סמסונג
צילום: יח"צ
טור

3 מותגים שנמאס להם לחכות: סמסונג, KFC ו-בורגר קינג במהלכי פרסום שכל צרכן יעריך

סמסונג גורמת לכם ללטף גמדי גינה, בורגר קינג עומדת במקומכם בתור ו- KFC נכנסת לעולם האופנה. לירון בן יעקב עם 3 מהלכי פרסום בולטים מהעולם
לירון בן יעקב |

1. סמסונג גלקסי S6 החדש מגיע עם סוללה שנטענת מהר יותר מהאחרות ובנויה בול לאנשים שפשוט לא אוהבים לחכות. לרגל השקת המוצר החליטה החברה לצאת בניסוי חברתי ולבדוק מי האנשים שמוכנים לעשות כמעט הכל בשביל לזכות בסלולר הנחשק ולמי פשוט אין סבלנות לחכות. מי זכה?

לא שווה לחכות

 

2. לחכות בתור זה מבאס, בטח כשאתם בבורגר קינג ומתים כבר לתת ביס עסיסי מהמבורגר נוטף מרטבים בשרניים. שירות חדש של בורגר קינג בפריז, מנסה להקל על הבאסה ומציע שירות דה לוקס ללקוחות שעייפו מלחכות. קבלו את הממתין האישי שלכם.

שאחרים יעמדו בתור

 

3. גם ברשת מסעדות המזון המהיר, KFC, לא יכולים לחכות. בחברה השיקו מארז חדש שמותאם במיוחד לשעת הצהריים וכולל בתוכו מלא מרכיבים בריאים ומזינים. כחלק מההשקה של המארז יצאה החברה באתגר "pack more into lunch" ובדקה כמה דברים אפשר להספיק "להכניס" בתוך שעת צהריים, למשל: האם ניתן להמציא, לשרטט, לייצר ולהפיק קולקציית בגדי קיץ שלמה בשעה אחת בלבד?

יש לכם שעה, צאו! 

 

הכותב לירון בן יעקב הוא איש קריאייטיב במשרד הפרסום NoNoNoNoNoYes, מרצה לפרסום וקריאייטיב במסלול האקדמי המכללה למנהל

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.