מתחילים את סוף השבוע: קבלו את הסרטונים והפרסומות הכי נצפים בעולם
נכון שכולנו צופים באותם דברים ויודעים מה הולך בארה"ב של אמריקה הגדולה, אבל האם אתם יודעים מה רואים עכשיו בקוריאה? ובקניה? אהה... פה אתם כבר מגמגמים...
אז זה מה שנעשה בטור הזה כל שבוע, ואני מבטיחה לכם 3 דברים - שזה יהיה בינ"ל, לא משעמם ובעיקר שמח. אם גם לכם יש המלצות, שתפו אותנו בטוקבקים.
אז נתחיל עם דרום קוריאה. אחד הסרטונים הכי פופולרים שם בימים אלו הוא פרסומת. כאב ראש כאב ראש כאב ראש כאב ראש, אבל טיפה אחרת. האם זה היה צולח את הרגולציה של הרשות השנייה?
וקצת יותר קרוב אלינו, במזרח התיכון. האם הייתם מעלים על דעתכם שבערב הסעודית סרטון פרסומת של לנקום שמציג פנים של נשים ללא רעלה, יהיה אחד הנצפים ביותר? וואלה! וצפו בו כבר 518 אלף צופות ו-0 צופים גברים. הסלוגן של הקמפיין הוא לכופף את חוקי המסקרה. מעניין מה דעא"ש היו אומרים על זה.
- על מה דיברו בשנה החולפת? מתינוק מפלצתי בעגלה ועד להצעות סקס ברחוב
- בכלל לא פופוליסטים: ילד וכלב בפרסומת - ועוד סרטונים שעשו את השבוע
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אתם ודאי שואלים את עצמכם במה צפו הגברים הסעודים? בג'ו קריידן הסעודי, שבוחן כמובן רכב. מה איזה? כחול.
ובאיטליה? אחד הסרטונים הפופולרים שם השבוע הוא של דונטלה ורסצ'ה. למעלה מ-3 מיליון איטלקים צפו ב-2 גברים בלי חולצה שופכים עליה את דלי הקרח.
ועוד מאיטליה. קבלו את סרטון הפרסומת החדש של דיור - "העתיד זהב", שהפך לוויראלי וצבר לא פחות מ-11 מיליון איש כבר צפו בו.
ולדרום אמריקה. גם בפרו מככבים 2 סרטונים של אתגר דלי הקרח. הראשון הוא של הבדרן הפרואני הידוע סוי. את הסרטון שלו חוטף דלי קרח אחרי כמה דקות שבהן הוא לא סותם את הפה בספרדית, ראו למעלה מ- 5 מיליון אנשים. ככה זה נראה.
סרטון אחר של אותו בדרן, גם הוא בנושא מים, אלא שהפעם למען אפריקה ועם הרבה יותר ספרדית. הסרטון הזה כבר הפך לאחר הפופולאריים בארגנטינה. אמנם לא מצחיק, אבל חשוב.
לסיום, בחזרה אלינו. 2 דברים שאני אוהבת ורוצה לשתף - הסדרה של גורי אלפי על עולם הפרסום ופינת הפרסומות של שרון טייכר וערן זרחוביץ מהתכנית חותרים למגע. לסדרה של אלפי -
- הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
וחותרים למגע 1.
מי אמר טוסטר משולשים? חותרים למגע 2.
זה הכל להיום. סופשבוע נעים.
- 2.חיים 15/09/2014 17:00הגב לתגובה זוגם בלי להבין מילה.. חח וואלה אולי אם העולם היה יודע מה זה בדאלק גם הסרטונים החדשים של עבאדי היו מככבים פה. טור אש!
- 1.אחלה טור (ל"ת)רוית 12/09/2014 16:21הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.