צילום: צילום מסך
פרסום ראשון

לוטשים עיניים לשוק הלטיני: Do Me a Favor הישראלי ישודר בארגנטינה

'ארמוזה פורמטס' חתמה על הסכם פיתוח והפצה עם הערוץ הארגנטינאי Telefe, במסגרתו פותח גם השעשועון החדש שיצרו איתי הרמן ועודד קרמר
אלכסנדר כץ |

הערוץ הגדול בארגנטינה Telefe ישדר את הפורמט הישראלי Do Me a Favor - כך נודע לאייס. מדובר על פורמט של שעשועון שפותח על ידי ארמוזה פורמטס בשיתוף עם הערוץ הארגנטינאי.

לפני חודשיים חתם ארמוזה על הסכם פיתוח והפצת תכנים עם הערוץ השני בגודלו בסין - JSBC. ההסכם נחתם בזכות מהלך דו-שלבי: השקעה משותפת של JSBC ו'ארמוזה פורמטס' בפורמט הפריים טיים גם אני יכול (I CAN DO THAT) פרי פיתוח של ארמוזה פורמטס.

כעת מגיעה 'ארמוזה' לארגנטינה עם Do Me a Favor, אותו יצרו איתי הרמן ועודד קרמר, שיצרו שעשועונים רבים, בין היתר את Catch ו-Still Standing. ערוץ Telefe מפיק עצמאית את תכניו ונותן שירותי הפקה לתכנים מקומיים ובינ"ל ליותר מ-100 מדינות, עם תכניות המתורגמות לכ-35 שפות.

Do Me a Favor הושק בפסטיבל מיפ האחרון באוקטובר. מדובר על פורמט קומי בו 2 משתתפים מתחרים זה בזה בשורה של משימות שקשורות בגיוס "טובות" מהעוברים והשבים ברחוב או בכל שטח ציבורי הומה אדם. למתמודדים מגבלת זמן בת 10 דקות ותקציב של 250$. המטרה היא לבחון את יכולת הנתינה והתגייסות של הציבור לעזור לזולת גם במקרה שבו אדם זר מבקש את סיוענו, ומאידך לבחון למי מהמתמודדים כושר שכנוע טוב ביותר.

מנכ"ל ארמוזה פורמט, אבי ארמוזה, מסר כי מדובר ב"סנונית ראשונה לשיתופי הפעולה שלנו באמריקה לטינית, שמסתמנת כשוק דינמי הנמצא בצמיחה מתמדת. אנו ממאמינים ביכולתה של Telefe לפתוח שער רחב לכל מדינות אמריקה הלטינית עם פורמט כמו Do Me a Favor. דרך שיתופי פעולה אסטרטגיים עם גופי שידור כמו Telefe ו-JSBC, אנחנו יכולים להציע פתרונות אלטרנטיביים, יצירתיים ורעננים לצרכי שוק הבינ"ל".

מנהל עסקים בינ"ל של Telefe, קלאודיו איפוליטי, מסר כי "זהו שיתוף הפעולה הראשון עם 'ארמוזה פורמטס' ועם חברת תקשורת ישראלית בכלל. אנו מצפים להמשך מערכת יחסים ארוכת טווח עם השותפים החדשים בפרויקטים נוספים שנמצאים בפיתוח בחודשים הקרובים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.