דונטלה ורסצ'ה
צילום: צילום מסך
TV

מתחילים את סוף השבוע: קבלו את הסרטונים והפרסומות הכי נצפים בעולם

מורן לפלר כהן, עורכת FLIX, דגה את הפרסומות והסרטונים הכי ויראליים מקוריאה, פרו ואפילו סעודיה, במדור חדש באייס. ומה הסרטונים שלכם?
נושאים בכתבה FLIX אייס יוטיוב

נכון שכולנו צופים באותם דברים ויודעים מה הולך בארה"ב של אמריקה הגדולה, אבל האם אתם יודעים מה רואים עכשיו בקוריאה? ובקניה? אהה... פה אתם כבר מגמגמים...

אז זה מה שנעשה בטור הזה כל שבוע, ואני מבטיחה לכם 3 דברים - שזה יהיה בינ"ל, לא משעמם ובעיקר שמח. אם גם לכם יש המלצות, שתפו אותנו בטוקבקים.

אז נתחיל עם דרום קוריאה. אחד הסרטונים הכי פופולרים שם בימים אלו הוא פרסומת. כאב ראש כאב ראש כאב ראש כאב ראש, אבל טיפה אחרת. האם זה היה צולח את הרגולציה של הרשות השנייה?

וקצת יותר קרוב אלינו, במזרח התיכון. האם הייתם מעלים על דעתכם שבערב הסעודית סרטון פרסומת של לנקום שמציג פנים של נשים ללא רעלה, יהיה אחד הנצפים ביותר? וואלה! וצפו בו כבר 518 אלף צופות ו-0 צופים גברים. הסלוגן של הקמפיין הוא לכופף את חוקי המסקרה. מעניין מה דעא"ש היו אומרים על זה.

אתם ודאי שואלים את עצמכם במה צפו הגברים הסעודים? בג'ו קריידן הסעודי, שבוחן כמובן רכב. מה איזה? כחול.

ובאיטליה? אחד הסרטונים הפופולרים שם השבוע הוא של דונטלה ורסצ'ה. למעלה מ-3 מיליון איטלקים צפו ב-2 גברים בלי חולצה שופכים עליה את דלי הקרח.

ועוד מאיטליה. קבלו את סרטון הפרסומת החדש של דיור - "העתיד זהב", שהפך לוויראלי וצבר לא פחות מ-11 מיליון איש כבר צפו בו.

ולדרום אמריקה. גם בפרו מככבים 2 סרטונים של אתגר דלי הקרח. הראשון הוא של הבדרן הפרואני הידוע סוי. את הסרטון שלו חוטף דלי קרח אחרי כמה דקות שבהן הוא לא סותם את הפה בספרדית, ראו למעלה מ- 5 מיליון אנשים. ככה זה נראה.

סרטון אחר של אותו בדרן, גם הוא בנושא מים, אלא שהפעם למען אפריקה ועם הרבה יותר ספרדית. הסרטון הזה כבר הפך לאחר הפופולאריים בארגנטינה. אמנם לא מצחיק, אבל חשוב.

לסיום, בחזרה אלינו. 2 דברים שאני אוהבת ורוצה לשתף - הסדרה של גורי אלפי על עולם הפרסום ופינת הפרסומות של שרון טייכר וערן זרחוביץ מהתכנית חותרים למגע. לסדרה של אלפי - לחצו כאן.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

וחותרים למגע 1.

מי אמר טוסטר משולשים? חותרים למגע 2.

זה הכל להיום. סופשבוע נעים.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    חיים 15/09/2014 17:00
    הגב לתגובה זו
    גם בלי להבין מילה.. חח וואלה אולי אם העולם היה יודע מה זה בדאלק גם הסרטונים החדשים של עבאדי היו מככבים פה. טור אש!
  • 1.
    אחלה טור (ל"ת)
    רוית 12/09/2014 16:21
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.