ynet אתר אינטרנט
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

שינוי ב-ynet: דרור עמיר מצטרף לעורכי ההום-פייג', סטלי סולומונוב לתרבות

עמיר שימש ב-3.5 השנים האחרונות כעורך התרבות וכעת יעבור לשמש כעורך בהום-פייג'. את מקומו תמלא סולומונוב, שהגיעה לאתר לפני 3 שנים מרדיו ת"א
אלכסנדר כץ | (11)

2 שינויים באתר ynet: לאייס נודע כי דרור עמיר מצטרף לצוות עורכי דף הבית של האתר ואילו סטלי סולומונוב תערוך את ערוץ התרבות שלו.

עמיר שימש ב-3.5 השנים האחרונות כעורך ערוץ התרבות של האתר, לאחר שהחליף את אור אלתמן, בתקופה בה יצאה לחופשת לידה, ולאחר מכן - כשעברה לאתר XNET, עוד לפני הקמתו.

את מקומו של עמיר תמלא סטלי סולומונוב, הגיעה לפני 3 שנים ל-ynet מרדיו תל אביב. בתפקידה הראשון באתר, היא הייתה מנהלת ערוץ הקהילות, ובהמשך כתבה על תרבות.

מ-ynet טרם התקבלה תגובה.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    רועי 12/08/2014 11:25
    הגב לתגובה זו
    כל פעם שהיא שואלת שאלה טיפשית כולם תופסים את הראש ולא מאמינים שהיא בתחום אבל עכשיו הליקוקים לא יעזרו יותר. המדור יראה וולגרי ונחות ולא יהיה לה אל מי לבוא בטענות. חצי שנה והיא לא שם
  • 7.
    מלאכי 11/08/2014 02:32
    הגב לתגובה זו
    מה כבר עשו בחיים שלהם
  • 6.
    סקרן 10/08/2014 12:44
    הגב לתגובה זו
    אלכסנדר כץ משעמם לך. אולי תכתוב גם על עובדת הניקיון שהוחלפה באתר וקודמה לראש צוות נו באמת. משעמם לך
  • 5.
    ורד 10/08/2014 12:11
    הגב לתגובה זו
    כולם יודעים את זה בתעשייה, וגם בynet יודעים את זה. מהלך מצוין ומתבקש. בהצלחה!
  • מעניין מי המגיב :) (ל"ת)
    רועי 10/08/2014 17:13
    הגב לתגובה זו
  • יורם 11/08/2014 11:02
    במקור, סטלי התחילה את דרכה בתחנת קול הים האדום באילת. היא עזרה לי מאוד בפיילוט שעשיתי לתחנה בזמנו. בחורה מוכשרת, לבבית ומקסימה, מאחל לה המון המון בהצלחה !
  • 4.
    שרון. 10/08/2014 11:02
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה סטלי יקרה ומהממת! מוכשרת, יסודית, נעימה ומקצועית!! רק דברים טובים:).
  • 3.
    עובדת ב ynet 10/08/2014 07:46
    הגב לתגובה זו
    סולומונוב היא בדיחה ב ynet היא ומה שיש מאחוריה לא תחזיק בתפקיד יותר מכמה חודשים
  • אחח הקינאה, הקינאה. (ל"ת)
    יודעת 10/08/2014 12:08
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ווינט 08/08/2014 13:51
    הגב לתגובה זו
    וגם היא הגיעה לווינט לפני 4 שנים והייתה עורכת ערוץ המוזיקה לפני כן. כמה טעויות...
  • 1.
    רוית 07/08/2014 18:56
    הגב לתגובה זו
    שמעיפים הביתה את כל אנשי ערוץ התרבות באיחוד עם ידיעות
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.