מדור FLIX נח פרסומת
צילום: צילום מסך
TV

בכלל לא פופוליסטים: ילד וכלב בפרסומת - ועוד סרטונים שעשו את השבוע

גם הפעם הביאה לכם מורן לפלר כהן, עורכת FLIX, במדור חדש באייס, את הסרטונים והפרסומות הוויראליים מארה"ב, אבל לא רק. ומה הסרטונים שלכם?
נושאים בכתבה FLIX אייס

לא תמיד אנחנו שומעים על הסרטונים והפרסומות שעשו רעש בדרום קוריאה למשל, ואולי בארגנטינה, או פולין. אז המדור החדש של FLIX באייס, ינסה להביא לכם מדי שבוע את הסרטונים הכי ויראליים, ולאו דווקא מארה"ב או אנגליה.

ולמרות הפתיח על העולם, אני מרשה לעצמי להתחיל מהמרכז של העולם - ניו יורק, סתם כי זו העיר האהובה עליי. שם מככבת הפרסומת לאוכל של כלבים, ולא נראה לי בגלל האוכל האיכותי - אלא בגלל המפרסם שלה.

מדובר בילד פלא ושמו נואה (נח). הפרסומת גרפה מעל 2.8 מיליון צפיות. אפשר לומר שהוא עשה בשבילם את העבודה.

תוכלו לזהות את נואה גם כאן, לפני שהפך למפורסם.

מניו יורק ירדנו דרומה בחוף המזרחי למיאמי, משם מגיע הסרטון בו אבא מחליט לגלח את זקנו באמצע משחק "הקוקו" עם בתו הקטנה. הוא חשב שזה משעשע, הילדה קצת פחות. הבדיחה שהסתיימה בבכי קורע לב, וכמעט 5.5 מיליון איש צפו בה.

ומשם, זינקנו כ-10 אלף ק"מ מזרחה לישראל, פה דווקא מככב אודישן של נערה ערבייה לתכנית ערב איידול. כן, היא עברה את האודישן למי ששואל, וכמעט מיליון איש לא פספסו את זה.

בשלב זה חתכנו לאמא רוסיה, בה הפך לסופר ויראלי הסרטון הבא שמציג רוכבת אופנוע מקומית הרודפת אחרי נהגים שמשליכים זבל בכביש ו"מסבירה" להם מדוע לא כדאי להם לחזור על כך. כמה צפו בו? לא פחות מ-10 מיליון איש בתוך 3 ימים. ולמה? כי הוא כנראה מציג את מה שאנחנו בתכלס היינו רוצים לעשות - להגיב בלי לפחד.

ולסיום - אחד השירים האהובים עליי של טיילור סוויפט, בגרסה המקורית וב-2 גרסאות החיקוי.

זה המקור

מה אתם מעדיפים - את גרסת הרקדנים (הסרטון הראשון) או את גרסת האב ובתו (זה שאחריו)?

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    שרי 22/09/2014 10:08
    הגב לתגובה זו
    וכתובה בצורה מעניינת ורהוטה!!
  • 1.
    נעמה 21/09/2014 16:46
    הגב לתגובה זו
    תמשיכי כך מורני
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.