דונטלה ורסצ'ה
צילום: צילום מסך
TV

מתחילים את סוף השבוע: קבלו את הסרטונים והפרסומות הכי נצפים בעולם

מורן לפלר כהן, עורכת FLIX, דגה את הפרסומות והסרטונים הכי ויראליים מקוריאה, פרו ואפילו סעודיה, במדור חדש באייס. ומה הסרטונים שלכם?
נושאים בכתבה FLIX אייס יוטיוב

נכון שכולנו צופים באותם דברים ויודעים מה הולך בארה"ב של אמריקה הגדולה, אבל האם אתם יודעים מה רואים עכשיו בקוריאה? ובקניה? אהה... פה אתם כבר מגמגמים...

אז זה מה שנעשה בטור הזה כל שבוע, ואני מבטיחה לכם 3 דברים - שזה יהיה בינ"ל, לא משעמם ובעיקר שמח. אם גם לכם יש המלצות, שתפו אותנו בטוקבקים.

אז נתחיל עם דרום קוריאה. אחד הסרטונים הכי פופולרים שם בימים אלו הוא פרסומת. כאב ראש כאב ראש כאב ראש כאב ראש, אבל טיפה אחרת. האם זה היה צולח את הרגולציה של הרשות השנייה?

וקצת יותר קרוב אלינו, במזרח התיכון. האם הייתם מעלים על דעתכם שבערב הסעודית סרטון פרסומת של לנקום שמציג פנים של נשים ללא רעלה, יהיה אחד הנצפים ביותר? וואלה! וצפו בו כבר 518 אלף צופות ו-0 צופים גברים. הסלוגן של הקמפיין הוא לכופף את חוקי המסקרה. מעניין מה דעא"ש היו אומרים על זה.

אתם ודאי שואלים את עצמכם במה צפו הגברים הסעודים? בג'ו קריידן הסעודי, שבוחן כמובן רכב. מה איזה? כחול.

ובאיטליה? אחד הסרטונים הפופולרים שם השבוע הוא של דונטלה ורסצ'ה. למעלה מ-3 מיליון איטלקים צפו ב-2 גברים בלי חולצה שופכים עליה את דלי הקרח.

ועוד מאיטליה. קבלו את סרטון הפרסומת החדש של דיור - "העתיד זהב", שהפך לוויראלי וצבר לא פחות מ-11 מיליון איש כבר צפו בו.

ולדרום אמריקה. גם בפרו מככבים 2 סרטונים של אתגר דלי הקרח. הראשון הוא של הבדרן הפרואני הידוע סוי. את הסרטון שלו חוטף דלי קרח אחרי כמה דקות שבהן הוא לא סותם את הפה בספרדית, ראו למעלה מ- 5 מיליון אנשים. ככה זה נראה.

סרטון אחר של אותו בדרן, גם הוא בנושא מים, אלא שהפעם למען אפריקה ועם הרבה יותר ספרדית. הסרטון הזה כבר הפך לאחר הפופולאריים בארגנטינה. אמנם לא מצחיק, אבל חשוב.

לסיום, בחזרה אלינו. 2 דברים שאני אוהבת ורוצה לשתף - הסדרה של גורי אלפי על עולם הפרסום ופינת הפרסומות של שרון טייכר וערן זרחוביץ מהתכנית חותרים למגע. לסדרה של אלפי - לחצו כאן.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

וחותרים למגע 1.

מי אמר טוסטר משולשים? חותרים למגע 2.

זה הכל להיום. סופשבוע נעים.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    חיים 15/09/2014 17:00
    הגב לתגובה זו
    גם בלי להבין מילה.. חח וואלה אולי אם העולם היה יודע מה זה בדאלק גם הסרטונים החדשים של עבאדי היו מככבים פה. טור אש!
  • 1.
    אחלה טור (ל"ת)
    רוית 12/09/2014 16:21
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.