה זו
    בטוח שזה מהלך עם כסף אחרת לא היו עושים את זה 5 תחנות
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.