מדור FLIX נח פרסומת
צילום: צילום מסך
TV

בכלל לא פופוליסטים: ילד וכלב בפרסומת - ועוד סרטונים שעשו את השבוע

גם הפעם הביאה לכם מורן לפלר כהן, עורכת FLIX, במדור חדש באייס, את הסרטונים והפרסומות הוויראליים מארה"ב, אבל לא רק. ומה הסרטונים שלכם?
נושאים בכתבה FLIX אייס

לא תמיד אנחנו שומעים על הסרטונים והפרסומות שעשו רעש בדרום קוריאה למשל, ואולי בארגנטינה, או פולין. אז המדור החדש של FLIX באייס, ינסה להביא לכם מדי שבוע את הסרטונים הכי ויראליים, ולאו דווקא מארה"ב או אנגליה.

ולמרות הפתיח על העולם, אני מרשה לעצמי להתחיל מהמרכז של העולם - ניו יורק, סתם כי זו העיר האהובה עליי. שם מככבת הפרסומת לאוכל של כלבים, ולא נראה לי בגלל האוכל האיכותי - אלא בגלל המפרסם שלה.

מדובר בילד פלא ושמו נואה (נח). הפרסומת גרפה מעל 2.8 מיליון צפיות. אפשר לומר שהוא עשה בשבילם את העבודה.

תוכלו לזהות את נואה גם כאן, לפני שהפך למפורסם.

מניו יורק ירדנו דרומה בחוף המזרחי למיאמי, משם מגיע הסרטון בו אבא מחליט לגלח את זקנו באמצע משחק "הקוקו" עם בתו הקטנה. הוא חשב שזה משעשע, הילדה קצת פחות. הבדיחה שהסתיימה בבכי קורע לב, וכמעט 5.5 מיליון איש צפו בה.

ומשם, זינקנו כ-10 אלף ק"מ מזרחה לישראל, פה דווקא מככב אודישן של נערה ערבייה לתכנית ערב איידול. כן, היא עברה את האודישן למי ששואל, וכמעט מיליון איש לא פספסו את זה.

בשלב זה חתכנו לאמא רוסיה, בה הפך לסופר ויראלי הסרטון הבא שמציג רוכבת אופנוע מקומית הרודפת אחרי נהגים שמשליכים זבל בכביש ו"מסבירה" להם מדוע לא כדאי להם לחזור על כך. כמה צפו בו? לא פחות מ-10 מיליון איש בתוך 3 ימים. ולמה? כי הוא כנראה מציג את מה שאנחנו בתכלס היינו רוצים לעשות - להגיב בלי לפחד.

ולסיום - אחד השירים האהובים עליי של טיילור סוויפט, בגרסה המקורית וב-2 גרסאות החיקוי.

זה המקור

מה אתם מעדיפים - את גרסת הרקדנים (הסרטון הראשון) או את גרסת האב ובתו (זה שאחריו)?

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    שרי 22/09/2014 10:08
    הגב לתגובה זו
    וכתובה בצורה מעניינת ורהוטה!!
  • 1.
    נעמה 21/09/2014 16:46
    הגב לתגובה זו
    תמשיכי כך מורני
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.