מדור FLIX נח פרסומת
צילום: צילום מסך
TV

בכלל לא פופוליסטים: ילד וכלב בפרסומת - ועוד סרטונים שעשו את השבוע

גם הפעם הביאה לכם מורן לפלר כהן, עורכת FLIX, במדור חדש באייס, את הסרטונים והפרסומות הוויראליים מארה"ב, אבל לא רק. ומה הסרטונים שלכם?
נושאים בכתבה FLIX אייס

לא תמיד אנחנו שומעים על הסרטונים והפרסומות שעשו רעש בדרום קוריאה למשל, ואולי בארגנטינה, או פולין. אז המדור החדש של FLIX באייס, ינסה להביא לכם מדי שבוע את הסרטונים הכי ויראליים, ולאו דווקא מארה"ב או אנגליה.

ולמרות הפתיח על העולם, אני מרשה לעצמי להתחיל מהמרכז של העולם - ניו יורק, סתם כי זו העיר האהובה עליי. שם מככבת הפרסומת לאוכל של כלבים, ולא נראה לי בגלל האוכל האיכותי - אלא בגלל המפרסם שלה.

מדובר בילד פלא ושמו נואה (נח). הפרסומת גרפה מעל 2.8 מיליון צפיות. אפשר לומר שהוא עשה בשבילם את העבודה.

תוכלו לזהות את נואה גם כאן, לפני שהפך למפורסם.

מניו יורק ירדנו דרומה בחוף המזרחי למיאמי, משם מגיע הסרטון בו אבא מחליט לגלח את זקנו באמצע משחק "הקוקו" עם בתו הקטנה. הוא חשב שזה משעשע, הילדה קצת פחות. הבדיחה שהסתיימה בבכי קורע לב, וכמעט 5.5 מיליון איש צפו בה.

ומשם, זינקנו כ-10 אלף ק"מ מזרחה לישראל, פה דווקא מככב אודישן של נערה ערבייה לתכנית ערב איידול. כן, היא עברה את האודישן למי ששואל, וכמעט מיליון איש לא פספסו את זה.

בשלב זה חתכנו לאמא רוסיה, בה הפך לסופר ויראלי הסרטון הבא שמציג רוכבת אופנוע מקומית הרודפת אחרי נהגים שמשליכים זבל בכביש ו"מסבירה" להם מדוע לא כדאי להם לחזור על כך. כמה צפו בו? לא פחות מ-10 מיליון איש בתוך 3 ימים. ולמה? כי הוא כנראה מציג את מה שאנחנו בתכלס היינו רוצים לעשות - להגיב בלי לפחד.

ולסיום - אחד השירים האהובים עליי של טיילור סוויפט, בגרסה המקורית וב-2 גרסאות החיקוי.

זה המקור

מה אתם מעדיפים - את גרסת הרקדנים (הסרטון הראשון) או את גרסת האב ובתו (זה שאחריו)?

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    שרי 22/09/2014 10:08
    הגב לתגובה זו
    וכתובה בצורה מעניינת ורהוטה!!
  • 1.
    נעמה 21/09/2014 16:46
    הגב לתגובה זו
    תמשיכי כך מורני
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.